weggevallen rubrieken

Het over zetten van topics naar ConDis.nl zal veel tijd vergen wat denk ik ten koste gaat van directe commentaren op gebeurtenissen.
 
Dat kost idd veel werk, waardoor ik niet direct kan inspelen op de actualiteit. Daarvoor is er de Engelstalige ConDis (www.conspiracydiscovery.info). Uiteindelijk zal dit ook gebeuren met de Nederlandse ConDis en daar is de mogelijkheid om te reageren. Als je hiervan baalt, vervloek dan de PC-politie, types als Intothewild die om de haverklap 'beledigd' zijn.

Mike
 
ja, nu je het zegt, dat was me even ontschoten. Heb idd gelezen over genoemde persoon. Erg jammer wel, ik neig toch minder naar de Engelstalige CD omdat het veel energie kost. Ik lees wel e.e.a. maar niet alles.
 
Ligt niet aan mij. 1 enkele criticaster heeft dit voor elkaar weten te krijgen. Ik hoorde laatst een mooie uitspraak: er is nog nooit een standbeeld opgericht voor een criticus. Deze mensen zorgen niet voor verandering, zij vertragen of belemmeren verandering!

Mike
 
Superinteressante video, Marijan, blijf me op de hoogte houden van meer van dit soort vondsten! Komt toch wel aardig overeen met wat David Icke beweert, maar er wordt overtuigend bewijs voor gegeven, vooral op basis van bloedtypes. Ik heb het al vaker gezegd: there's something seriously wrong with white people. Het is ook interessant om te zien hoe blanken er 'ineens' waren als allerjongste telg van de menselijke familie.

Waar Intowild over viel was niet zozeer mijn kritiek op Israel en zionisten maar mijn opmerking dat joden slechts de ALLERERGSTE BLANKEN zijn. Hij vond mij 'racistisch' omdat ik kritiek uitoefen op blanken allereerst en deze doortrek naar Ashkenazi-joden (Khazaren) uit centraal Azie en Oost-Europa. Hij kon het niet verkroppen dat de psychopathologie van deze wrede sadisten PER DEFINITIE blank is, het is slechts de MEEST EXTREME manifestatie hiervan, zoals deze video aangeeft. De hele (nu verborgen) topic De relatie tussen mensen en varkens gaat hierover, maar het is kennelijk nogal confronterend voor sommige blanken om dit onder ogen te moeten zien.

Mike
 
hey Mike,
ik zocht een artikel over Piëzo (ontsteking) hier.
Het was in het Engels en volgens mij heeft Poekie dat nog vertaald,
of zoek ik niet goed, het lijkt verdwenen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan