weggevallen rubrieken

Natuurlijk had ik het op de spits kunnen drijven en dan had ik me officieel afgescheiden van de WAPF, maar uiteindelijk heb ik teveel respect en waardering voor de WAPF en Sally. Dit is onder de omstandigheden het beste compromis.

Mike
 
Marijn,

Je kreeg geen treffers omdat je een verkeerd pad opgaf, nl. zonder 'forums'.

Jij deed www.westonprice.nl/topic/.............
Maar het moest zijn: www.westonprice.nl/forums/topic/...............

Als je 'forums' toevoegt zie je ze wel.

Mike
 
de links die ik hierboven doorgaf heb ik gekopieerd uit reacties van forumleden. Dus is dat verplaatst.
 
Nee, dit komt omdat aanvankelijk de URL's dit pad hadden, maar later maakte de forumsoftware er dat andere pad van, na een update. WordPress works in mysterious ways...zet er 'forums' tussen en voila, het is er wel degelijk.

Mike
 
Er was ook een rubriek ¨facebook¨ die nu voor mij onvindbaar is: maar als ik het goed begrijp: komt die rubriek op dit forum ook niet meer terug. Heb ik dat goed begrepen?
 
hoi Mike ik zie de rubriek: alleen er staat nu 1 bericht in: vervolgens plaats ik een bericht erbij en dat valt in het niet, maar het forum registreert wel dat ik een extra bericht geplaatst heb zojuist: alleen het is weggevallen kennelijk. Jammer maar helaas dan. Dank voor de moeite.
 
Op de nieuwe site kan men alleen maar reageren als er al artikelen aangemaakt zijn bij het topic. Klopt dit?
Ik kan dus niet gewoon een artikel plaatsen bij bv. Rusland.

Dorothé
 
Precies, je kunt niet zelf artikelen plaatsen, alleen maar reageren op bestaande artikelen.

Mike
 
Dit wilde ik plaatsen bij de rubriek ¨overgang¨:

hoi Muis je kunt op youtube t-tapp invoeren als zoekterm en dan krijg je gelijk filmpjes te zien en die oefeningen kun je proberen.
Ik kan nu ineens niet meer reageren op de rubriek degeneratie door straling: ik wilde je nog zeggen dat alfalfa ook helpt voor je hypofyse (in het engels pituitary gland) stimuleren: http://www.a-renewedhealth.com/product_description/alfalfa

Hilde hallo! Ik hoop maar dat je dit leest: want ik kan mijn bericht niet plaatsen in die andere rubriek over degeneratie door straling: vandaag of morgen plaats ik hier een tijdelijke link naar de dan dus dit keer gratis te downloaden dvd met t-tapp-sessies.

Maar lukte niet!

 
Op verzoek van Sally Fallon van de WAPF is dat subforum niet meer online. Dit n.a.v. een klacht die is ingediend door een stille meelezer die aanstoot nam aan mijn 'antisemitisme'.

Ik heb geprobeerd met deze persoon een inhoudelijke dialoog aan te gaan om hem duidelijk te maken dat ik behoorlijk veel medestanders heb die het jammer vinden dat 1 enkeling hun leesplezier en hun zucht naar kennis probeert te vergallen. Deze persoon staat vooraan om mij via email te laten weten dat ik een 'antisemiet/conspiracy-gekkie' ben, maar als ik probeer te beargumenteren hoe genuanceerd mijn standpunten zijn is het ineens verdacht stil aan de andere kant. Ik heb tegen hem gezegd: niet chanteren, maar discussieren. Het lijkt tegen dovemansoren gezegd.

Het subforum waar je naar vraagt is 'onderwater', wat inhoudt dat het weliswaar niet zichtbaar is maar niet verdwenen. Als alternatief heb ik een nieuw platform speciaal voor dit soort onderwerpen gestart en ik zal in de komende maanden door de diverse verborgen topics heen gaan en de hoogtepunten daaruit plaatsen op de nieuwe blog: www.conspiracydiscovery.nl. ik ben daar nog niet heel erg actief, maar dat zal gaandeweg veranderen. Jij en anderen kunnen daar reageren op mijn blogposts en artikelen en zo kan er opnieuw een forumachtige opzet ontstaan. Als je wil kun je daar ook je forumnaam gebruiken.

Mike
 
Op verzoek van Sally Fallon van de WAPF is dat subforum niet meer online. Dit n.a.v. een klacht die is ingediend door een stille meelezer die aanstoot nam aan mijn ‘antisemitisme’.


Het bijzondere is dat waar deze bewuste persoon (ik heb een vermoeden over wie jij schrijft) zich aan stoorde niet eens in het subforum ‘politiek’ stond, maar in een bericht van jou in het subforum over voeding en gezondheid. Het subforum had dus op grond hiervan niet verwijderd hoeven te worden.
 
Sally wil dat (geo)politiek en voeding en gezondheid strikt gescheiden blijven op een WAPF-platform. Eigenlijk kan dat helemaal niet, omdat recentelijk deze officiele WAPF-mail is rondgegaan gericht aan chapter leaders:



OFFICIALS COVER UP DANGERS OF HPV VACCINE

Tumor Necrosis Factor in Vaccine Causes Serious Side Effects



http://www.westonaprice.org/press/officials-cover-up-dangers-of-hpv-vaccine/



Dr. Sin Hang Lee, MD, Director, Milford Molecular Diagnostics Laboratory, has submitted an official, open-letter complaint to the Director-General of the World Health Organization (WHO), Dr. Margaret Chan, alleging gross misconduct, malfeasance and what potentially amounts to criminal behavior to mislead the global public regarding the safety of HPV vaccines Gardasil and Cervarix.



Dr. Lee has submitted a lengthy letter detailing communications between health officials from the US, Canada, Japan, and the WHO, which demonstrate that these officials knew that HPV vaccines cause an inflammatory reaction greater than other vaccines, yet reassured the public in official hearings and statements that the vaccines were safe.



Specifically, certain chemicals contained in the HPV vaccines have been demonstrated to trigger the release of cytokines or proteins called tumor necrosis factors (TNF) in the body. TNF cytokines can cause cell death. The release of the TNF can also result in a wide range of reactions such as tumor regression, septic shock (serious whole-body inflammatory response that can result in dangerously low blood pressure and death), and cachexia (a wasting syndrome where the body loses weight, becomes fatigued, and muscles atrophy). Administration of TNF has been proven to cause death in humans and animals.



The chain of emails shows what appears to be a trail of attempts to conceal the truth, cover up the dangers, and generally mislead the public about what is and is not known about HPV vaccines and the dangers inherent to them.



The officials discuss how to respond to the safety concerns raised by legitimate scientific inquiry rather than ways to ascertain the true extent of the dangers uncovered in the independent research. Official statements deliberately mislead the public about what is known of the dangers of the contaminants discovered in the HPV vaccines as well as the bodily responses to these ingredients. Official statements appear to be a deliberate attempt to confuse the public into believing the safety concerns have been addressed in the peer-reviewed, published scientific literature when this is not the case.



The open letter, alleging what amounts to crimes against humanity if they are proven true, is a wake-up call to officials around the world. An immediate investigation must commence, and all HPV vaccines must be withdrawn from the market immediately.



In addition, all vaccines should be subjected to further review, and a Congressional investigation of CDC Whistleblower William Thompson must commence. Thompson claims the CDC fraudulently altered data connecting MMR vaccine to autism and destroyed documents to conceal their actions.



To read Dr. Lee’s open letter in its entirety, please click here.

Afgelopen zaterdag zei Malcolm Kendrick nog op het congres dat gezondheidsautoriteiten beschikken over overweldigende bewijsvoering dat statines zeer negatieve bijwerkingen hebben, maar dit niet vrijgeven. Dat lijkt mij een complot. Telkens als weldenkende personen onderzoek gaan doen naar wat er zoal niet klopt aan de wereld stuiten ze onherroepelijk op complotten. Zelf heb ik nooit gezien hoe je de politiek kunt scheiden van de rest, maar so be it.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan