G
Guest
Guest
Hij heeft ze eigen bedrijf. Klus en onderhoud. Hij werkt keihard.
Maar ik ken hem ook van voor dat hij voor zichzelf ging werken.
Toen was ie niet zo. Wel snel geïrriteerd en hoge eigendunk.
Nu leeft ie om te werken en in combinatie met zijn verkeerd eet patroon kan dat niet goed gaan.
Woningnood is hier hoog. Er is veel particulier te huur. Maar dat is dus die cirkel waar ik in zit met werk. Ik kan niet particulier huren in mijn eentje.
1000 euro komt eerst. Dus daarom was ik steeds op zoek naar een baan.
En omdat niet lukt heb ik werk gemaakt van mijn vast dienstverband.
Dat geeft mij iets meer rust maar nog steeds niet voldoende salaris om in die sector te huren. En daarom heb ik ook weer contact gezocht met de gemeente.
Contactpersoon waar ik eerst ook contact mee heb gehad.
Voor een urgentie verklaring.
Reden dat ik mezelf dus gedeisd hou is idd om mezelf te beschermen. Ik wil aan mijn gezondheid werken. Het is een keuze tussen 2 kwaden. En mezelf gedeisd houden lijkt mij de gezondste keuze. Dan heb ik meer rust.
Het is wonderlijk dat ik mezelf nu ook super rustig voel terwijl hij razende is.
Gevoelens kunnen zeer doen liesje.
Dat is menselijk. Ik kan geen knop zomaar om zetten.
Maar ik ken hem ook van voor dat hij voor zichzelf ging werken.
Toen was ie niet zo. Wel snel geïrriteerd en hoge eigendunk.
Nu leeft ie om te werken en in combinatie met zijn verkeerd eet patroon kan dat niet goed gaan.
Woningnood is hier hoog. Er is veel particulier te huur. Maar dat is dus die cirkel waar ik in zit met werk. Ik kan niet particulier huren in mijn eentje.
1000 euro komt eerst. Dus daarom was ik steeds op zoek naar een baan.
En omdat niet lukt heb ik werk gemaakt van mijn vast dienstverband.
Dat geeft mij iets meer rust maar nog steeds niet voldoende salaris om in die sector te huren. En daarom heb ik ook weer contact gezocht met de gemeente.
Contactpersoon waar ik eerst ook contact mee heb gehad.
Voor een urgentie verklaring.
Reden dat ik mezelf dus gedeisd hou is idd om mezelf te beschermen. Ik wil aan mijn gezondheid werken. Het is een keuze tussen 2 kwaden. En mezelf gedeisd houden lijkt mij de gezondste keuze. Dan heb ik meer rust.
Het is wonderlijk dat ik mezelf nu ook super rustig voel terwijl hij razende is.
Gevoelens kunnen zeer doen liesje.
Dat is menselijk. Ik kan geen knop zomaar om zetten.