S
Sailor
Guest
Als ik dat kon waren er buien op heel rare plaatsen en heel lokaal, specifiek...hagelstenen als basketballen op de ds wef koppenAls je zo hard roept dan begin ik toch te twijfelen @Sailor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik dat kon waren er buien op heel rare plaatsen en heel lokaal, specifiek...hagelstenen als basketballen op de ds wef koppenAls je zo hard roept dan begin ik toch te twijfelen @Sailor.
Wilde nog wat namen tiepen maar eigenlijk heb je met t WEF de meeste al wel. Oh wacht WHO?! Doe die er maar bij danAls ik dat kon waren er buien op heel rare plaatsen en heel lokaal, specifiek...hagelstenen als basketballen op de ds wef koppen
Eigen schuld klagen over strak blauwe luchten en droogteAnd there we go again
Bekijk bijlage 7681
Gelukkig doen ze dat alleen in China, dat zullen ze hier nooit doen hoor!Video | Hoe China het weer tijdens de Spelen beïnvloedt
Wanneer je naar de opening van de Olympische Spelen in Peking kijkt, is de kans groot dat je prachtig weer aanschouwt. Dat komt doordat Chinezen het weer steeds vaker aan weten te passen. Dit wordt ook wel cloud seeding genoemd.www.nu.nl
Als we het weer kunnen beinvloeden is het toch ook afgelopen met climate change, CO2?
Of worden die alleen maar verkeerd gebruikt?
Toch ergens een vermoeden dat jij er wat mee te maken hebt @SailorEigen schuld klagen over strak blauwe luchten en droogte
Nope, dan zat jou put vol en kregen de weftekkels hagelToch ergens een vermoeden dat jij er wat mee te maken hebt @Sailor
Aaaahwwww lief en wat jammer dat jij niet ff vliegtuigje kan vliegen. Die weftekkels kunnen wel wat hagel gebruiken als ik zo naar ze kijk !Nope, dan zat jou put vol en kregen de weftekkels hagel
Spijker of hagel op hun kop!
Dat kan ook, ik dacht meer in extreem weer, hagelstenen als basketballen op die weftekkels laten vallen maar ook alleen op weftekkels
Ik heb mijn oog op een huis met veel land in Albaceta. Niet goed volgens jou? EN kan ik vragen waar jij zit more or less? En wat denk je van Aragon?Dat is warom ik ook heb gekeken of er in de nabijheid water was, en dat is hier in het zuiden het geval, nog wel. En vielen gebieden zoals Almeria, Murcia, Alicante ed af, en te ver in het binnenland ook.
Provincie Malaga.Ik heb mijn oog op een huis met veel land in Albaceta. Niet goed volgens jou? EN kan ik vragen waar jij zit more or less? En wat denk je van Aragon?
Eerder van slechte infrastructuurZou dit een voorbeeld van weermodificatie zijn?
Southern Europe hit by deadly floods (VIDEOS)
Heavy rainfall triggered flash floods in Bulgaria, Greece, and Türkiyewww.rt.com
Gota fria, jaarlijks hier hoor in Spanje. En uiteraard door de slechte infrastructuur en betonnering van alles vindt dat water zijn oorspronkelijke weg niet meer.Wel typisch ineens al die ‘overstromingen’ lijkt me geen toeval.
Watch the water..