Weston Price Congres 2016

Op verzoek van Sally Fallon is dit subforum verwijderd. Zij wil dat politieke zaken en onderwerpen die met voeding en gezondheid te maken hebben strikt gescheiden worden. Ik hoop deze week voor de geopolitiek een nieuw platform te hebben op conspiracydiscovery.nl.

Mike
 
Hier ben ik toch wel erg verbaasd over Mike. Ik begrijp haar standpunt wel, echter zijn we hier toch gewoon eigen baas? Het forum is al tijden zo opgezet en ik zie niet waarom deze ene dame daarin ineens verandering in wil en sterker nog namelijk dat daaraan gehoor wordt gegeven.
Dit druist toch erg in tegen mijn gevoel van vrijheid, democratie en aanverwante waarden!
 
Het komt door een klacht van iemand die de WAPF heeft benaderd hierover. Dit forum schurkt al vrij lang aan tegen de grens van het toelaatbare onder de normen van de WAPF en in alle eerlijkheid moet ik zeggen dat Sally enorm veel geduld heeft gehad. Het forum keert terug naar zijn oorspronkelijke functie en dat is uitwisseling van kennis en informatie over voeding en gezondheid op basis van de principes van Weston Price. Voor alle andere zaken is er nog deze week een ander platform dat geheel los staat van de WAPF.

Mike
 
Ik ben gisteravond gaan grasduinen in het subforum over wereldpolitiek en heb relevante topics verplaatst naar dit subforum (Vragen over gezondheid en voeding), waaronder Agenda 21. Je vindt hem dus voortaan hier en niet meer op de oude plek. Idem voor een aantal andere topics die m.i. wel voldoende raakvlak vertonen met het WP-gedachtengoed.

Mike
 
Dank je. Had ik gezien, maar ik vind er niets meer over. Ik weet niet waarom.

enne...

Ik wil nog eens even vragen hoe het is met een eventuele meeting van de forumleden? Als het kan, dan graag in een of andere pauze en niet alvorens het congres. Pascal en ik komen samen met de trein en zijn dus helaas te laat daar. Maar ik denk dat er nog wel plaats voor ons over zal zijn.

Dorothé
 
de pauzes zijn tekort Dorethé. Want je wilt even naar de wc, de standjes bekijken, wat eten en drinken, dan ontmoet je spontaan al een paar forumleden of meelezers en om is je pauze
 
Eventueel een meeting na het congres of elkaar gewoon opzoeken dmv naamkaartjes. Zonde Mike van de politieke tak, ik las dat erg graag. Maar ik geloof dat dat wel goed komt.
 
Na de meeting wordt misschien wel weer wat laat. Ik heb nog een flinke reis voor de boeg.

Maar goed, ik verneem het wel.

Dorothé
 
Helaas kan ik er ook niet bij zijn. Misschien volgend jaar!

Is er iemand in de provincie groningen die naar het congres gaat? Ik zou graag een paar pakjes rauwmelkse boter kopen en vraag mij af of iemand dit voor mij kan mee nemen vanaf driebergen.
 
Even voor Pascal (ik hoop dat je het leest).
Ik vertrek komende zaterdag om 6:37 uit Maastricht en ben om 6:57 in Sittard. Daar zal ik je dan wel zien. Ik hoop dat we elkaar zullen herkennen.
Mocht er iets zijn, laat het me dan even weten.
Mijn gegevens staan op:
http://www.empowarance.com/
Tot Zaterdagvroeg.
Dorothé
:-)
 
Hierbij nog een oproep voor de twijfelaars en late beslissers: help ons naar de 200 deelnemers! Klik op de banner bovenaan. Met de code 'forumkorting' krijg je 5 euro korting op je toegangsbewijs. Dit is het enige congres dat behalve interessante sprekers ook een unieke WP-lunch op het programma heeft staan!

Mike
 
Hopelijk kan ik, met aanhang, er volgend jaar ook bij zijn, maar nu gaat het niet lukken. En wie weet neem ik nog meer, dan alleen aanhang mee, want ik kan er soms niet genoeg van krijgen om over gezonde voeding te praten en via links te delen ;-)

Thineke
 
De badges die jullie krijgen zijn voorgedrukt, maar er is nog wel ruimte om met pen je forumnaam bij te schrijven. Zo kunnen forumleden elkaar toch herkennen en ontmoeten, mocht je dat willen.

Mike
 
Ik kijk net eens even beter naar het begin van de lezingen en we zijn dus ruimschoots op tijd. Heb ik me weer te snel in de stress gebracht door maar half te lezen.
:-)
Dit moet ik toch eens onder controle gaan krijgen.

Dorothé
 
Dorothe, ik heb je website bekeken en weet nu wie je bent! We hebben elkaar vorig jaar ook even gesproken tijdens het eten. Ik zal naar je toe lopen als ik je zie. Ik zal even kijken of ik ergens te zien ben op het internet.
 
Hoi JM, Leuk.
Ik zie je dan wel verschijnen. Als je een foto van jezelf hebt op het net, zie ik dat graag. Maar zo niet, kom dan maar gewoon naar mij toe.
Groetjes
Dorothé
 
Nog 1 dag te gaan, morgen is het zover. Kom op mensen, help ons naar de 200 congresganagers! Klik op bovenstaande banner en voer de kortingscode 'forumcode' in voor 5 euro korting op je kaartje. Mis deze unieke dag niet!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan