Weston Price Congres 2016

Helaas kan ik er niet bij zijn maar ik wil jullie wel alvast een hele fijne dag wensen.

Geniet van elkaar en alle informatie!
 
Hoi Joost,
Dank je. Het is een klein plaatje. Ben je die jongen met de bril of die zonder bril? De ene heeft een donker grijs shirt aan en de ander lijkt me een licht grijs shirt.
Je hebt trouwens een leuke vrouw. En zij komt morgen ook mee?
Ik verheug me zeer op morgen.
groetjes,
Dorothé
 
Femke is de zoveelste die reageert met 'ik wil wel komen, maar helaas kan ik niet'. Er zijn teveel mensen dit jaar, die om wat voor reden dan ook het niet redden. Ik wil hier lessen uit trekken, dus help mij even: ligt het aan de datum (eind januari) of spelen hier ook andere factoren een rol?

Mike
 
AlexR, ik heb het antwoord op je vraag: de Vietnamese stoofschotel bevat morgen geen zuivelproducten en graanproducten.

Nike
 
@ Dorothe: Ik ben degene in het lichtgrijze shirt met de bril.

@ mike: Gezondheidsvoordeel en leren legt het af tegen de kosten en de moeite die mensen (denken) moeten doen. Uitstellen is helaas ook een optie die een gevoel van (schijn)veilgheid geeft. Ik krijg ook geen mensen mee. Behalve mijn vrouw natuurlijk.
 
Op 180 aanmeldingen zitten we nu. Nu is de tijd om de knoop door te hakken en ons naar de 200 te helpen! De lunch van morgen bevat o.a. een Vietnamese runderstoof en een Thaise kokos-currysoep van absolute restaurantkwaliteit!

Mike
 
Hoi Joost,
Dan kan ik het me nog wel herinneren van vorig jaar. Leuk als jullie naar mij toekomen.

En Mike, ik verheug me zeer op morgen en natuurlijk ook op het eten. Misschien doe ik ook lekkere tips op (om zelf thuis te maken). Zo hebben wij nu vaker kalfswang op het menu staan. Mmmm, lekker.

Dorothé
 
Ik draag de hele onderneming absoluut een warm hart toe.

Maar het is mij eigenlijk te vroeg op de dag en veelste lang. 3 a 4 uur naar sprekers luisteren vind ik al veel, de rest van de dag hoor ik het liefst mezelf praten. Ik zie daar geen ruimte voor.

Ik eet 5 a 6 kilo orgaan vlees per maand, waarvan een groot deel rauw, die kant gaat jullie wapf en sprekers helemaal niet op.

Ik zit ook financieel niet echt heel ruim, dus voor de gezelligheid en het ontmoeten van forumleden wil ik zeker een keer komen, maar niet deze keer.

In ieder geval wens ik jullie veel plezier.

Simon.

 
Ik was ook dit jaar graag gekomen Mike, net als de twee voorgaande jaren. Helaas kwam het dit keer niet uit. In mijn geval heeft het niets te maken met dat het eind januari wordt gehouden, of de toegangsprijs. Volgend jaar zou ik ook gewoon graag weer komen.

In ieder geval heel veel plezier en een inspirerende dag gewenst! :)
 
dus help mij even: ligt het aan de datum (eind januari) of spelen hier ook andere factoren een rol?



Mike het ligt niet aan jou of de organisatie.
Mijn gezondheid is niet voldoende voor de lange reis en dag.

 
Bij mij spelen de financiën ook heel erg mee, naast dat het met mijn gezondheid nu echt niet gaat. Dat was ook de redenen dat ik altijd alleen levertraan op het congres heb gekocht. Ik eet thuis ook niet biologisch gewoon omdat ik er nu echt geen geld voor heb. Dat ga ik wel doen zodra ik er geld voor heb en die grens ligt bij mij veel lager dan bij de gemiddelde Nederlander. Het is voor mij dus ook niet extra voordelig om op het congres veel in te slaan.

Vorig jaar heb ik ook veel mensen gehoord die zoiets hadden van ik weet niet of ik volgende jaar nog wel kom. Het verhaal ken je op een gegeven moment wel En forum leden hoefden zij ook niet elk jaar te ontmoeten. Maar nu spreek ik voor anderen.
Wat ik ook wel merkte bij mij en anderen is dat het niveau erg gericht is op beginnelingen het is nodig voor de mensen die nieuwsgierig zijn en gewoon komen kijken of met iemand mee gaan maar voor mij zelf wil ik ook wat meer verder gevordere informatie.
Misschien speelt ook het specifieke onderwerp ook mee al kan je daar ook mensen mee trekken.

Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat er al twee congressen geweest zijn en veel mensen al geweest zijn. Vorig jaar was het ook minder snel vol dan het jaar er voor. Wees blij met 180 mensen het is een heel mooi aantal. En als ik het me van twee jaar geleden goed herinner hadden jullie toen niet zo veel mensen verwacht.

Voor mij is het echt zo dat mijn gezondheid problemen nu zo erg zijn dat ik komen niet zie zitten. En financieel vindt ik het ook een meevaller dat ik nu niet ga (kan ik weer besteden aan goede supplementen en eten). Ik had vooral het verhaal van Malcolm Kendrick graag gehoord en de cider geproefd. En iedereen weer een keer zien natuurlijk.
 
waar vind ik het programma met de tijden en sprekers? Ik zie wel welke sprekers er zijn maar niet de volgorde en tijden.
 
Dat doen we al vanaf het begin niet, anders gaan mensen 'shoppen' en komen ze later binnen. Het is de bedoeling dat je de hele dag meemaakt van begin tot eind, ongeacht de volgorde van sprekers.

Mike
 
Voor ons zijn het momenteel ook de financien, die niet meezitten.
Het zou voor ons ook een lange dag worden, maar dat zijn we wel gewend, met de honden-evenementen waar we regelmatig heengaan, dus daar ligt het niet aan.

Thineke
 
Wat een super dag net als vorig jaar. De tijd vliegt dan ook om wat mede te maken heeft met de diverse leuke gesprekken.

Ik vond de lezing van tandarts Fred Nelissen zeer informatief en eng tegelijk over de batterij vorming door de amalgaam en het fluor verhaal.
De grappige Malcolm Kendrick had ook een buitengewoon interessant onderwerp over cholesterol maar voor mij soms lastig te volgen in het (technisch) Engels.
Het was goed om Mike weer eens te horen spreken en samen met Jelwin en Ymkje , Dave Wetzel,Tonny Mulder en Monique van der Laan een mooie voorstelling van jullie kunnen zien.
Ik had zelf al wel eens BBB soep gemaakt maar vond het toch ook weer prachtig en leerzaam hoe onze gezondheidstherapeut Tanja dat doet.

Ik ben naar huis gegaan met een zwam, kilos zout een mooi boek van Andrea`s Moritz en diverse lekkernijen waaronder de Cider. Wat een heerlijke drank is dat zeg.
Organisatie bedankt voor de topdag!
 
Ik vond het ook weer een topdag. Heb weer veel interessante info opgedaan, goede spullen en boeken gekocht en genoten van het lekkere eten. Nu ga ik dus weer geld opzij leggen voor het volgend jaar. Leuk Mike om je weer eens te hebben gezien en gesproken. En leuk Joost (JM) en zijn vrouw te hebben leren kennen. Kortom het was het dubbel en dwars waard!!!!

Bedankt voor deze geweldig dag!
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan