wat is je recht en je zegje doen

Zou educatie het toverwoord zijn …

Men heeft ruim een half jaar de tijd gehad om zich goed te (laten) informeren. Wie het nu nog niet wil snappen is reddeloos verloren.

Mike

Ttv11jfxq9wc0ip114el7n91f1kbba0kp.jpg

Dan ineens komt daar hulp, via Burgerfront en BOZ.

Idd dit is goud waard, echter menig ondernemer heeft geen totaal geen benul van deze clubs en weten dus niet de way out behalve meebuigen en hopen dat het over gaat.

Menig ondernemer heeft economische stormen moeten doorstaan en heel vaak blijkt dan meebuigen een manier is om te overleven dus zo vreemd is deze handelswijze niet.

De crux gaat nu worden wat als je levenswerk op het spel staat en armoede en faissement op de loer liggen wat dan.

Ik denk dat dit nu juist het moment is om die ondernemers de reddingsboei aan te reiken die men nodig heeft.

Het helpt zeer zeker als de opstellers van de toolkit juristen zijn dat geeft vertrouwen.

Overigens wat een briljante plaatjes van fear verder op dat slaat de spijker op de kop.

Henk laat zien dat als je een ondernemer dan wijst op de toolkit van BF ze het met een rotsmoes afwijzen. Chickenshits!

Mike

Je hebt zelf ergens gezegd dat dingen moeten rijpen en als je nog steeds dingen wilt aanzien je vanuit in n luxe situatie zit.
Nogmaals als je nooit van deze clubs hebt gehoord dan is ontkenning of bagataliseren je deel.
Ook hier moet n deel cognitieve ontkenning zitten die ze uiteindelijk de das om gaat doen.
Jammer het had niet gehoeven.
Laten we hopen dat er door andere ondernemers een sneeuwbal effect gaat ontstaan en deze groep 5/5/90% dan omgaat als het al niet te laat is voor ze.

Naief heeft gezegd dat dingen moeten rijpen en daar ben ik op niet mis te verstane wijze tegenin gegaan. In 1 woord: chickenshits!

Mike

Ik ben overigens heel benieuwd wat de reactie van horeca nederland gaat zijn.
Dat kan ook nog wel eens olie op het vuur geven met een averechts effect dus meer weerstand en wat is de toegevoegde waarde nog van die belangen club want wiens belang dienen ze werkelijk.
Ook daar zullen ze kleur moeten bekennen.
Dat gaat voor veel meer gevestigde zaken gelden mi als transitie naar n betere wereld die zich niet meer blind laat vertegenwoordigen door de ‘wij weten wat goed voor u is’ types.

I'm taking it easy. Maatschappelijke veranderingen worden niet door bange mensen bewerkstelligd. Lafheid = angst. Liefde = moed.

Mike

Ik had gister bezoek van familie en zij zeiden ook dat de meeste mensen de pijn nog niet genoeg voelen. Dat geldt ook voor de horeca, er zitten dus lui tussen die echt denken dat ze over een maandje weer open mogen. Met die naïviteit lopen zij rond, als we nu even doen wat de overheid zegt dan komt alles weer goed. Denk je dat die met zo een toolkit zich tegen de overheid gaat keren? De enige hoop die ik heb is op een sneeuwbal effect.

Heel treurig en dan zie je nu die rechtszaak vd horeca met die rechter Hoeksta brrr dan zakt de grond wel een beetje onder mij vandaan. Precies zij weer, hoe doorzichtig het ook al is, men ziet het nog steeds niet.

Met die toolkit kan men aantonen dat zij de macht van de staat niet erkennen middels die documenten. Dan moeten ze wel open blijven en er gebruik van maken. Door gehoor te geven aan de regels die opgelegd zijn erkennen ze de macht van de staat. Ik vermoed ergens ook door het aanspannen van deze rechtszaak. Maar misschien ook niet en word dat gezien als protest voor wat betreft grondrechten.

Mike , wat bijzondere deze moedige dame vertelt de boodschap die ook jij steeds met ons deelt ❤️( ps sorry kreeg hem niet klein ) gr Assie .

Je kunt niets doen aan de manier waarop de forumsoftware berichten van Facebook en Instagram embedt. Ik ga hem nu bekijken!

Mike

Mbt tot die boa's, Ik deze tijd vallen de maskers af. Maar wie laatst lacht, best lacht. De rekening volgt. Pek en veren zal nog het minste zijn.

Verkoop de huid niet voor de beer geschoten is dus reken je zelf niet rijk je wilt niet met n hillary (2016) moment overkomen 🥴

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan