mijn ervaring met de zapper:
Ik heb de zapper (die ene van 25 euro) sinds 4 dagen nu ook bijna 4 dagen op m'n lichaam.
Ik merkte na een dag tintelingen in m'n benen (heb altijd strakke, pijnlijke bovenbeenspieren) en meer rust in m'n hoofd. Vooral op momenten dat ik rustig ging zitten of liggen.
Met de derde dag werd ik strontverkouden, spierpijnen in m'n lichaam, hoofdpijnen
en lucht in m'n darmen.
Kan dit een reactie van de zapper zijn? Ik ben al heel lang niet meer verkouden geweest.
Ik vind het zo'n fijn idee dat ik er rustiger van word, (nu dan even zieker) ik heb al zo veel geprobeerd maar de zapper heeft nu al snel en echt waarneembaar resultaat gegeven! Hulde aan Hulda! (ik zit nu te denken, juich ik niet te vroeg, omdat ik zoveel terugvallen heb gehad en dan niet achteraf teleurgesteld wil zijn. Maar als ik zo eens lees over de positieve verhalen dan moet het toch goed komen)
Ik bedacht me dan ik zo'n 16 jaar geleden een tijdje gezapt heb. Aan eentje met twee van die staafjes. Ik was toen een jaar of 17 en ik kan me herinneren dat ik na een gezapte periode veel meer energie had.