Abortus, ja of nee ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter AP
  • Startdatum Startdatum
IMG_20220626_232927_941.jpg
Even if you're pregnant and aren't going to get an abortion... overturning Roe could DeStRoY YoUr LiFe.

Written by a media outlet that isn't even American - Independent is from the UK.

Hahahaha this is incredible.

Mike

Ik kan me herinneren dat er vroeger op het toilet een apparaat stond met een slang eraan. Bestond er een apparaat waarmee je sperma weg kon spoelen?
Inmiddels heeft mijn moeder wel 7 kinderen gekregen met nog verschillende miskramen. . de laatste werd geboren toen ze in de overgang was. Je zult als vrouw maar vruchtbaar zijn en een man hebben die blijkbaar niet oppast. .
Zullen er mannen zijn die daar zin in hebben?

Ik wil zeggen dat mannen en vrouwen zo verschillend zijn van elkaar dat een man nooit zich kan verplaatsen in hoe het voelt om bv iedere maand te menstrueren, BANG moet zijn om in verwachting te raken en als er eenmaal kinderen zijn en je wilt er niet nog meer hebben dat het de vrouw is die de PIL gebruikt. Dat pil-gebruik is zeker niet gezond voor de constitutie maar heeft zijn voor- en nadelen.
Waarom is er nooit een pil gekomen voor de man?
En wat verkrachten betreft, meisjes worden al jaren misbruikt, zelfs door vaders en familie en door priesters en de oorlogen niet te vergeten.
Het is niet een enkeling die gestraft moet worden.

Ik vraag me oprecht af of het niet eerder over sex moeten hebben.
Hoe ging dat met oervolkeren. Ik denk dat die een zeer bevredigende relatie hadden met elkaar wat dit betreft.
Het is te gemakkelijk om alleen de vrouwen de schuld te geven.
Het voelt voor mij erg dubbel.
Is sex zo belangrijk dat daar altijd maar aan voldaan moet worden worden of zijn wij Meer dan dieren

Ik wil zeggen dat mannen en vrouwen zo verschillend zijn van elkaar dat een man nooit zich kan verplaatsen in hoe het voelt om bv iedere maand te menstrueren, BANG moet zijn om in verwachting te raken en als er eenmaal kinderen zijn en je wilt er niet nog meer hebben dat het de vrouw is die de PIL gebruikt. Dat pil-gebruik is zeker niet gezond voor de constitutie maar heeft zijn voor- en nadelen.
Waarom is er nooit een pil gekomen voor de man?
En wat verkrachten betreft, meisjes worden al jaren misbruikt, zelfs door vaders en familie en door priesters en de oorlogen niet te vergeten.
Het is niet een enkeling die gestraft moet worden.

Ik vraag me oprecht af of het niet eerder over sex moeten hebben.
Hoe ging dat met oervolkeren. Ik denk dat die een zeer bevredigende relatie hadden met elkaar wat dit betreft.
Het is te gemakkelijk om alleen de vrouwen de schuld te geven.
Het voelt voor mij erg dubbel.
Is sex zo belangrijk dat daar altijd maar aan voldaan moet worden worden of zijn wij Meer dan dieren
Er zitten heel wat puntjes in waarin ik je zeker gelijk in moet geven. Er zullen zeker vrouwen zijn die hun seksualiteit misbruiken, maar er zijn dan ook weer de mannen die daar misbruik van maken. Al met al zijn het aardse menselijke eigenschappen die zowel onder mannen als vrouwen voorkomen die niet correct zijn. Daarom zijn wij mens/ menselijk. En die zaken kunnen héél slecht zijn.

Ik denk dat het ook niet DE VROUW is die schuld is aan alles. Dan zou God dus iets verkeerds geschapen hebben. Het is HET VROUWELIJKE ELEMENT wat gemakkelijk valt voor linkse thema's vanwege hun zorginstinct. Dit zorginstinct is absoluut niet verkeerd. Integendeel.
Helaas vallen ze wel daardoor snel voor de linkse indoctrinatie. Dit weet de duivel.
Maar zoals we nu ook zien, heeft het de gehele maatschappij in zijn macht, zowel mannen als vrouwen. Hier is niet alleen De VROUW aan schuld, maar wel hoofdzakelijk het vrouwelijk element.
Het is zelfs heel vaak zo dat de echte Deep State daders/criminelen mannelijk zijn en weten dat de vrouw vanwege hun vrouwelijke element gemakkelijk te beïnvloeden is.
Wat er zich op aarde afspeelt gaat echter ver buiten het aardse vrouwelijke element. Hier is een satanisch element aan ten gronde. Satan noemen we wel de aarde, maar ik bedoel niet het aardse satanische materialistische element wat zijn slechte menselijke kanten heeft. Nee, ik bedoel het echte duivelse wat nu aan de hand is en daar vallen vrouwen helaas sneller voor, maar mannen ook.

Mannen en vrouwen hebben zowel yin als yang. Om dit duidelijk te maken heeft DE MENS dit ingedeeld als vrouwelijke eigenschappen en mannelijke eigenschappen.
Hoe meer vrouwelijk, hoe meer vrouwelijke eigenschappen, hoe gemakkelijker men valt voor de duivel. Daarom jonge mannen die zeer vrouwelijk zijn en oudere mannen die vrouwelijker worden, vallen gemakkelijker voor de leugens van de Deep State. Ze kunnen niet logisch denken, wat een mannelijke eigenschap is, een mannelijk element, maar niet DE MAN. Dat de man hier meer van heeft klopt zeker, daarom hebben wij mensen hier ook de naam mannelijk aan gegeven.

Ik denk dat we het vrouwelijke element (dus niet de vrouw) niet gelijk kunnen en mogen stellen aan het duivelse wat er op het moment aan de gang is. De slang was niet Eva. De appel was niet de slang, en de man was niet de slang. Het waren Eva en daarmee ook Adam die vielen voor de slang/ de duivel.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Ik ben het in zoverre eens met Eva dat het een fucked-up wereld is die gehyperseksualiseerd is. Dus om jouw voorbeeld te noemen, Romagi, er vindt al vele eeuwen systematisch kindermisbruik plaats binnen de katholieke kerk, overigens van koorknapen en dus JONGENS.

Waarom is het zieligheids- en slachtoffermonopolie uitsluitend gereserveerd voor het vrouwelijke geslacht? Omdat vrouwen, geboren aandachtszoekers die ze zijn, meteen gaan janken en mannen eerder hun leed stil dragen. In de 'oppression olympics' (de race om wie het zieligst is) winnen jullie alle prijzen, wat ook weer terug te lezen valt in de vrouwelijke reacties hier.

Wat de wereld fucked up maakt, en het voorbeeld van misbruik binnen de kerk illustreert dat, is de satanische overheeraing die ons allemaal treft. Deze houdt ons in materialisme en lust, wat ook die hyperseksueliteit en perverse decadentie verklaart.

Oervolkeren waren niet constant bezig met het bevredigen van lagere (seksuele) driften. En ik zal je nog eens iets interessants vertellen: veel mannen ook niet. Het zijn voornamelijk VROUWEN die seksueel geobsedeerd zijn, niet mannen. De reden daarvoor is dat vrouwen grote hoeveelheden oxytocine aanmaken door fysieke aanraking - je weet wel, het 'knuffelhormoon'. Voor een vrouw is seks daarmee een validatie van haar bestaan. Veel vrouwen zijn totale nymfomanen, alweer een stil leed onder mannen dat veel te weinig aandacht krijgt, evenals het feit dat statistisch gezien vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen vanwege hun onverzadigbare lusten en hun gebrek aan trouw. Waar jullie nl. ijzersterk in zijn is jezelf neerzetten als slachtoffers, hopeloos verslaafd aan aandacht als jullie zijn. En wie mogen het dan voor jullie opnemen en het oplossen? Juist ja, MANNEN!

De satanische decadentie van onze fucked-up samenleving, incl. de bijbehorende hyperseksualiteit, is per definitie een VROUWELIJKE energie. Het is omdat jullie VROUWEN je door het feminisme aan hebben laten praten dat mannen 'onderdrukkers' en 'verkrachters' zouden zijn i.p.v. beschermers en kostwinners dat we in deze ellende zijn beland, jullie hebben dit aan jezelf te danken.

Dat lees je ook in alle vrouwelijke reacties terug en er is geen enkel besef van persoonlijke verantwoordelijkheid, dat staat niet in het vrouwelijke woordenboek. Jullie zijn zielig en dat is de schuld van mannen. En als jullie lopen jammeren moeten mannen het maar oplossen. Nou, dat zijn we aan het doen: weg met abortus en het homohuwelijk volgt! Maar ongetwijfeld vinden vrouwen weer iets om over te mekkeren, dat zie je nu al terug in de reacties. Totdat wij het zat zijn en jullie je stemrecht en zeggenschap over alles afpakken, je kunt het zo moeilijk voor jezelf maken als je zelf wil.

We gaan nl. naar sen oerconservatieve samenleving, dames, of je het nou leuk vindt of niet. Daarin hebben vrouwen niet zoveel te vertellen, wat mij betreft een goede zaak want daar is alle ellende mee begonnen en daar stopt het ook. De fucked-up satanische wereld is een GEFEMINISEERDE wereld vol met onverantwoordelijke, hoerige vrouwen en pedofiele, oversekste zwakke betamannen.

Hiervoor is een ALFAMANNELIJKE correctie nodig - waar denk je dat mannetjesputters als Trump en Poetin ineens vandaan komen? Zij zullen zorgen voor een wereldwijde terugkeer naar oerconservatieve traditionele rollenpatronen en een samenleving waarin seksueel wangedrag als verkrachting en pedofilie de allerzwaarste straf zal krijgen, een samenleving waarin de 'noodzaak' tot abortus zal verdwijnen omdat deze geleid zal worden door krachtige MANNEN die geen enkele flauwekul pikken, niet van vrouwen en ook niet van zwakke betamannetjes.

Dit was ook de samenlevimg van de oervolkeren en dit forum.neemt al jaren een voorschot op deze nieuwe wereld, daarom houdt menige vrouw het hier ook niet uit. Gisteravond heb ik er nog 2 van het forum.af geknikkerd, als je denkt een grote waffel op te kunnen zetten ben je hier aan het verkeerde adres. Ik ben hier de zilverrug, de Bokito, en ik doe niet aan democratie en inspraak. Wen er maar vast aan, want de hele samenleving wordt zo.

Mike

Laatst bewerkt:
Ik ben het in zoverre eens met Eva dat het een fucked-up wereld is die gehyperseksualiseerd is. Dus om jouw voorbeeld te noemen, Romagi, er vindt al vele eeuwen systematisch kindermisbruik plaats binnen de katholieke kerk, overigens van koorknapen en dus JONGENS.

Waarom is het zieligheids- en slachtoffermonopolie uitsluitend gereserveerd voor het vrouwelijke geslacht? Omdat vrouwen, geboren aandachtszoekers die ze zijn, meteen gaan janken en mannen eerder hun leed stil dragen. In de 'oppression olympics' (de race om wie het zieligst is) winnen jullie alle prijzen, wat ook weer terug te lezen valt in de vrouwelijke reacties hier.

Wat de wereld fucked up maakt, en het voorbeeld van misbruik binnen de kerk illustreert dat, is de satanische overheeraing die ons allemaal treft. Deze houdt ons in materialisme en lust, wat ook die hyperseksueliteit en perverse decadentie verklaart.

Oervolkeren waren niet constant bezig met het bevredigen van lagere (seksuele) driften. En ik zal je nog eens iets interessants vertellen: veel mannen ook niet. Het zijn voornamelijk VROUWEN die seksueel geobsedeerd zijn, niet mannen. De reden daarvoor is dat vrouwen grote hoeveelheden oxytocine aanmaken door fysieke aanraking - je weet wel, het 'knuffelhormoon'. Voor een vrouw is seks daarmee een validatie van haar bestaan. Veel vrouwen zijn totale nymfomanen, alweer een stil leed onder mannen dat veel te weinig aandacht krijgt, evenals het feit dat statistisch gezien vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen vanwege hun onverzadigbare lusten en hun gebrek aan trouw. Waar jullie nl. ijzersterk in zijn is jezelf neerzetten als slachtoffers, hopeloos verslaafd aan aandacht als jullie zijn. En wie mogen het dan voor jullie opnemen en het oplossen? Juist ja, MANNEN!

De satanische decadentie van onze fucked-up samenleving, incl. de bijbehorende hyperseksualiteit, is per definitie een VROUWELIJKE energie. Het is omdat jullie VROUWEN je door het feminisme aan hebben laten praten dat mannen 'onderdrukkers' en 'verkrachters' zouden zijn i.p.v. beschermers en kostwinners dat we in deze ellende zijn beland, jullie hebben dit aan jezelf te danken.

Dat lees je ook in alle vrouwelijke reacties terug en er is geen enkel besef van persoonlijke verantwoordelijkheid, dat staat niet in het vrouwelijke woirdenboek. Jullie zijn zielig en dat is de schuld van mannen. En als jullie lopen jammeren moeten mannen het maar oplossen. Nou, dat zijn we aan het doen: weg met abortus en het homohuwelijk volgt! Maar ongetwijfeld vinden vrouwen weer iets om over te mekkeren, dat zie je nu al terug in de reacties. Totdat wij het zat zijn en jullie je stemrecht en zeggenschap.over alles afpakken, je kunt het zo moeilijk voor jezelf maken als je zelf wil.

We gaan nl. naar sen oerconservatieve samenleving, dames, of je het nou leuk vindt of niet. Daarin hebben vrouwen niet zoveel te vertellen, wat mij betreft een goede zaak want daar is alle ellende mee begonnen en daar stopt het ook. De fucked-up satanische wereld is een GEFEMINISEERDE wereld vol met onverantwoordelijke, hoerige vrouwen en pedofiele, oversekste zwakke betamannen.

Hiervoor is een ALFAMANNELIJKE correctie nodig - waar denk je dat mannetjesputters als Trump en Poetin ineens vandaan komen? Zij zullen zorgen voor een wereldwijde terugkeer naar oerconservatieve traditionele rollenpatronen en een samenleving waarin seksueel wangedrag als verkrachting en pedofilie de allerzwaarste straf zal krijgen, een samenleving waarin de 'noodzaak' tot abortus zal verdwijnen omdat deze geleid zal worden door krachtige MANNEN die geen enkele flauwekul pikken, niet van vrouwen en ook niet van zwakke betamannetjes.

Dit was ook de samenlevimg van de oervolkeren en dit forum.neemt al jaren een voorschot op deze nieuwe wereld, daarom houdt menige vrouw het hier ook niet uit. Gisteravond heb ik er nog 2 van het forum.af geknikkerd, als je denkt een grote waffel op te kunnen zetten ben je hier aan het verkeerde adres. Ik ben hier de zilverrug, de Bokito, en ik doe niet aan democratie en inspraak. Wen er maar vast aan, want de hele samenleving wordt zo.

Mike
Een nieuwe functie ontdekt op het forum, een label toewijzen aan een artikel / reactie zodat ik het op een later tijdstip indien nodig terug kan vinden.

Dat zouden mooie ontwikkelingen zijn Mike. Maar om de gemiddelde verwaande westerse vrouw hun rechten moeten laten opgeven zonder al te veel tegenstribbelen zal er toch een crisis moeten komen van zon grootse proporties dat ze de mannen vrijwillig hun "macht" geven omdat ze zich bedreigd gaan voelen. Als dit niet gebeurt dan krijg je een nog bittere generatie vrouwen dan nu met alle gevolgen van dien. Dit zal de wederopbouw ook niet stimuleren.
Natuurlijk zal hier ook wel aan gedacht zijn, zeker als je ziet hoe de economie op z'n gat ligt en we hopelijk binnenkort te maken krijgen met de grootste crash aller tijden.

Komt goed, Miggie. Je zult zien hoe snel vrouwen terug zullen vallen in hun natuurlijke, ondergeschikte rol. Het enige wat ervoor nodig is dat wij mannen ons natuurlijk leiderschap weer op.ons nemen - en ook dat is een natuurlijke staat waarin ons geslacht naadloos weer in terug gaat vallen. De Eeuw van de Feeks is voorbij!

Mike

Er zitten heel wat puntjes in waarin ik je zeker gelijk in moet geven. Er zullen zeker vrouwen zijn die hun seksualiteit misbruiken, maar er zijn dan ook weer de mannen die daar misbruik van maken. Al met al zijn het aardse menselijke eigenschappen die zowel onder mannen als vrouwen voorkomen die niet correct zijn. Daarom zijn wij mens/ menselijk. En die zaken kunnen héél slecht zijn.

Ik denk dat het ook niet DE VROUW is die schuld is aan alles. Dan zou God dus iets verkeerds geschapen hebben. Het is HET VROUWELIJKE ELEMENT wat gemakkelijk valt voor linkse thema's vanwege hun zorginstinkt. Dit zorginstinkt is absoluut niet verkeerd. Integendeel.
Helaas vallen ze wel daardoor snel voor de linkse indoctrinatie. Dit weet de duivel.
Maar zoals we nu ook zien, heeft het de gehele maatschappij in zijn macht, zowel mannen als vrouwen. Hier is niet alleen De VROUW aan schuld, maar wel hoofdzakelijk het vrouwelijk element.
Het is zelfs heel vaak zo dat de echte Deep State daders/criminelen mannelijk zijn en weten dat de vrouw vanwege hun vrouwelijke element gemakkelijk te beïnvloeden is.
Wat er zich op aarde afspeelt gaat echter ver buiten het aardse vrouwelijke element. Hier is een satanisch element aan ten gronde. Satanische noemen we wel de aarde, maar ik bedoel niet het aardse satanische materialistische element wat zijn slechte menselijke kanten heeft. Nee, ik bedoel het echte duivelse wat nu aan de hand is en daar vallen vrouwen helaas sneller voor, maar mannen ook.

Mannen en vrouwen hebben zowel yin als yang. Om dit duidelijk te maken heeft DE MENS dit ingedeeld als vrouwelijke eigenschappen en mannelijke eigenschappen.
Hoe meer vrouwelijk, hoe meer vrouwelijke eigenschappen, hoe gemakkelijker men valt voor de duivel. Daarom jonge mannen die zeer vrouwelijk zijn en oudere mannen die vrouwelijker worden, vallen gemakkelijker voor de leugens van de Deep State. Ze kunnen niet logisch denken, wat een mannelijke eigenschap is, een mannelijk element, maar niet DE MAN. Dat de man hier meer van heeft klopt zeker, daarom hebben wij mensen hier ook de naam mannelijk aan gegeven.

Ik denk dat we het vrouwelijke element (dus niet de vrouw) niet gelijk kunnen en mogen stellen aan het duivelse wat er op het moment aan de gang is. De slang was niet Eva. De appel was niet de slang, en de man was niet de slang. Het waren Eva en daarmee ook Adam die vielen voor de slang/ de duivel.

Dorothé
Zie je wat hier gebeurt? Ik maak dit keer op.leer mee in discussies met vrouwen. Als je ze puur op basis van spijkerharde mannelijke logica met de rug tegen de muur zet en ze moeten uiteindelijk wel schuld bekennen volgt er steevast het volgende riedeltje: ja maar, ik/wij niet alleen, jij/jullie ook.

En zo proberen ze de man ook mee te trekken in de schuldvraag om toch maar vooral niet 100% eigenaarschap en verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedrag. Als er dan toch boete gedaan moet worden, dan ook maar de man in de krabbenmand meetrekken, want dan is het leed iig gedeeld en hoeft zij het niet alleen te dragen.

Wat ik bij AA heb geleerd is altijd te kijken naar het EIGEN AANDEEL. Het kan best zijn dat je observatie klopt en er sprake is van gedeelde schuld, maar je gaat een ander niet veranderen door hem mee te trekken in de schuldvraag, simpelweg omdat je een ander niet kunt veranderen maar alleen jezelf. Door iemand anders een schuldenlast op te leggen ontneem je die persoon de vrije wi om zijn eigen aandeel op zich te nemen en te veranderen en groeienl.

Dit is een bekende truc van vrouwen om de eigen verantwoordelijkheid (gedeeltelijk) te ontlopen. Zie je hoe een complete samenleving zo in de zelfkooiing van het ego tetecht kan komen en geen steek verder komt qua ontwikkeling en groei?

Mike

Dat lees je ook in alle vrouwelijke reacties terug en er is geen enkel besef van persoonlijke verantwoordelijkheid, dat staat niet in het vrouwelijke woordenboek. Jullie zijn zielig en dat is de schuld van mannen. En als jullie lopen jammeren moeten mannen het maar oplossen. Nou, dat zijn we aan het doen: weg met abortus en het homohuwelijk volgt! Maar ongetwijfeld vinden vrouwen weer iets om over te mekkeren, dat zie je nu al terug in de reacties. Totdat wij het zat zijn en jullie je stemrecht en zeggenschap over alles afpakken, je kunt het zo moeilijk voor jezelf maken als je zelf wil.

Mike
Mike, het verhaal zoals jij het hierboven neerzet klopt in zijn geheel. Al die voorbeelden die je aangehaald hebt, zijn waar.
VROUWEN hebben deze eigenschappen. Ze hebben deze slechte eigenschappen, maar ook goede eigenschappen.
Mannen hebben zeer veel goede eigenschappen. Ook dat is in je betoog te lezen. Dat klopt allemaal. Maar ook mannen vallen ten prooi aan negatieve eigenschappen.

Wij mensen zijn niet alleen maar slecht of goed, alleen maar mannelijke energie of vrouwelijke energie. Ja, zeker wel veel vrouwelijke energie bij vrouwen en mannelijke energie bij mannen., Absoluut. Daarom is het verhaal ook zeer te begrijpen.

Waar ik echter een puntje zette in mijn betoog, is het feit dat we man niet met alleen maar mannelijke energie kunnen vergelijken en vrouw niet alleen met vrouwelijke energie.

Dus nogmaals, ik doe niets aan je verhaal af. Integendeel, ik redeneer alleen maar vanuit dat waar we in het topic spiritueel nihilisme in het verleden samen over gediscussieerd hebben.

Ik merk dat ik zelf ook negatief naar vrouwen ga kijken en dan natuurlijk ook deze eigenschappen zie. Toch denk ik dat het niet alleen maar zo in elkaar zit.
Zeker de vrouwelijke energie en dus dat wat vele vrouwen kenmerkt, moet sterk gereduceerd worden.

Dus graag jouw visie hierop.
Is vrouw = vrouwelijke energie en man = mannelijke energie of heeft eenieder toch een mengeling van yin en yang?

Dorothé

Zie je wat hier gebeurt? Ik maak dit keer op.leer mee in discussies met vrouwen. Als je ze puur op basis van spijkerharde mannelijke logica met de rug tegen de muur zet en ze moeten uiteindelijk wel schuld bekennen volgt er steevast het volgende riedeltje: ja maar, ik/wij niet alleen, jij/jullie ook.

En zo proberen ze de man ook mee te trekken in de schuldvraag om toch maar vooral niet 100% eigenaarschap en verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedrag. Als er dan toch boete gedaan moet worden, dan ook maar de man in de krabbenmand meetrekken, want dan is het leed iig gedeeld en hoeft zij het niet alleen te dragen.

Wat ik bij AA heb geleerd is altijd te kijken naar het EIGEN AANDEEL. Het kan best zijn dat je observatie klopt en er sprake is van gedeelde schuld, maar je gaat een ander niet veranderen door hem mee te trekken in de schuldvraag, simpelweg omdat je een ander niet kunt veranderen maar alleen jezelf. Door iemand anders een schuldenlast op te leggen ontneem je die persoon de vrije wi om zijn eigen aandeel op zich te nemen en te veranderen en groeienl.

Dit is een bekende truc van vrouwen om de eigen verantwoordelijkheid (gedeeltelijk) te ontlopen. Zie je hoe een complete samenleving zo in de zelfkooiing van het ego tetecht kan komen en geen steek verder komt qua ontwikkeling en groei?

Mike
Tegelijk gepost!
Ik ga je post lezen.
:)

Dorothé

‘Wat ik bij AA heb geleerd is altijd te kijken naar het EIGEN AANDEEL. Het kan best zijn dat je observatie klopt en er sprake is van gedeelde schuld, maar je gaat een ander niet veranderen door hem mee te trekken in de schuldvraag, simpelweg omdat je een ander niet kunt veranderen maar alleen jezelf. Door iemand anders een schuldenlast op te leggen ontneem je die persoon de vrije wi om zijn eigen aandeel op zich te nemen en te veranderen en groeienl.‘

Mooi verwoord dit en overal toepasbaar

Dus graag jouw visie hierop.
Is vrouw = vrouwelijke energie en man = mannelijke energie of heeft eenieder toch een mengeling van yin en yang?

Dat is ontegenzeggelijk het geval. Mannen horen overwegend yang te zijn en vrouwen overwegend yin. Maar lees je ook wat ik schrijf? Is dit niet gewoon een handige/sluwe truc om deels onder de eigen verantwoordelijkheid uit te komen? Let goed op wat ik over mannen schrijf, het is niet allemaal hallelujah en ik benoem de zwakke, GEFEMINISEERDE soy boys ook. Waarom is het voor vrouwen zo moeilijk om kritiek te ontvangen? Waarom moet dit altijd gevolgd worden met: ja maar, we hebben ook goede kanten. Klopt, en je kunt alleen maar BETER worden als je 100% eigenaarschap aanneemt van je minder goede kanten en deze durft toe te geven.

De reden waarom vrouwen zo slecht tegen kritiek kunnen is omdat ze in een zwart-wit wereld leven van ofwel madonna of hoer. Dat is een egotruc (en vrouwen hebben een GIGA ego!), waarbij vrouwen kritiek op een karaktergebrek gaan zien als een totale aanval op hun persoon. Eerst zullen ze ontkennen en met de vinger terugwijzen (projectie), waarbij ze zelfs emotionele chantage en valse beschuldigingen niet schuwen om maar onder de eigen verantwoordelijkheid uit te komen. Als wij mannen ons echter niets aantrekken van deze egotrucs en vrouwen met bikkelharde logica klemzetten, dan is haar truc om iig niet voor de volle 100% eigenaarschap te nemen, maar bijv. 25,% of 50% (net zoveel als ze mee weg kunnen komen) af te wentelen op een ander.

Dit lees je door je hele betoog heen. Het gaat er niet om of God een fout begaan zou hebben door de vrouw te scheppen, het gaat er om dat mannen en vrouwen over een door God gegeven vrije wil beschikken, die ons in staat stelt om te leren van onze karaktergebreken om zo een betere versie van onszelf te maken en te laten zien dat wij daadwerkelijk in Zijn evenbeeld zijn geschapen.

Dat kan alleen maar door voortdurend te kijken naar het EIGEN AANDEEL. Vrouwen vatten kritiek op als een persoonlijke aanval, waardoor hun ego een barriere vormt voor het onder de loep nemen van het eigen aandeel in hun karaktergebreken en elke vorm van persoonlijke geestelijke groei onmogelijk maakt. Daarom ook NUL groei/evolutie sinds Eva. Daarom ook volginstinct boven zorginstinct. Zorgen = verantwoordelijkheid nemen. Volgen = verantwoordelijkheid weggeven. Persoonlijke verantwoordelijkheid is de achilleshiel van elke vrouw.

Mike

Dat is ontegenzeggelijk het geval. Mannen horen overwegend yang te zijn en vrouwen overwegend yin. Maar lees je ook wat ik schrijf? Is dit niet gewoon een handige/sluwe truc om deels onder de eigen verantwoordelijkheid uit te komen? Let goed op wat ik over mannen schrijf, het is niet allemaal hallelujah en ik benoem de zwakke, GEFEMINISEERDE soy boys ook. Waarom is het voor vrouwen zo moeilijk om kritiek te ontvangen? Waarom moet dit altijd gevolgd worden met: ja maar, we hebben ook goede kanten. Klopt, en je kunt alleen maar BETER worden als je 100% eigenaarschap aanneemt van je minder goede kanten en deze durft toe te geven.

De reden waarom vrouwen zo slecht tegen kritiek kunnen is omdat ze in een zwart-wit wereld leven van ofwel madonna of hoer. Dat is een egotruc (en vrouwen hebben een GIGA ego!), waarbij vrouwen kritiek op een karaktergebrek gaan zien als een totale aanval op hun persoon. Eerst zullen ze ontkennen en met de vinger terugwijzen (projectie), waarbij ze zelfs emotionele chantage en valse beschuldigingen niet schuwen om maar onder de eigen verantwoordelijkheid uit te komen. Als wij mannen ons echter niets aantrekken van deze egotrucs en vrouwen met bikkelharde logica klemzetten, dan is haar truc om iig niet voor de volle 100% eigenaarschap te nemen, maar bijv. 25,% of 50% (net zoveel als ze mee weg kunnen komen) af te wentelen op een ander.

Dit lees je door je hele betoog heen. Het gaat er niet om of God een fout begaan zou hebben door de vrouw te scheppen, het gaat er om dat mannen en vrouwen over een door God gegeven vrije wil beschikken, die ons in staat stelt om te leren van onze karaktergebreken om zo een betere versie van onszelf te maken en te laten zien dat wij daadwerkelijk in Zijn evenbeeld zijn geschapen.

Dat kan alleen maar door voortdurend te kijken naar het EIGEN AANDEEL. Vrouwen vatten kritiek op als een persoonlijke aanval, waardoor hun ego een barriere vormt voor het onder de loep nemen van het eigen aandeel in hun karaktergebreken en elke vorm van persoonlijke geestelijke groei onmogelijk maakt. Daarom ook NUL groei/evolutie sinds Eva. Daarom ook volginstinct boven zorginstinct. Zorgen = verantwoordelijkheid nemen. Volgen = verantwoordelijkheid weggeven. Persoonlijke verantwoordelijkheid is de achilleshiel van elke vrouw.

Mike
Dank je voor je uitgebreide uitleg. Duidelijk.
Dat wat je beschrijft kan ik aannemen.

...waarbij vrouwen kritiek op een karaktergebrek gaan zien als een totale aanval op hun persoon.

Ik denk dat dit ook is waarom vele vrouwen hier niet weten mee om te gaan. Ze zien het punt en vereenzelven zich dan daar zodanig mee zodat ze eruit lezen dat ZIJ als VROUW HELEMAAL slecht zijn. Daarbij komt natuurlijk ook nog dat het in een geschreven tekst ondoenlijk is om maar steeds weer te benadrukken dat het hier over karaktergebreken gaat en niet over de vrouw in zijn geheel of te wel de vrouw als persoon.

Ik lees dus uit je verhaal dat we dat zo dus niet moeten zien. Dat het daar helemaal niet om gaat. Het gaat erom dat wij, dus in dit geval de vrouwen, inzien hoe destructief we met onze vrouwelijke energie kunnen zijn en dat we dan dáár aan moeten gaan werken. Dus verantwoording nemen voor ons eigen aandeel van de destructieve eigenschappen die we hebben. Niet de vrouw in zijn geheel is slecht, maar dat deel wat destructief is en daar moeten de vrouwen aan werken. En dat is ook wat ik eigenlijk wilde aangeven.

Ook voor mij geldt dat. Ik zie wel enige zaken en heb ze al proberen te veranderen. Sommige eigenschappen met succes, andere niet. Het begint echter altijd met weten. En hier heb ik leren onderscheiden wat 'goed' en wat 'destructief ' is. Waar links voor staat, waar rechts voor staat, waar marxisme voor staat en ga zo maar door.
Ik ben nog steeds 'jaloers' op mannen die andere mensen met hun logic tegemoet kunnen treden en weten voor hun mening op te komen. Ik kijk daarom graag de politieke debatten zodat ik daar ook weer wat voor mezelf uit kan leren. Met logic opkomen voor mijn standpunt | visie | optiek.

Het door jou aangehaalde punt van het EIGEN AANDEEL is hierin daadwerkelijk essentieel.

Vrouwen vatten kritiek op als een persoonlijke aanval, waardoor hun ego een barrière vormt voor het onder de loep nemen van het eigen aandeel in hun karaktergebreken en elke vorm van persoonlijke geestelijke groei onmogelijk maakt.

Daarom ook volginstinct boven zorginstinct. Zorgen = verantwoordelijkheid nemen. Volgen = verantwoordelijkheid weggeven.

Het is zeker een feit dat de vrouwelijke energie en dus vooral de vrouw een destructieve uitwerking heeft op het leven op aarde. De vrouw valt voor de linkse indoctrinatie en is daarmee id. een gemakkelijke kritiekloze dus niet met logic redenerende volger.
Dit is helemaal waar.

Het is goed dat we de dingen kunnen benoemen en vragen.
Dank hiervoor. Daar heb ik al in het verleden een groot deel van het topic spiritueel nihilisme mee gevuld. Vragen en discussiëren. En openstaan voor elkaars vragen.

En zo dus leren.
Zo kunnen man en vrouw hopelijk SAMEN tot een constructief geheel worden. Mooi door jou verwoord:
...mannen en vrouwen over een door God gegeven vrije wil beschikken, die ons in staat stelt om te leren van onze karaktergebreken om zo een betere versie van onszelf te maken en te laten zien dat wij daadwerkelijk in Zijn evenbeeld zijn geschapen.

AMEN 💕

Dorothé

Laatst bewerkt:
Laten we eens beginnen om het te hebben over MENSEN in plaats van over mannen of vrouwen (ik vind dat pedante toontje van Mike ten opzichte van vrouwen echt om te kotsen). Want hoewel geen mens gelijk is zijn we wel allemaal gelijkwaardig en daar gaat iets op dit forum faliekant mis. Vooral bij Mike. Ik weet niet waar zijn intense vrouwenhaat vandaan komt (of eigenlijk kan ik dat wel raden -klein moeder complexje) maar het is volkomen ziekelijk hoe hij over vrouwen praat. Enerzijds wauwelt hij over het recht van de ongeboren vrucht en de zwakke vrouw die in alle gevallen ondergeschikt is aan de man maar anderzijds vindt ie het goed te praten dat mannen verkrachten. Het probleem zit in onze samenleving waarin dus de rechten van vrouwen nog steeds achtergesteld blijven. Daar gaat het mis. En de vrouwen die zich hier in wentelen. Ook op dit forum. Waar is je zelfvertrouwen en je eigen waarde goddomme? Kom op! Laat niks of niemand je vertellen dat je ongewenst je (al dan niet gehandicapte) kind met je (al dan niet ongezonde lijf) al dan niet door verkrachting tot stand gekomen moet uitzingen dan wel niet moet zeiken want de vrucht heeft nergens om gevraagd en toch ook rechten.? (ja dat zal allemaal wel als het de incels uitkomt ja). Maar de vrouw, de mens die deze ongewenste vrucht draagt wordt gewoon als broedmachine gezien (ooit the handmaids tale gekeken?) De gevolgen van al deze ongewenste vruchten ter wereld brengen is niet te overzien. Is daar wel eens over nagedacht? Ik zou daar wel eens antwoorden op willen. Want waar zijn de bronnen? Kent men hier de cijfers van onthechting en ontsporing na adoptie? Het is helemaal niet wenselijk om kinderen (hoe jong ook) ter adoptie af te staan. Ik dacht dat Mike en de zijnen hier tegen human trafficing waren. Door abortus te verbieden ga je mensenhandel in de hand werken. Wil je dit zo ver als mogelijk uitbannen pak je ongewenste zwangerschappen bij de kern aan: goede seksuele voorlichting, birth control en mannen hou je lul in je broek for god sake. Er wordt veel te makkelijk overheen gewalst: ja alle mannen die verkrachten verdienen de doodstraf. Ik zeg:doen! Opgeruimd staat netjes. Meteen driekwart van de mannelijke aanwezigen van de aardkloot geveegd. Want verkrachting vindt helaas nog steeds en masse plaats onder het vertrouwde dak. Verkrachting is niet alleen die man in de bosjes die je van je fiets trekt. Verkrachting is het ongewenst binnendringen van het lichaam van de ander. En als daar dan een vrucht door tot stand komt kan zij het oplossen ook nog. Koekoek. Dies gek. Dus de man kan zijn goddelijke gang gaan en zijn opgedrongen zaad verspreiden en wij moeten al die ongewenste nakomelingen vanuit ongewenste seks nog gaan zitten groot brengen ook? Ben je wel helemaal lekker dat je dat alleen al je hersenpan uit krijgt? Compleet gestoord ben je dan.

En het stopt niet hier he? Conservatief Amerika wil nu ook de pil gaan verbieden en het condoom. Want voortplanten zou je je! Helemaal van God los dit. de lieve heer heeft ons the tools gegeven om dingen als pillen en condooms uit te vinden zouden wij even terug naar de middeleeuwen gaan nu omdat een stelletje fundamentalisten denken dat ze hem overal ongestraft mogen insteken en baby's mogen zaaien. Als het niet zo ziek was zou ik er smakelijk om kunnen lachen. Dit kan je bijna niet serieus nemen. Maar zoals dat vaak gaat tegenwoordig: de waarheid is zieker dan de film of de fantasie. Ik denk maar zo dat we het te goed hebben met z'n allen. Vooral onze mannelijke helft van de aardbol wordt daar nerveus van en probeert krampachtig aan hun macht vast te houden. Ik heb nieuws voor jullie: het ligt niet aan je piemeltje of kutje of je bestaansrecht hebt maar om hoe je je manifesteert. En incels als Mike graven vanzelf hun eigen graf. Echt hoor dat jullie vrouwen op dit forum dit soort wartaal überhaupt accepteren. decennia zijn onze ouders (moeders met name) deze weg voor ons aan het vrijbanen geweest en we zullen dat eventjes in 1 klap teniet laten doen. In een vingerknip terug naar de jaren '50.

En even een lesje hormonen: testosteron zorgt bij mannen voor seksdrive. Maar mannen maken ook oxytocine aan (net als vrouwen)
Bij de man stimuleert het de erectie en de zaadlozing. Bij vrouwen zorgt het voor kleine spiertrekkingen in de vagina en de baarmoeder. Oxytocine is verder het knuffelhormoon wat zorgt voor de hechting tussen moeder en kind.
Daarnaast hebben vrouwen op hun plaats weer testosteron nodig om geil te worden. Kortom Mike heeft weer eens de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt (zoals wel vaker) en jullie komen hem allemaal achterna lopen want ohoh wat weet die man toch veel (als je zijn teksten goed analyseert en leest is hij vooral een grote schreeuwlelijk en lult ie 9 van de 10 keer dom uit zijn nek)

Em sodemieter helemaal maar op met je pro-life want als het iets niet is die anti abortus wet dan is het wel pro-life. Het is eerder het totale omgekeerde.

Aartsrelativist, Amerika-kenner en oude blanke man Maarten van Rossem ziet een mogelijke oplossing: court packing. Op dit moment zijn 6 van de 9 opperrechters "extreem conservatief en streven een infantiele versie van het christendom na". Als tegenwicht kan Biden dreigen om 4 extra rechters aan te stellen met een actueler wereldbeeld: het maximum aantal opperrechters ligt namelijk nergens vast.

Ik denk dat een groot probleem is dat de trias politica in de VS blijkbaar zo gecorrumpeerd is dat rechters zich laten leiden door politieke voorkeuren van zichzelf en degene die ze aangesteld heeft. Het toevoegen van rechters vanuit democratisch oogpunt met het idee of de hoop dat die hetzelfde gaan doen geeft daar geen verbetering van. Even los van dat ik de democratische uitgangspunten aantrekkelijker vind dan de republikeinse. Maar als een rechter zich laat leiden door een persoonlijke politieke voorkeur is alle onafhankelijkheid, die je juist in zo'n instituut mag verwachten, toch volledig zoek.

Doe dan op zijn minst je best om abortussen te voorkomen.
Die fundamentele republikeinen zijn echter ook tegen alles is wat het aantal abortussen zou verminderen. Seksuele voorlichting is in sommige staten praktisch verboden op scholen, er mag niet over anticonceptie gepraat worden, en financiële steun aan moeders willen ze ook niet geven (naja, wellicht wat liefdadigheid via de kerk). Het gaat daar lang niet alleen om ‘ongeboren kinderen’ beschermen, het gaat om het controleren van het seksleven van vrouwen en vooral veel om machtspolitiek (gelooft iemand dat Trump zich druk zou maken om foetussen?).

En wel degelijk is het zo dat er een mannelijk agressie (dominantie) probleem bestaat tegenover vrouwen, al eeuwenlang. In verschillende culturen. Het willen onderdrukken van de vrouw zit heel diep.

Ik vind het wel erg bijzonder te noemen dat veel mannen die abortus moord vinden niet tegen wapenbezit zijn, in een land waar meer schietpartijen zijn dan dagen. Ik geloof niet in volledig zuivere motieven.

Blanke conservatieve republikeinen willen aan de macht blijven in Amerika en vinden eigenlijk dat zij daar historisch gezien het alleenrecht op hebben. Hun grootste angst is dat zij door demografische veranderingen/ te veel latino’s in de minderheid geraken en nooit meer kans maken op presidentschap/ de macht. Vandaar hun pogingen om de spelregels in hun voordeel te veranderen.
Daarom vind ik de redenen waarom we tegen het doden van mensen zijn ook thuishoren in een discussie over abortus. Ik denk dat het goed is om te beseffen dat een abortusverbod ook leidt tot doden. Vrouwen nemen hun toevlucht tot illegale abortussen, dus er zullen nog steeds ongeborenen overlijden. Omdat het niet meer veilig kan, zullen er alleen ook nog vrouwen sterven. En ik vind dat je het overlijden van een vrouw niet op hetzelfde niveau kan zetten als het overlijden van een foetus van pakweg 7 a 8 weken (want dat is de termijn waarin de meeste abortussen worden uitgevoerd). Ik vind het overlijden van een vrouw echt meerdere graden erger.

Sla jezelf maar op de borst Bokito. Ik vind je een miezerig pathetisch mannetje. En elke vrouw hier die nu nog achter deze idioot blijft staan vrijwillig is geen knip voor de kop meer waard. Kom op vrouwen: woman power! Be proud, be strong, be you! Laat geen enkele witte middel ages man jou vertellen wat wel of niet te doen. Jullie zijn baas in eigen broek, hoofd EN buik!! We laten ons niet controleren of domineren. Die tijd is geweest. We pikken het niet langer! Wie gaat al die ongewenste kinderen opvoeden? Wie gaat dat betalen? De witte mannen niet hoor kan ik je wel vertellen. Die halen lachend hun schouders op, incasseren een paar vloekwoorden en gaan door met hun zaad te verspreiden. Zet die oogkleppen op. Mike slaat volkomen door. Die man is knettergek.

Ik ben benieuwd of er ook meer alimentatie wordt betaald nu er geen abortus meer mag worden gepleegd.
Oh wacht...
My bad.
Dat hoeven mannen natuurlijk niet want kinderen zijn vrouwen'problemen'.

Omdat Mike zo opkijkt tegen Poetin en Trump heeft hij zijn eigen kleine eilandje op het www waar hij de kalende dikkige megalomane alleenheersende narcist kan uithangen met een handvol publiek ook nog. In het rond schoppend. Boos op alles en iedereen.
Tja I rest my case.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan