Weston Price Congres 2016

Misschien helpt het om alsnog 5 euro korting op je kaartje te krijgen als je de code forumkorting invoert?

Mike
 
Bedankt Mike! Ik wil eigenlijk wel heel graag.

Zijn er mensen uit West-Friesland die gaan en dat ik miss mee zou kunnen rijden of samen reizen?
 
Ik heb net bij de Blokker een goedkoop kaartje gekocht. Nu ging ik kijken voor de reisverbinding, en waarschijnlijk kom ik pas een paar minuten voor 9:00 uur in Driebergen-Zeist aan. Vorig jaar was ik mooi een half uur te vroeg. Ik moet toch nog eens kijken of er echt geen vroegere trein gaat. Dat is een raar geval.

Dorothé
 
Tja, ik heb het nog niet gevraagd. Maar zij zal nog wel van alles moeten regelen. Ik kan het eens vragen.

Dank je voor de tip,
Dorothé
 
Voor alle duidelijkheid: de korting van 5 euro met de code forumkorting geldt voor iedereen!

Mike
 
Hoi Spal,
Ik heb gisteren nog met de NS gebeld en de trein komt daadwerkelijk 5 voor 09:00 uur pas aan.
Tja, niets aan te doen. Maar ik houd daar absoluut niet van, want ik wil graag een plaats aan de kant uitzoeken. Ik kan er niet tegen om tussen 2 mensen in te zitten. Is raar, ik weet het. Verder wil ik dan nog even naar het toilet, me opfrissen.
Maar ja, dan ben ik niet alleen zo laat.
Groet,
Dorothé
 
@Godsgeschenk

Ik heb zo ook mijn eigenaardigheden ;-)

Ik zoek je wel op in de trein. Stap 1 halte verder op als jij.
 
Hallo forum lezers,

We zijn er bij met een stand op het congres en hebben er zin in.
We hebben diepvriesruimte tot onze beschikking dus als er nog lezers zijn die hun bestelling tijdens of na afloop van het Weston Price Congres bij ons op willen halen, laat het ons even weten. Bestellen kan hier: http://schotsehooglanders.nl/bestellen/products-page/. Bij het afronden van de bestelling kun je kiezen voor afhalen tijdens het congres. Voor vragen en informatie over grasgevoerd natuurvlees, antibioticavrije kip, vlees van buitenvarkens of rauwmelkse kaas is iedereen natuurlijk welkom in onze stand. Ons stoofvlees proef je tijdens de lunch!
Graag tot 30 januari.

Groet Jelwin en Ymkje
 
OK, ik moet nu zo onderhand accepteren dat, tenzij er een wonder gebeurt, het WP-congres dit jaar niet uitverkocht zal zijn. Maar we willen toch zeker wel aan de 200 bezoekers zien te komen, dan is het die dag gezellig druk.

Het salaris wordt een dezer dagen gestort, beste mensen, laat dit unieke congres niet aan je voorbij gaan en investeer hierin! We hebben nog nooit zo'n grote variatie aan standhouders gehad met zoveel mooie producten, de lunch is zoals altijd een prominent onderdeel van het programma (welk ander congres kan dit zeggen? en van onze keynote speaker Malcolm Kendrick kregen we te horen dat we een PRIMEUR hebben: hij gaat bij ons zijn alternatieve hypothese voor hart- en vaatziekten presenteren, die nog veel stof zal op doen waaien dit jaar!

Boek je haartje hier of via de banner bovenaan het forum.

Mike
 
@Mike @Tanja,

Elk jaar is de lunch fantastisch tijdens het congres. Ook dit jaar ben ik van de partij, maar ik moet dit jaar echt rekening houden met mijn caseïne- en glutenintolerantie. Hebben jullie een vleesschotel zonder melk voorzien?

Alex
 
Voor zover ik weet zit er in de stoof geen gluten en of melkproducten. Tenzij de koks op eigen initiatief dingen aan de recepten hebben toegevoegd, toch Mike?
 
OK, mensen, mijn salaris is binnen. Ik neem aan dat van jullie ook. Tijd voor de twijfelaars om deze week de knoop door te hakken en alsnog een kaartje te kopen via congres.westonprice.nl of via de banner bovenaan het forum. Je krijgt 5 euro korting met de code 'forumkorting'. Laten we in ieder geval de 200 halen, dan is het zaterdag gezellig druk en is er toch voldoende plaats voor iedereen!

Mike
 
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn. Heel jammer, want behalve de informatie en de standjes is het ook heel fijn om een dag door te brengen met gelijkgestemden en forumleden te (her)ontmoeten. Ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn.
Bij deze wens ik iedereen een hele fijne dag toe!
 
Hoi, Ik wil nog eens even vragen hoe het is met een eventuele meeting van de forumleden? Als het kan, dan graag in een of andere pauze en niet alvorens het congres. Pascal en ik komen samen met de trein en zijn dus helaas te laat daar. Maar ik denk dat er nog wel plaats voor ons over zal zijn.

Dorothé
 
Ik ga dit jaar niet. Ik ga het heel erg missen, de lezingen maar ook iedereen of een heleboel mensen in het echt zien. Mijn dag en nacht ritme is nu nog slechter dag vorig jaar en toen zat ik al steeds te knikkebollen. Als ik nu zou gaan zou ik dat ook steeds doen en dan wordt het voor mij toch te duur. Hopelijk ben ik er volgend jaar weer bij.

P.s. waar zijn de onderwerpen uit wereld-nieuws en -politiek gebleven? De hele subcategorie is weg bij mij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.550
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan