Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ionosfeer/magnetosfeer/atmosfeer controle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er staat een setje op Tenerife er stond er een op Gran Canaria die is afgefikt, info is vindbaar op internetWat staat er op welk Canarisch eiland ? Heb je er info over ?
Bewijs voor weermodificatie.
Ik weet niet wat ik van de platte aarde moet denken, plat gezegd maakt me ook geen reet uit eigenlijk. Absurd dat je ontslagen wordt voor het ventileren van die gedachte.Ik stuurde dit filmpje door aan een klm medewerker en die vond het onzin
Die wist mij trouwens ook te vertellen dat ze bij de KLM eens een pilote hebben ontslagen die geloofde in de platte aarde
Het KNMI is net zo geloofwaardig als Rutte, Kuipers en De Jonge bij elkaar.
Sterkte. Hopelijk wordt het snel beter.Hier in Portugal extreme droogte. Geen strepen in de lucht (voorheen damborden en daarna regen en wind) en nu al weken geen regen en ook niets in t vooruitzicht.
Er zijn al berichten dat boeren geen water krijgen in bepaalde gebieden. Dus dag oogst.
Onze waterput had in de zomer 8meter water en nu maar 4meter. Begint echt hier zorgelijk te worden .
Thanks. Zo ziet t er niet naar uit helaas. Tis bizar en iedereen heeft t erover. Zo droog. T waait nu als een bezetene en ik zie zand in wolken voorbij waaienSterkte. Hopelijk wordt het snel beter.
Nog ff en je vraagt om chemtrailsThanks. Zo ziet t er niet naar uit helaas. Tis bizar en iedereen heeft t erover. Zo droog. T waait nu als een bezetene en ik zie zand in wolken voorbij waaien
Bijna hè bijna. Maar nog niet helemaal.Nog ff en je vraagt om chemtrails
In Nederland zien we zomers ook wel eens Saharazand.Thanks. Zo ziet t er niet naar uit helaas. Tis bizar en iedereen heeft t erover. Zo droog. T waait nu als een bezetene en ik zie zand in wolken voorbij waaien
Did zand uit onze tuin die nog niet compleet beplant is. Ben druk bezig met de moestuin. Ben al in vollegrond aan t zaaien en kas.In Nederland zien we zomers ook wel eens Saharazand.
Dat is warom ik ook heb gekeken of er in de nabijheid water was, en dat is hier in het zuiden het geval, nog wel. En vielen gebieden zoals Almeria, Murcia, Alicante ed af, en te ver in het binnenland ook.Thanks. Zo ziet t er niet naar uit helaas. Tis bizar en iedereen heeft t erover. Zo droog. T waait nu als een bezetene en ik zie zand in wolken voorbij waaien
En ik heb er niets mee te maken hoorDid zand uit onze tuin die nog niet compleet beplant is. Ben druk bezig met de moestuin. Ben al in vollegrond aan t zaaien en kas.
@Sailor alsof ze meelezen; de eerste chemtrail hangt weer te ‘pronken’ in de lucht. Euhm oeps ik bedoel natuurlijk de uitlaat streep vh vliegtuig.
Hier ook stuwmeren. En rivieren. Maar t wordt droger en droger. Er komen zelfs oude verzonken dorpjes boven die voor aanleggen dammen onder water zijn gezet.Dat is warom ik ook heb gekeken of er in de nabijheid water was, en dat is hier in het zuiden het geval, nog wel. En vielen gebieden zoals Almeria, Murcia, Alicante ed af, en te ver in het binnenland ook.
Als je zo hard roept dan begin ik toch te twijfelen @Sailor.En ik heb er niets mee te maken hoor