Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De powerpointpresentatie van de lezing kun je op de amerikaanse wapf pagina vinden, de link staat ook ergens in dit topic, in die presentatie zal dat schema vast wel voorkomen.
Wij zijn weer op reis. :? Maar dat is ook weer erg leuk.
Heel veel succes met de organisatie en iedereen vooral heel veel plezier en mooie leermomenten.
Er komt nog een banner bovenaan op dit forum, maar ga alvast naar www.congres.westonprice.nl. De kaartverkoop voor het Weston Price Congres 2015 is begonnen! Sprekers: Sally Fallon, Roelf Havinga, Lex Abeling en Mike Donkers. Uiteraard zal er weer een fantastisch WP-lunch zijn, verzorgd door kokkin Emmy van Antropia.
De site is nog volop in ontwikkeling. We beschikken nog niet over alle informatie over de sprekers en standhouders. Het zal jullie ook niet ontgaan zijn dat er een kanjer van een banner nu bovenaan dit forum staat, die verwijst naar de site waar je je kaartjes kunt bestellen!
Wat gaaf zeg. Vorig jaar was ik op die tijd nog geen WAPFer. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik wil er zeker bij zijn. Gelukkig is het op een zaterdag, dan heb ik dus zeker vrij!
Ik ga me aanmelden en verheug me MEGAveel.