Weston Price Congres

De powerpointpresentatie van de lezing kun je op de amerikaanse wapf pagina vinden, de link staat ook ergens in dit topic, in die presentatie zal dat schema vast wel voorkomen.

Schrijf alvast zaterdag 31 januari in je agenda en ga alvast sparen, want er staat weer iets aan te komen. Meer info volgt snel!

Mike

Wij zijn weer op reis. :? Maar dat is ook weer erg leuk.
Heel veel succes met de organisatie en iedereen vooral heel veel plezier en mooie leermomenten.

Lia

Er komt nog een banner bovenaan op dit forum, maar ga alvast naar www.congres.westonprice.nl. De kaartverkoop voor het Weston Price Congres 2015 is begonnen! Sprekers: Sally Fallon, Roelf Havinga, Lex Abeling en Mike Donkers. Uiteraard zal er weer een fantastisch WP-lunch zijn, verzorgd door kokkin Emmy van Antropia.

Mike

Het e-ticket kunt u tot 1 januari 2015 op elk gewenst moment laten ingaan.

Kunnen we de treinkaartjes later bestellen?

De site is nog volop in ontwikkeling. We beschikken nog niet over alle informatie over de sprekers en standhouders. Het zal jullie ook niet ontgaan zijn dat er een kanjer van een banner nu bovenaan dit forum staat, die verwijst naar de site waar je je kaartjes kunt bestellen!

Mike

Wat gaaf zeg. Vorig jaar was ik op die tijd nog geen WAPFer. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik wil er zeker bij zijn. Gelukkig is het op een zaterdag, dan heb ik dus zeker vrij!
Ik ga me aanmelden en verheug me MEGAveel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan