Mik
Well-known member
Dat het zo normaal gemaakt is, is absoluut niet goed,dus goede ontwikkeling in Amerika, wat ik wel denk, voor al die vrouwen die dus zo makkelijk denken, met ieder het bed in te kunnen duiken en mocht het misgaan een abortus altijd een optie is als t ff niet uitkomt, zouden juist van een zwangerschap en kind krijgen en opvoeden kunnen leren, en zo dus die verantwoordelijkheid nemen, want ja anders word het een hele horde kinderen.. als je steeds maar weer de keuze voor abortus kunt maken stoot het nooit, dit onnodig vernietigen van ongeboren kindertjes. Het enige punt waar ik denk, daarbij lijkt het me ontzettend moeilijk, de leeftijd..je hoort wel eens van verkrachting op heel jonge leeftijd, 12/13/14 en het zal je kind maar zijn dat al vruchtbaar is en zwanger blijkt te zijn.. en een trauma van jewelste.. en ja..je kunt het zien als, er heeft een bevruchting plaatsgevonden dus, is het aan jou en mensen om je heen om er mee te dealen, omdat je ervan overtuigd bent dat dit is wat op jou pad komt van boven , maar wat een heftige toestand, je bent dan zelf nog kind..ook al zou je kiezen voor adoptie, dan nog..wat een zwangerschap met je lichaam en geest doet word hier ook lichtelijk onderschat..