Weston Price Congres

Krijg je de kaarten thuisgestuurd, of krijg je nog een bevestigingsmail oid?

Ik heb iig wel betaald.

Ik zie hier wel enorm tegen op, hele dag tussen de Nederlandse blanke mensen allemaal enorm beleefd en serieus over voeding en zo. M'n gevoel zegt me ook dat het veelal info zal zijn voor beginners en mensen die onbekend zijn met Weston Price. Dat hele verhaal nog een keer, dat vind ik ook geen pretje.

Ik heb natuurlijk wel hart voor de zaak wat betreft de voeding en de gezondheid van m'n mede mens. Dus als jullie ergens een vrijwilliger voor nodig hebben, spullen sjouwen, troep ruimen, desnoods duw ik zo'n buyetko figuur z'n karretje de hele dag, als ik me maar nuttig kan voelen.

desnoods duw ik zo'n buyetko figuur z'n karretje de hele dag, als ik me maar nuttig kan voelen.

:lol:

Weet iemand of je een bevestigingsmail hoort te krijgen, na kaarten te hebben besteld?

Ik zie hier wel enorm tegen op, hele dag tussen de Nederlandse blanke mensen allemaal enorm beleefd en serieus over voeding en zo
Blanke mensen zijn over het algemeen hele normale mensen hoor..
Vreemd dat jij daar zo enorm tegenop ziet.

desnoods duw ik zo'n buyetko figuur z'n karretje de hele dag, als ik me maar nuttig kan voelen.
Hebben die "buyetko figuren" allemaal een soort speciaal 'buyetko' karretje bij zich dan??

Pike ik heb dus altijd het gevoel dat in het meest gunstige geval ik net zo afstandelijk beleefd terug kan doen, dat normale voelt als een verplichting.

Het zal vast aan mijn persoon liggen, dat vind ik helemaal niet erg.

Tja het staat wat lullig van dat karretje. Maar wat ik bedoel is dat ik best een schrijnend gezondheidsgeval een dag een steuntje in de rug wil bieden.

Ben wel lekker onhandig bezig in deze topic, mijn excuses.
Ik hou me verder wel stil, als het niet uitverkoopt kom ik wel gewoon als bezoeker om de goeie zaak te steunen.

Veel succes en veel plezier.

Simon,

Ik ben er vorig jaar ook geweest en toen was ik ook al gevorderder wat betreft mijn kennis. maar er zat nog genoeg nieuwe informatie tussen voor mij. Verder was het heel erg gezellig om iedereen eens in het echt te zien. Het was ook niet allemaal alleen maar serieus over voeding praten. Ik kan me in ieder geval niet in jouw verwachtingsbeeld vinden. En vorig jaar was het uitverkocht en ik zou niet weten waarom dat dit jaar niet zou lukken, dus je hoeft je in ieder geval niet op te offeren. Je zou ook een keer naar een lezing van Mike kunnen gaan dan weet je een beetje wat je kan verwachten en dat duurt maar een avond.

Simon-G :mrgreen:

vorig jaar duurde het ook ff voor mensen hun bevestigingen kregen en alles kwam goed -> relax

Simon, ik denk dat het wel mee gaat vallen, vooral als je er zo tegenop ziet :) er waren vorig jaar volgens mij nauwelijks 'beginners' en natuurlijk gaat het ook over eten met name over de lekkere lunch. Maar je moet vooral niet komen als je met tegenzin komt, al vind ik het wel nobel van je dat je het goede doel wilt steunen.

Er bereiken ons vragen over de lunch i.v.m. speciale eetwensen. Net als vorig jaar kiezen we voor glutenvrij en nachtschadevrij. Ook zullen er vegetarische alternatieven zijn. Met histaminevrij wordt geen rekening gehouden. Wie van plan is zijn/haar eigen eten mee te nemen krijgt geen korting. De prijs is en blijft de prijs. We hebben vorig jaar vrijwel geen wanklank gehoord over de lunch, eerder niets dan lof!

Mike

De Veldkeuken, die er dit jaar ook weer bij zijn, verkochten daar zuurdesembrood. Dit brood is echter niet voor de lunch gebruikt. Het is overigens inderdaad zeer goed brood!

Mike

Ik heb het toch niet apart gekocht, misschien heb ik het wel gestolen :o Nou ja, in elk geval succes met alle veeleisende klanten, het is vast een hele organisatie! :-)

Het brood was vorig jaar wel beschikbaar bij de lunch. Dat lijkt me ook geen probleem voor mensen die glutenvrij willen eten. Dat in brood gluten zit is wel duidelijk. Als in al het andere eten geen gluten zitten is de keuze nog steeds gigantisch!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan