Weermodificatie

Als ik dat kon waren er buien op heel rare plaatsen en heel lokaal, specifiek...hagelstenen als basketballen op de ds wef koppen 🤣🤣🤣
😂😂😂 Wilde nog wat namen tiepen maar eigenlijk heb je met t WEF de meeste al wel. Oh wacht WHO?! Doe die er maar bij dan

Als we het weer kunnen beinvloeden is het toch ook afgelopen met climate change, CO2?
Of worden die alleen maar verkeerd gebruikt?

Als we het weer kunnen beinvloeden is het toch ook afgelopen met climate change, CO2?
Of worden die alleen maar verkeerd gebruikt?
Gelukkig doen ze dat alleen in China, dat zullen ze hier nooit doen hoor! 🤡

Dat is warom ik ook heb gekeken of er in de nabijheid water was, en dat is hier in het zuiden het geval, nog wel. En vielen gebieden zoals Almeria, Murcia, Alicante ed af, en te ver in het binnenland ook.
Ik heb mijn oog op een huis met veel land in Albaceta. Niet goed volgens jou? EN kan ik vragen waar jij zit more or less? En wat denk je van Aragon?

Ik heb mijn oog op een huis met veel land in Albaceta. Niet goed volgens jou? EN kan ik vragen waar jij zit more or less? En wat denk je van Aragon?
Provincie Malaga.

Ik ben echter ook een goedweer man en vandaar ook deze provincie, in de zomer niet de warmste en in de winter de warmste (Canarische eilanden buiten beschouwing). Verder is ook belangrijk moet je nog werken en zijn er kinderen mee. Ook nabijheid van de zee was voor mij belangrijk, ik zit dus ongeveer aan de zee (5km) en aan de andere kant (15km) een enorm natuurpark met als hoogste punt ca 2000m

Voor mij komen die genoemde streken dus niet in aanmerking als woonplaats.

Wel typisch ineens al die ‘overstromingen’ lijkt me geen toeval.
Watch the water..
Gota fria, jaarlijks hier hoor in Spanje. En uiteraard door de slechte infrastructuur en betonnering van alles vindt dat water zijn oorspronkelijke weg niet meer.

Water gaat naar beneden zowiezo. Als dan boven alles gebetonneerd en geasfalteerd wordt, vloeit het niet naar beneden maar raast het naar beneden. Als er daarnaast ook geen verdere voorzieningen zijn gedaan, voor opvang, kanalisatie ed is het alleen maar erger.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan