weggevallen rubrieken

Yes.
Maar even een vraagje. In het topic Agenda 21 staat heel veel geopolitieke info. Dat zal dan wel niet meer mogen!!!!????
Ik heb dat al wel gevraagd, maar toen werkte het niet meer. Het antwoord was dat ik mijn items moest opsparen en dan op de nieuwe website plaatsen als hij zover up-to-date was.
Nu functioneert dit draadje weer. Wat is nu. Mogen we weer plaatsen wat we willen in dit draadje???

Dorothé
 
Laten we het on-topic houden, dus in Agenda 21 ook posts plaatsen die betrekking hebben op Agenda 21.

Dankjewel, Wim, you're a lifesaver!

Mike
 
Even de stoute schoenen aangetrokken en wat bugs gefixt volgens wat vage tips in het bbpress forum: nu werken de "laatste reactie' links weer onder grote subforums met meer dan 1000 berichten (zoals 'Vaccinaties') . Als je erop klikt kom je op de laatste pagina ipv de eerste.
Voordat ik e.e.a. ga vernaggelen, stop ik nu maar. ;-)
Wim
 
Ik heb even een vraagje:
Ik heb gepost op ConsiracyDiscovery.nl als "Leave a comment" . Nu blijft dat als comment staan en komt niet op de pagina.
Ik zie echter dat anderen dat wel kunnen, die staan bij posted by.
Hoe doen die dat? Ik doe dan toch iets verkeerd dat ik dat niet voor elkaar krijg.

Dorothé
 
Je hebt gisteren een reactie geplaatst onder de post Nederland politiestaat. Ik krijg hiervan via email bericht en moet dan beslissen of ik deze reactie toelaat. Ik heb de reactie geaccepteerd en deze is te vinden onder de desbetreffende post. Als je nu opnieuw een reactie hebt geplaatst heb ik hier nog geen bericht van ontvangen. Uiteraard zal ik deze ook weer toelaten.

Mike
 
Door tijdgebrek is er trouwens nog niet zo heel veel om op te reageren, dat komt allemaal nog. De Engelstalige ConDis is wel volop actueel, daar gebeurt het momenteel als je op de hoogte wil blijven van mijn alternatieve kijk op het nieuws.

Mike
 
Dennis is al geruime tijd geen actief forumlid meer, dus ik heb zijn teksten ook de status 'verborgen' gegeven. Het forum beperkt z\ich alsmaar meer tot de essentie, als we er dan toch voor gaan dan ook maar gelijk goed!

Mike
 
Ik heb nog niemand gehoord over de nieuwe look. Alle links zijn nu blauw i.p.v. groen voor een betere leesbaarheid. Ben er zelf blij mee!

Mike
 
Hahaha, ik wist niet waar ik het moest zetten en wil ook niet altijd maar het hele forum vol schrijven ;)
Het ziet er inderdaad gelikt uit Mike.
 
Was mij het nog niet opgevallen. Maar het blauw doet het ook niet meer op mijn computer, al zie ik vreemd genoeg wel wat blauw. Sorry Mike, maar mij was dus niks opgevallen maar dat ligt niet aan jouw.
 
Het was me niet eens opgevallen, erg he? Maar nu ik het zie, ziet het er goed uit!

Joost
 
ik vind de topic ook niet, de relatie tussen mensen en varkens ?!?!?

ik was op zoek naar info over het seksen van kuikens en tussen de filmpjes stond dit:
#t=206
witte mensen ruiken naar zwavel en gemelaneerde mensen naar selenium enz.
Wel raar filmpjes ook nog over aliens en vampieren, ik moet het nog helemaal kijken dus kan er niks over zeggen eigenlijk, alleen even gescand
 
Ik ga het filmpje bekijken. Heb jij wellicht gemist dat ik op last van Sally Fallon al dit soort topics niet meer zichtbaar heb gemaakt? Dit i.v.m. 1 enkele klacht over mijn vermeende 'antisemitisme'. Deze azijnpisser bleek forumlid Intothewild te zijn en hij is per direct verwijderd met een IP-ban. De rest van het jaar ben ik nog wel bezig om alle relevante posts uit diverse topics over te hevelen naar www.conspiracydiscovery.nl. Je vindt daar nu al de nodige overzichten, maar aan de topic waar jij het over hebt ben ik nog niet toegekomen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan