Zapper

• Onderwerp starter Onderwerp starter ikke
  • Startdatum Startdatum
Mocht er nog iemand twijfelen over een zapper voor slaapproblemen, het help echt heel goed. Ik heb sinds ik kinderen heb, 18 jaar, bijna geen nacht goed geslapen. De jongste is een jaar lang 's nachts uren wakker geweest. Toen ze daarna wel weer doorsliep, kon ik het niet weer oppakken. Ik heb jarenlang niet echt geslapen, alleen een soort van halfslaap. Heb allerlei dingen geprobeerd, valeriaan, melatonine, homeopaath, voetreflex. Toen dat allemaal niet hielp, heb ik zelfs een paar jaar slaapmiddelen van de huisarts gehad. Nu slaap ik gewoon binnen 10 minuten echt diep en wordt 's morgens weer wakker. Ik voel me een ander mens. Maar als deze kapot zou gaan, zou ik ook gewoon de goedkope proberen, ik vraag me af of degene die ik heb iets extra's doet.

@Tineke44

Ik heb de goedkope en de duurdere in mijn bezit (CTBusters).

De duurdere zapper vind ik denk ik beter, misschien sterker werken? Ik slaap er geweldig op!

Dat is eigenlijk al GOUD waard toch?

Regelmatig de koperen munten schoonpoetsen (met tandpasta b.v.) helpt misschien?

@ Bosbes,

verkleuren de koperen 'munten' op de duurdere zapper ook zoals bij de basic soms het geval is?

Op curezone zeggen ze mij dat die muntjes van de basic zapper geen echte koper zijn en toxisch zijn.

Koper gecombineerd met chloor geeft een groene kleur (toxisch)

en gecombineerd met sulfaten geeft een blauwe kleur (ook toxisch)

De lucht kan koper ook zwart doen kleuren.

Ik heb altijd een groene plek op m'n voetzool na een nachtje zappen. Ik vraag mij af of dit een teken is dat chloor uit mijn lichaam getrokken wordt of juist een toxische stof wordt gemaakt in combinatie met die 'koperen' muntjes?

Op curezone raden ze me aan om altijd een natte papieren tissue tussen de huid en de zapper te houden..

Ik ben druk aan het puzzelen voor een zapper.

Als ik de posts hier lees hebben de meesten een basic van Dan Croft voor 35dollar. Alleen gekloot met draadjes en kwaliteit van het kastje.

Dennis verwees al eerder naar een NL site waar de basic verkopen voor 47euro. Ziet er op de foto wel goed uit.

Op diezelfde site staan er veel meer, Orgonen zappers met koper, zilver en goud.

dan wordt het wel een dure bedoeling. Vraag ik me toch af of iemand hier ervaring heeft met zo'n duur model. Wellicht iemand die eerst een basic had en daarna een Orgonen versie en een verschil merkt. of juist niet...

Of zou het tussen de oren zitten dat die duurdere beter zouden kunnen zijn? :D

https://shop.zapper.nu/orgone-zapper-1.html

Die van Dan Croft hebben wij al heel lang. We hebben er dus 2 en bij eentje moest vorige maand een draadje gelast worden.

Je moet gewoon voorzichtig zijn bij het wisselen van de batterij. Voor de rest werkt-ie prima.

Lia

Ikzelf heb ook enorme schik met mijn Don Craft Basic Zapper. Ik heb de te korte draadjes laten vervangen door langere, dat is het enige minpunt aan het ontwerp.

Mike

Ik heb eergisteren de basiszapper binnen gekregen en gebruik m sinds gisteravond. Volgens mij hebben ze de draadje wat langer gemaakt en ik las vandaag op de site dat ze het ontwerp wat hebbe aangepast nav feedback van klanten.

In de beschrijving staat dat de zapper niet prikt in de handpalm en voetzolen. Vannacht geprobeerd de zapper in in handen te houden, maar dat was geen succes, het ging al heel snel prikken. Vandaag meerdere plekken op mijn lichaam geprobeerd, op de ene plek begint het gelijk te tintelen, op een andere plek kan de zapper uren liggen.

Ik ben erg benieuwd naar war de zapper me gaat brengen!

Ik slaap nu al een aantal nachten met de zapper en als ik thuis ben draag ik de zapper bij me. De afgelopen nachten wordt ik een aantal keer badend in t zweet wakker. Er wordt veel opgeruimd!

Ik wil de zapper ook bestellen maar op de één of ander manier is mijn creditcard gekoppeld aan een oude paypal rekening waar ik het email adres niet meer van weet. :oops:

Weet iemand een site waar je de basic zapper zonder paypal account kun bestellen of heeft iemand een 2e hands over?

Alvast bedankt

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan