weggevallen rubrieken

De scheiding tussen wereldvraagstukken, voeding en gezondheid is ook niet mogelijk aangezien alles samenhangt.
Ik snap dan ook niet het compromis en de buiging naar die ene dame die hier een bepaalde visie over heeft.
Buigen en wijken vanwege bepaalde belangen, zoals i.c. een organisatie mogen vertegenwoordigen, is precies hetgeen overal gebeurt. De macht van de organisatie (in welke vorm dan ook) is dan blijkbaar te groot en het belangenspel maakt de verhoudingen scheef.

Toegeven, compromissen, schouders ophalen is erg Nederlands.

Het kan een oplossing zijn om de nieuwe alternatieve website te openen, echter zou het mij niet verbazen als de dame in kwestie, dan wel de organisatie in kwestie een volgende stap zet, namelijk dat de webmaster en vertegenwoordiger van WAPF (Mike) een verkeerd voorbeeld is voor de organisatie en dat ze vervolgens een nieuwe eis neerleggen.
 
Dat laatste zal niet gebeuren. Sally heeft me al duidelijk gemaakt dat ik de volledige vrijheid heb om wat dan ook te publiceren op persoonlijke titel, alleen niet als WAPF-vertegenwoordiger.

Stiekem is Sally zelf ook een 'complottheorist'. In het kwartaalblad van de WAPF, Wise Traditions, heeft ze een rubriek Caustic Commentary (bijtend commentaar), waarin ze op sarcastische wijze haar kijk op allerlei ontwikkelingen geeft. Daaruit blijkt vrij duidelijk dat zij ook op soortgelijke alternatieve nieuwsmedia komt als ik. Ze heeft interviews gegeven aan mensen als Jeff Rense en Mike Adams. Haar scherpste schrijver in de Wise Traditions is Tim Boyd en deze heeft openlijk bericht over Agenda 21 en chemtrails.

Dit is niet de eerste klacht die Sally heeft ontvangen en ze heeft altijd verrassend veel geduld en tolerantie getoond, maar nu moest er volgens haar iets gebeuren. Jammer, maar aan de andere kant heeft Nederland er nu wel een nieuw platform bij dat zich op het scherpst van de snede durft te begeven!

Mike
 
@Mike
Er zijn onderwerpen die ik niet kan openen. Ik zie wel dat er nieuwe reacties geplaatst zijn, maar kan deze niet lezen. Zo ook bij mijn eigen voorsteltopic, waar ik zelf wel een bericht heb geplaatst maar wat ik nu helemaal niet kan lezen.
De software lijkt kieskeurig ;)
 
Tegelijkertijd is de les dat je kennelijk niets moet veranderen aan het software, anders gaat het fout. :wink:

Mike
 
@Mike
Er zijn onderwerpen die ik niet kan openen. Ik zie wel dat er nieuwe reacties geplaatst zijn, maar kan deze niet lezen. Zo ook bij mijn eigen voorsteltopic, waar ik zelf wel een bericht heb geplaatst maar wat ik nu helemaal niet kan lezen.
De software lijkt kieskeurig ?

Heksje jouw voorstel topic heeft maar 16 pagina's terwijl het forum aangeeft dat het er 32 zijn. Begin maar eens bij pagina 1.
 
Er is iets misgegaan met de paginanummering van diverse topics en het is een bult werk om dat allemaal te corrigeren. Ik en mijn twee webmasters, Juglen en Wim, doen dit allemaal naast onze andere activiteiten en tussen de bedrijven door, dus ik ben bang dat jullie ermee moeten leren leven. Dit was allemaal niet nodig geweest als een lafbek die liever chanteert dan inhoudelijk te reageren en te chanteren niet was gaan klagen!

Mike
 
Hoi Mike,
Ja, het gehele gebeuren is zeer triest. Dat het zo moet gaan, bah.

Ook jammer van het Forum. Maar, wat is kan men niet veranderen. Het is erg van al de goede info dat die waarschijnlijk niet meer beschikbaar zal zijn. Echter, het gaat hier wel door en op de nieuwe site ook.
Dus, we beginnen dan maar met een schone lei. En uit al de ervaringen die er tot nu toe opgegaan zijn, kan het alleen maar een succes worden.
Dus... we gaan er met zijn allen voor.
Dorothé
 
Voor mij als sleutelbeheerder is niets verloren gegaan, ik kan alles nog oproepen. Gezien het tijdprobleem zal dit een project van enkele maanden worden, maar ik zal de 'verboden' topics allemaal doorspitten en de hoogtepunten daaruit plaatsen op mijn nieuwe blog in de vorm van artikelen of blogposts, waar jullie t.z.t. dan weer op kunnen reageren.

Mike
 
Mike, ik weet niet hoe gebruiksvriendelijk de forumsoftware is aan de achterkant, maar is het niet mogelijk om de berichten uit de problematische topics te verplaatsen naar een nieuw topic met (ongeveer) dezelfde naam?

Dan zullen de topics wellicht weer goed leesbaar zijn, ook voor nieuwe forumleden.

Just a thought...

Mark
 
Ik en mijn twee webmasters, Juglen en Wim, doen dit allemaal naast onze andere activiteiten en tussen de bedrijven door, dus ik ben bang dat jullie ermee moeten leren leven.

Ermee leren leven lijkt me prima te doen en dank aan jullie allen voor alle inzet!
 
Mark,

Als ik het weggehaalde subforum terugplaats onder een andere naam zijn ook de 'verboden' topics weer zichtbaar en krijg ik daar weer gedonder mee. Als ik alles terugzet en vervolgens deze topics weer onderwater zet, gaat er misschien wel nog meer fout in de paginanummering. Ik kan dus niet winnen en laat het maar zo.

Mike
 
Mike, ik bedoelde niet het verboden subforum terugplaatsen, maar puur de topics die mogen blijven, maar waarbij je niet alle pagina's kunt zien (zoals bijv. Agenda 21). Van deze topics dan de berichten kopiëren naar nieuwe lege topics met (ongeveer) dezelfde naam in de hoop dat dat de paginanummering weer herstelt.

Maar misschien is dat wel helemaal niet mogelijk...
In dat geval is het niet anders en wennen we hier ook wel weer aan.

Mark

 
Mike, je kan ook de regels overtreden, want wie heeft het recht iets te verbieden? Zit er 1 of ander recht op de naam van iemand of iets? Er zijn zoveel hondjes die fikkie heten.
 
Het alternatief is een 'fansite' van Weston Price creeren en me losweken van de WAPF. Dat heb ik zeker overwogen en zelfs besproken met Sally Fallon. Zij houdt mij echter graag aan boord, want niemand heeft meer gedaan voor de verspreiding van het gedachtengoed in Nederland van Price. Andersom heb ik zeer veel respect en waardering voor het werk en de persoon van Sally. Ik zie dus geen aanleiding om creatief om te gaan met de regels. De oplossing is er al, in de vorm van zowel een Engelstalige als Nederlandstalige ConDis.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan