Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Binc Zoals je ziet maakt je hele omgeving zich zorgen om jou. Zoek niet langer bevestiging hier of elders, kom in actie. Verdedig je gedrag niet langer, kom in actie, stop met nadenken voor anderen, kom in actie.
Je moeder verliest haar broer dat is sneu, met jou in huis heeft ze afleiding.

Je vader is niet in orde? Kun jij hem wat aandacht geven als je daar logeert.
Zie je dat je overal excuses zoekt? Wij hebben makkelijk praten denk je wellicht.

Als de gemeente je al belt nou dan is er toch echt wel wat aan de hand... Maar let op verwacht niet dat de actie komt van bedrijfsarts of psycholoog. De actie moet VAN JOU komen.
En dat is je eerste stap naar zelfrespect, pak door! Door je goede voeding zie je nu tenminste al dat er iets goed mis is, en nu stap 2! Eruit pak je boel in en vertrek.
 
Razend word ik van dit soort verhalen!

Heel veel respect voor de beide families/nabestaanden. Ze spraken tijdens de begrafenis over dat hij ziek was (was hij ook) maar ja hij had wel zijn vrouw/de moeder van hun kinderen vermoord.
En zijn broer zei: we hebben met ons allen misschien wel tekort gedaan om dit te voorkomen... maar je kan niet in die hoofden kijken. Je denkt het zal niet zo'n vaart lopen.. hoe vaak gebeuren dit soort familiedrama's? Elke is er 1 teveel!
 
Hij gaat al elkedageenei.
De acties had ik ook al genomen.
Vorig jaar belde de gemeente ons ook al. Maar concreet konden ze niet echt iets doen. Het was allemaal net niet erg genoeg ervoor. Althans niet zichtbaar.
De gemeente gaat zelf contact opnemen met de psycholoog. Ik heb deze situatie ook met de psycholoog al besproken.

Ik hoop maar dat ie geen geintje maakt met het verhaal dat ie vanavond gaat om te sarren.
 
Net heeft de gemeente weer terug gebeld.
Ze heeft aangegeven dat veilig thuis een gesprek met mijn partner wil.
Ook heeft ze aangegeven dat als hij vanavond zijn woorden niet na komt ik moet zorgen dat ik ergens heen kan.
Ze zegt dus precies hetzelfde als jij Mike.
Ze proberen opvang te regelen evt voor als het uit de hand loopt. Urgentie formulier ligt ook klaar om morgen in te vullen.
Waar moet ik heen met mijn katten. Die 2 zijn mijn alles.
Ik mag ze niet mee nemen naar een evt opvang. Dit lukt ook bij familie niet.
Ze kunnen niet vrij naar buiten omdat ze dat nooit gewend zijn geweest. Ze hebben hier de hele tuin die is afgezet voor ze. Dat maakt het voor mij zo moeilijk.
Beste zou zijn als ze hier blijven maar ik zie het niet gebeuren dat mijn partner hun de medicatie geeft die ze momenteel wel moeten hebben. Als hij maar echt weg gaat vanavond. Dan heb ik een beetje rust.

Mike, jij had het over verzuipen.
Volgens mij ben Ik ben al verzopen. Zo voelt het.
Van binnen voel ik zoveel gevoelens. Kwaadheid, emoties, onbegrip en weet ik veel wat al niet meer.

Mijn aandeel is dat ik het heb toegelaten mezelf zo afhankelijk laten maken ven hem dat vluchten nu ontzettend moeilijk, bijna onmogelijk is met katten.
Waarheid is dat mijn ouders er niet op zitten te wachten. Dat is teveel voor ze en dat begrijp ik ook wel.
Voor mij voelt nu dat ik het spelletje mee moet spelen. Dat ik kalm moet blijven zodat hij in zijn ego trots kan zijn. Hem laten geloven dat ie mij weer heeft kunnen breken. Terwijl de woede in mij overheerst.

Dat Stockholm syndroom, daar heb ik vanmiddag meer over gelezen.
En dat wat ik heb gelezen doet zeer omdat het confronterend is.
 
Wat je ook doet, laat je katten niet daar! Hij zal de katten niet alleen hun medicatie onthouden, maar ook hun voer en water. Of ze vergiftigen of op een andere manier kwaad doen, mogelijk met dodelijke afloop. Voor alles is een oplossing. Is er geen vriendin die wil helpen met de katten? Vraag het anders die mevrouw van de gemeente, die denkt zo te lezen al mee.

Mike
 
Dan moet ik wel blijven.
Vriendinnen hebben zelf allemaal huisdieren. Naar een asiel breng ik ze niet. Kattenhotel kan ook niet. Ze moeten daarvoor geënt zijn. Dat heb ik niet laten doen. Mede omdat ik tegen enten ben. En ze mogen niet geënt worden omdat ze al ziek zijn.
Ik zit nu boven met katten. Hij is thuis. Ze zijn hartstikke bang als hij thuis komt. Hij gaar meteen alweer tekeer.
Ik heb dus niet de indruk dat ie echt gaat. Begint weer over dat huurcontract en opzeggen.
Want ze advocaat en verhuurder zeggen dit eh dat. Nou volgens mij allemaal grootspraak dat ie een advocaat heeft want hij confronteert mij met regeltjes die hij van internet plukt.
Ik heb hem gewoon vriendelijk op normale toon gevraagd of ie eten wil of dat ie zelf iets wil regelen. Gister liet ie minachtend de pasta die ik gemaakt had staan. Hij moet wel weg voor offertes straks.
Ik probeer maar gewoon heel kalm te blijven en hem geen voeding te geven om een discussie aan te gaan.
 
Dit is niet logeerpartijtje Binc wat je van je familie of vrienden vraagt, dit is een noodsituatie! Zeggen ze allemaal nee? Wat voor vrienden zijn dat?
Doe anders een oproep op je sociale media (zie ik vaker) of bel een huisjespark of ze iets leeg hebben staan. Ik wil ook wel een oproep voor je doen op twitter.. dan moet je even je omgeving aangeven. Hier moet toch een oplossing voor komen.
 
Ik ken dit project idd.
Maar ook hier geld, vaccinatie verplicht.

http://www.ifaw.org/nederland/ons-werk/blijf-van-mijn-dier/slachtoffers

Ik had dit al geprobeerd toen ik vorig jaar weg ging. Toen zijn ze wel gebleven maar stonden niet op medicatie toen.
Als ie zo weg is ga ik na denken.
Die auto is er namelijk ook nog niet. De buren zijn wel op de hoogte. Dat moest van de gemeente. Maar dat zijn ze al langer omdat ze het allemaal mee krijgen. Zolang ik rustig blijf escaleert het niet. En straks is ie weg dus dat scheelt.
Ik ga mijn contacten nog eens benaderen in de katrenwereld bij de gedragsdeskundige.
Misschien is tante katjes nog een optie mits ze plek heeft.
Zal ook de fokker benaderen of zij nog ideeen hebben.

 
Oh Binc, ik leef zo met je mee! Sterk blijven hoor!
Wanneer zijn je katten voor het laatst geënt? Steeds meer dierenpensions nemen genoegen met een titerbepaling. Koekel maar eens op "kattenhotel titerbepaling".
Vriendin van mij heeft een dierenpension waar je je dieren ook kunt brengen met een titerbepaling.
Weet niet waar je woont, maar dit pension is in Friesland.
 
Dit is niet logeerpartijtje Binc wat je van je familie of vrienden vraagt, dit is een noodsituatie! Zeggen ze allemaal nee? Wat voor vrienden zijn dat?

Ik ben het hier helemaal mee eens. Binc, heb je wel duidelijk gemaakt aan je ouders wat de situatie is bij je thuis of heb je om je ouders te beschermen niet het volledige verhaal verteld?

Waarheid is dat mijn ouders er niet op zitten te wachten. Dat is teveel voor ze en dat begrijp ik ook wel.

Het klinkt of je je telkens inleeft in de ander en jezelf wegcijfert. Ik kan me niet voorstellen dat als je het verhaal wat je hier beschreven hebt, vertelt aan je ouders, dat ze dan zeggen dat ze niet zitten te wachten op je komst. Ondanks dat ze zelf een moeilijke periode doormaken. Je bent hun dochter!

Mark
 
Ze weten alles.
Ik kan mijn katten alleen niet mee nemen. En dan zit ik weer met handen gebonden.
Waar het uiteindelijk op neer zou komen is dat ik alleen weg ga en mijn katten hier moet laten om dan vervolgens elke dag 2 keer op een dag op en neer moet rijden om ze te verzorgen.
Dat heb ik eerder gedaan maar toen zat ik vlakbij. Mijn ouders wonen niet dichtbij.
 
Je zou kunnen zoeken naar een vakantiehuisje, als is het maar tijdelijk. Al is het een schuur met een bed.
Denk in oplossingen. Niet katten thuis houden en heen en weert rijden, dat is geen oplossing.
Hij is ooit uit huis geweest, waar was hij toen?

Niet onmogelijk dat iemand van dit forum tijdelijk iets heeft en dat je vandaar uit verder zoekt.
Destijds is een zus van mij ook van hot naar her gegan maar is wel allemaal goed gekomen. Wist ze ook niet van te voren.
Wie van dit forum wil tijdelijk 1 of 2 katten opnemen?
 
Goed idee! Welke regio hebben we het over? Wie wil er een vrouw met 2 katten tijdelijk uit de brand helpen?

Mike
 
Liesje, het is heel lief van je.
Ware het niet dat allebei mijn katten onder behandeling zijn bij een internist.
Ze hebben veel medicatie nodig.
En continue contact met de internist. Mijn katten hebben iemand nodig met kennis van gedrag. En geloof me, dat is zo makkelijk nog niet bij katten.
Het is niet zo dat je zomaar even een pilletje laat slikken.
2 ras katten met allebei een verschillende ziekte.
Ben ermee bezig.

Toch heeft ie weer geprobeerd begin van de avond te provoceren.
Mij willen laten tekenen om beiden huur op te zeggen.
Niet gedaan. Hij is weg gegaan naar klanten.
Zaterdag kan ik me auto halen.
Dan kan ik mezelf in elk geval verplaatsen. Heb hem gezegd dat ik wel wil tekenen als hij eenzijdig dus voor zichzelf de huur op zegt.
Maar ik ben een teef en manipuleer hem. Dat is wat ie zegt. Hij moet gewoon weg.
Maar dan moet ie wel zijn verantwoordelijkheid nemen. En dat doet ie niet.

Ik snap zijn boosheid niet. Wat maakt hem nou zo boos?
Ondertussen wil ik het niet meer snappen. Hoe kalmer ik blijf hoe bozer hij word. Dit is ie niet gewend van mij. Eerder werd ik ook hysterisch. Nu niet meer.


 
Ik zit in regio gooi en Vechtstreek. Kortenhoef.
Ik wil ze graag bij me houden.
Fokker is ook benaderd.
De rest komt morgen
 
Je zegt dat hij ooit tijdelijk uit huis was. waar was hij toen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.147
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan