Zapper

• Onderwerp starter Onderwerp starter ikke
  • Startdatum Startdatum
Zapper vandaag binnen gekregen, de basic van Croft.

Gelijk aan de slag en wat mij opvalt is dat de zapper sterk reageert op mijn voorhoofd. Tintelingen enzo. Nou heb ik een verleden met voorhoofd holte ontstekingen en ben altijd een beetje verkouden. Neus deels verstopt!

Vroeger at ik ook magnetron voedsel, veel suiker en rookte ik. Vooral bij roken kreeg ik vroeger last van keel, oren en hoofdpijn.

Nu ben ik sinds een paar weken bezig met kefir, elke dag een halve liter. En wat mij opvalt is dat ik ook de laatste tijd weer last kreeg van druk op mijn voorhoofd. Daarvoor niet of nauwelijks.

Nu zag ik op een youtube een filmpje over Dr. Carolyn Dean en zij vertelde dat Candida ook in je voorhoofd kan gaan zitten, simpelweg omdat daar slijmvliezen zitten.

Zij vertelde ook dat als je veel probiotica neemt ( kefir ) dat er dan geen plek meer is voor schimmels of minder. Ook neem ik kruiden zoals Candida free van Nowfoods

Kan het zijn dat mijn voorhoofd opspeelt, omdat ik sinds een paar weken grote hoeveelheden probiotica en kruiden neem. En dat de Candida of schimmel zich hier tegen verzet?

En is het zo dat dit normale symptomen zijn die horen bij het herstellen van een Candida infectie?

Ik zou zeggen van wel. Maar ik hoor graag jullie mening!

Bram ik heb geen antwoord op je vragen. Wilde even delen dat ook ik net een zapper heb besteld. Ben benieuwd!

Quote:
Nu ben ik sinds een paar weken bezig met kefir, elke dag een halve liter. En wat mij opvalt is dat ik ook de laatste tijd weer last kreeg van druk op mijn voorhoofd. Daarvoor niet of nauwelijks

Bram, is die kefir gemaakt van rauwe melk?

Ik zou zeggen dat het krijgen van oude kwalen te maken heeft met een opschoningsactie van het lichaam die er nu pas aan toekomt om die rommel uit te scheiden.

Oke water kefir dus. Een paar jaar geleden heb ik dat ook een tijdje gemaakt en gedronken.

Was erg lekker en leuk om te doen maar ik ben er toen toch mee opgehouden omdat ik erg moe werd na het drinken ervan. Hetzelfde wat ik kreeg als ik suiker dronk of at.

Volgens mij zit er dus toch nog (veel) suiker in de water kefir.

Ik maakte toen ook melk kefir en daar had ik helemaal geen last van..

Pike,

Je zou ook de kombucha eens kunnen proberen.

Er zijn een paar mensen hier op het forum die je een scoby toe willen sturen. Zelf heb ik nog niet genoeg.

Lia

Pike ik heb ook paar weken geleden met waterkefir geexperimenteerd. Ik voelde me na het drinken heel naar.. alsof ik alcohol had gedronken... en dat had ik dus ook! Er blijkt 1 à 2% alcohol vrij te komen in het proces (hoe langer je het laat staan hoe minder suiker, maar hoe meer alcohol er in zit) ;)

Ik ben nu dus met melkkefir maken bezig.

In melkefir kan ook alcohol onstaan. Ik heb nooit waterkefir gedronken. Het aandeel suiker er in stond mij tegen om het überhaupt te gaan proberen. Melk kefir gaat goed hier.

Ik gebruik Arenga suiker! Heb ook andere suiker geprobeerd maar alleen bij Arenga suiker verdubbelt mij kefir. Bij andere suikers groeit mijn kefir niet of nauwelijks.

Ook bij Arenga proef ik bijna geen suiker terug in mijn kefir, bij andere suikers smaakt mijn kefir naar suikerwater.

Ik denk dat kefir bijna al het Arenga suiker gebruikt om te groeien, en dat het uiteindelijke kefir drankje weinig of geen suiker meer bevat met Arenga door de groei van mijn kefir.

Ik deed er ook 2 vijgen bij, en dat smaakte echt heel lekker in waterkefir!

hahaha okay Mike, goed dat ik dus geen waterjefir meer drink met alcohol en vijgen ;) (daarom vond ik het dus zo lekker...)

Bij de natuurarts krijg je ook een soort zapper in je handen. In beide handen krijg je een pal die een frequentie door je licaam laat gaan. Vervolgens meet de arts op de punten bij je voeten die corsponderen met de organen.

Ik vind het raar dat je aan de hand van weerstand door de organen kan meten of het orgaan verstoord is. Je hoort dan pieptonen.

Bij mij was de alvleesklier verstoord dat kan zijn door candida

Ik wil zelf een zapper gaan maken, dat moet niet zo moeilijk zijn alleen moet ik de componenten zien te vinden. Het schema heb ik al.

Wat voor freqeuntie is nu aan te raden.

Is 15Hz voldoende?

ik zou niet zomaar een zapper maken.

kijk eens op www.huldaclark.tk dan kan je ergens links in beeld een link zien van gratis lezen. daar kan je dan een boek lezen van hulda clark en er staat een schema in hoe je een zapper moet maken. volgens mij blz 47 dat is de beste zapper. en is 30 Hz met blockgolf

Ik heb alleen een ossiloscoop nodig om te testen of hij het doet. Het steld dan niet veel voor als je alles hebt is het een kwestie van schema volgen. De werking is dan het zelfde.

nou dat zou ik niet zeggen, er zijn ook zappers op de markt die niet goed uit de test komen. dit is de beste zapper en gemaakt en ontworpen door hulda clark.

vooral het principe van een blockgolf is belangrijk en dat hebben de meeste zappers niet.

Als ik het zelfde signaal er uit krijg dan heb ik de zelfde werking.

Met een scoop kan ik controleren of er een blokspanning uitkomt. Het is alleen dat ik niet weet waar ik de electrocomponenten kan kopen en ik heb geen scoop.

Het apparaat stelt eigenlijk niet veel voor het zijn maar een paar eenvoudige elctrocomponenten die er in zitten.

Waar kan ik zsm die zapper van Hulda Clark kopen, want dat is toch de beste?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan