Zapper

• Onderwerp starter Onderwerp starter ikke
  • Startdatum Startdatum
Vanuit Amerika kost deze zapper $35 = € 29.52 zonder verzendkosten !

Wel een langere levertijd uiteraard.

Arjan

Bij mij was de zapper binnen 3 werkdagen binnen.

Vraagje: mijn muntjes zijn bijna zo zwart als kool geworden. Wat zou hiervan de reden kunnen zijn?

Die van mij zijn wel eens groen geweest, en nu weer koperkleurig.

Het zal te maken hebben met de werking op je lichaam.

Lia

Ik vraag me af. Zou je zo lang je jezelf zapt en schadelijk micro organismen doodt, totaal niet meer op hygiëne hoeven te letten? Worden de ervaren zappers onder ons nog ziek of verkouden sinds ze zijn gaan zappen?

Volgens mij wordt er aangeraden om een natte tissue of doek tussen de koperen delen en de huid te plaatsen. Aangezien koper met de zouten uit het lichaam een giftige binding kunnen maken (koper chloride = groen, koper oxide = zwart).

Bij een enkele keer zappen is het geen probleem. Maar mensen die uren achtereen zappen en geen natte tissue gebruiken kan het behoorlijk giftig worden. Beter om de zoveel tijd een nieuwe schone doek gebruiken.

Voor de mensen die geen problemen hebben met de zapper kan ik niets over zeggen.

Ik wil ook graag een zapper maar heb helaas geen credit card.

Op de Nederlandse site zie ik de zapper niet staan.

Ligt dit aan mij?

@debje_b: Het ligt niet aan jou. Een paar dagen geleden stond daar nog een Zapper op, maar die zie ik nu niet meer. Ook niet als ik er naar zoek via de navigatie.

Ik denk dat het uitverkocht is bij hun en dat ze nieuwe bestellen. Of dat ze ermee gestopt zijn.

Ik zie dat heel de subpagina 'zuivering' geen producten meer weergeeft. Ik zou ze eens mailen en vragen of er iets met de website aan de hand is of dat de zapper tijdelijk uitverkocht is. Misschien kan je hem over een paar dagen wel weer gewoon bestellen...

Ja raar, ik heb er zondag een zapper besteld. Misschien was dat de laatste ofzo. :o

Kan je een zapper gebruiken als je epilepsie hebt? En zo ja, kan ik m nu nog bestellen zonder Visa of niet. Ik ben hier vandaag nieuw en al heel veel info gelezen. Dus zou het heel fijn vinden als iemand me kan zeggen of ie nog te bestellen is en zo ja waar. En ik heb geen visa! Dank!!

Ik was gister voor controle bij mijn orthomoleculair arts. Ik heb de basic-zapper meegenomen om eens te laten zien. Hij vertelde dat het wel eens zou kunnen helpen, maar dat het wel scheelt of je de juiste frequentie hebt. De schimmel waar ik mee te maken heb heeft bijvoorbeeld een 24 kHz frequentie, volgens zijn apparaat. Ik weet nu even niet welke frequentie de basic-zapper uitzendt, maar dat vogel ik nog wel uit. Ik geloof 15 kHz

Hieronder een NL-se website waar de basic-zapper wordt aangeboden:

https://shop.zapper.nu/standaard-zapper-1/standaard-zapper.html

Wel 47 euro.

Ik heb sinds een paar maanden een orgone zapper van Orgonise Africa. Dat is dezelfde als de terminator van Don Croft, alleen veel goedkoper. Don Croft heeft hen geïnstrueerd hoe ze deze zapper moesten maken. Zij helpen er mensen mee in Afrika die aids en HIV hebben.

http://www.orgoniseafrica.com/orgone-zapper.html

Toen ik de zapper bestelde, hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Dat was een actie. Ik kan niet vinden hoeveel dat nu is. Nadeel is wel dat het een week of 4 duurt, voordat 'ie er is en ik heb nog € 20 douanekosten betaald. Maar zelfs dan is 'ie een stuk goedkoper.

Ben benieuwd naar de positieve ervaringen na het gebruik van de zapper. In het begin merkte ik er veel van, doordat ik heerlijk sliep. Nu slaap ik nog steeds lekker met de zapper, maar merk geen vooruitgang. Wat kan ik non meer verwachten of wat bevordert hiermee de gezondheid?

Dat is bij mij precies hetzelfde, maar het maakt een wereld van verschil of je goed slaapt of niet. Ik ben normaal gesproken een hele slechte slaper, maar met de zapper slaap ik echt heel lekker. Verder merk ik er ook niks van. Ik heb al meer dan een jaar een lichte peesontsteking aan de binnenkant van mijn elleboog en ik heb de zapper daar heel veel gedragen, maar het wordt er jammer genoeg niets beter van.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan