Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook Mike. Was een grapje. Weet ook niet hoe ik het gedaan heb.
Er zitten heel wat puntjes in waarin ik je zeker gelijk in moet geven. Er zullen zeker vrouwen zijn die hun seksualiteit misbruiken, maar er zijn dan ook weer de mannen die daar misbruik van maken. Al met al zijn het aardse menselijke eigenschappen die zowel onder mannen als vrouwen voorkomen die niet correct zijn. Daarom zijn wij mens/ menselijk. En die zaken kunnen héél slecht zijn.Ik wil zeggen dat mannen en vrouwen zo verschillend zijn van elkaar dat een man nooit zich kan verplaatsen in hoe het voelt om bv iedere maand te menstrueren, BANG moet zijn om in verwachting te raken en als er eenmaal kinderen zijn en je wilt er niet nog meer hebben dat het de vrouw is die de PIL gebruikt. Dat pil-gebruik is zeker niet gezond voor de constitutie maar heeft zijn voor- en nadelen.
Waarom is er nooit een pil gekomen voor de man?
En wat verkrachten betreft, meisjes worden al jaren misbruikt, zelfs door vaders en familie en door priesters en de oorlogen niet te vergeten.
Het is niet een enkeling die gestraft moet worden.
Ik vraag me oprecht af of het niet eerder over sex moeten hebben.
Hoe ging dat met oervolkeren. Ik denk dat die een zeer bevredigende relatie hadden met elkaar wat dit betreft.
Het is te gemakkelijk om alleen de vrouwen de schuld te geven.
Het voelt voor mij erg dubbel.
Is sex zo belangrijk dat daar altijd maar aan voldaan moet worden worden of zijn wij Meer dan dieren
Een nieuwe functie ontdekt op het forum, een label toewijzen aan een artikel / reactie zodat ik het op een later tijdstip indien nodig terug kan vinden.Ik ben het in zoverre eens met Eva dat het een fucked-up wereld is die gehyperseksualiseerd is. Dus om jouw voorbeeld te noemen, Romagi, er vindt al vele eeuwen systematisch kindermisbruik plaats binnen de katholieke kerk, overigens van koorknapen en dus JONGENS.
Waarom is het zieligheids- en slachtoffermonopolie uitsluitend gereserveerd voor het vrouwelijke geslacht? Omdat vrouwen, geboren aandachtszoekers die ze zijn, meteen gaan janken en mannen eerder hun leed stil dragen. In de 'oppression olympics' (de race om wie het zieligst is) winnen jullie alle prijzen, wat ook weer terug te lezen valt in de vrouwelijke reacties hier.
Wat de wereld fucked up maakt, en het voorbeeld van misbruik binnen de kerk illustreert dat, is de satanische overheeraing die ons allemaal treft. Deze houdt ons in materialisme en lust, wat ook die hyperseksueliteit en perverse decadentie verklaart.
Oervolkeren waren niet constant bezig met het bevredigen van lagere (seksuele) driften. En ik zal je nog eens iets interessants vertellen: veel mannen ook niet. Het zijn voornamelijk VROUWEN die seksueel geobsedeerd zijn, niet mannen. De reden daarvoor is dat vrouwen grote hoeveelheden oxytocine aanmaken door fysieke aanraking - je weet wel, het 'knuffelhormoon'. Voor een vrouw is seks daarmee een validatie van haar bestaan. Veel vrouwen zijn totale nymfomanen, alweer een stil leed onder mannen dat veel te weinig aandacht krijgt, evenals het feit dat statistisch gezien vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen vanwege hun onverzadigbare lusten en hun gebrek aan trouw. Waar jullie nl. ijzersterk in zijn is jezelf neerzetten als slachtoffers, hopeloos verslaafd aan aandacht als jullie zijn. En wie mogen het dan voor jullie opnemen en het oplossen? Juist ja, MANNEN!
De satanische decadentie van onze fucked-up samenleving, incl. de bijbehorende hyperseksualiteit, is per definitie een VROUWELIJKE energie. Het is omdat jullie VROUWEN je door het feminisme aan hebben laten praten dat mannen 'onderdrukkers' en 'verkrachters' zouden zijn i.p.v. beschermers en kostwinners dat we in deze ellende zijn beland, jullie hebben dit aan jezelf te danken.
Dat lees je ook in alle vrouwelijke reacties terug en er is geen enkel besef van persoonlijke verantwoordelijkheid, dat staat niet in het vrouwelijke woirdenboek. Jullie zijn zielig en dat is de schuld van mannen. En als jullie lopen jammeren moeten mannen het maar oplossen. Nou, dat zijn we aan het doen: weg met abortus en het homohuwelijk volgt! Maar ongetwijfeld vinden vrouwen weer iets om over te mekkeren, dat zie je nu al terug in de reacties. Totdat wij het zat zijn en jullie je stemrecht en zeggenschap.over alles afpakken, je kunt het zo moeilijk voor jezelf maken als je zelf wil.
We gaan nl. naar sen oerconservatieve samenleving, dames, of je het nou leuk vindt of niet. Daarin hebben vrouwen niet zoveel te vertellen, wat mij betreft een goede zaak want daar is alle ellende mee begonnen en daar stopt het ook. De fucked-up satanische wereld is een GEFEMINISEERDE wereld vol met onverantwoordelijke, hoerige vrouwen en pedofiele, oversekste zwakke betamannen.
Hiervoor is een ALFAMANNELIJKE correctie nodig - waar denk je dat mannetjesputters als Trump en Poetin ineens vandaan komen? Zij zullen zorgen voor een wereldwijde terugkeer naar oerconservatieve traditionele rollenpatronen en een samenleving waarin seksueel wangedrag als verkrachting en pedofilie de allerzwaarste straf zal krijgen, een samenleving waarin de 'noodzaak' tot abortus zal verdwijnen omdat deze geleid zal worden door krachtige MANNEN die geen enkele flauwekul pikken, niet van vrouwen en ook niet van zwakke betamannetjes.
Dit was ook de samenlevimg van de oervolkeren en dit forum.neemt al jaren een voorschot op deze nieuwe wereld, daarom houdt menige vrouw het hier ook niet uit. Gisteravond heb ik er nog 2 van het forum.af geknikkerd, als je denkt een grote waffel op te kunnen zetten ben je hier aan het verkeerde adres. Ik ben hier de zilverrug, de Bokito, en ik doe niet aan democratie en inspraak. Wen er maar vast aan, want de hele samenleving wordt zo.
Mike
Zie je wat hier gebeurt? Ik maak dit keer op.leer mee in discussies met vrouwen. Als je ze puur op basis van spijkerharde mannelijke logica met de rug tegen de muur zet en ze moeten uiteindelijk wel schuld bekennen volgt er steevast het volgende riedeltje: ja maar, ik/wij niet alleen, jij/jullie ook.Er zitten heel wat puntjes in waarin ik je zeker gelijk in moet geven. Er zullen zeker vrouwen zijn die hun seksualiteit misbruiken, maar er zijn dan ook weer de mannen die daar misbruik van maken. Al met al zijn het aardse menselijke eigenschappen die zowel onder mannen als vrouwen voorkomen die niet correct zijn. Daarom zijn wij mens/ menselijk. En die zaken kunnen héél slecht zijn.
Ik denk dat het ook niet DE VROUW is die schuld is aan alles. Dan zou God dus iets verkeerds geschapen hebben. Het is HET VROUWELIJKE ELEMENT wat gemakkelijk valt voor linkse thema's vanwege hun zorginstinkt. Dit zorginstinkt is absoluut niet verkeerd. Integendeel.
Helaas vallen ze wel daardoor snel voor de linkse indoctrinatie. Dit weet de duivel.
Maar zoals we nu ook zien, heeft het de gehele maatschappij in zijn macht, zowel mannen als vrouwen. Hier is niet alleen De VROUW aan schuld, maar wel hoofdzakelijk het vrouwelijk element.
Het is zelfs heel vaak zo dat de echte Deep State daders/criminelen mannelijk zijn en weten dat de vrouw vanwege hun vrouwelijke element gemakkelijk te beïnvloeden is.
Wat er zich op aarde afspeelt gaat echter ver buiten het aardse vrouwelijke element. Hier is een satanisch element aan ten gronde. Satanische noemen we wel de aarde, maar ik bedoel niet het aardse satanische materialistische element wat zijn slechte menselijke kanten heeft. Nee, ik bedoel het echte duivelse wat nu aan de hand is en daar vallen vrouwen helaas sneller voor, maar mannen ook.
Mannen en vrouwen hebben zowel yin als yang. Om dit duidelijk te maken heeft DE MENS dit ingedeeld als vrouwelijke eigenschappen en mannelijke eigenschappen.
Hoe meer vrouwelijk, hoe meer vrouwelijke eigenschappen, hoe gemakkelijker men valt voor de duivel. Daarom jonge mannen die zeer vrouwelijk zijn en oudere mannen die vrouwelijker worden, vallen gemakkelijker voor de leugens van de Deep State. Ze kunnen niet logisch denken, wat een mannelijke eigenschap is, een mannelijk element, maar niet DE MAN. Dat de man hier meer van heeft klopt zeker, daarom hebben wij mensen hier ook de naam mannelijk aan gegeven.
Ik denk dat we het vrouwelijke element (dus niet de vrouw) niet gelijk kunnen en mogen stellen aan het duivelse wat er op het moment aan de gang is. De slang was niet Eva. De appel was niet de slang, en de man was niet de slang. Het waren Eva en daarmee ook Adam die vielen voor de slang/ de duivel.
Dorothé
Mike, het verhaal zoals jij het hierboven neerzet klopt in zijn geheel. Al die voorbeelden die je aangehaald hebt, zijn waar.Ik ben het in zoverre eens met Eva dat het een fucked-up wereld is die gehyperseksualiseerd is. Dus om jouw voorbeeld te noemen, Romagi, er vindt al vele eeuwen systematisch kindermisbruik plaats binnen de katholieke kerk, overigens van koorknapen en dus JONGENS.
Waarom is het zieligheids- en slachtoffermonopolie uitsluitend gereserveerd voor het vrouwelijke geslacht? Omdat vrouwen, geboren aandachtszoekers die ze zijn, meteen gaan janken en mannen eerder hun leed stil dragen. In de 'oppression olympics' (de race om wie het zieligst is) winnen jullie alle prijzen, wat ook weer terug te lezen valt in de vrouwelijke reacties hier.
Wat de wereld fucked up maakt, en het voorbeeld van misbruik binnen de kerk illustreert dat, is de satanische overheeraing die ons allemaal treft. Deze houdt ons in materialisme en lust, wat ook die hyperseksueliteit en perverse decadentie verklaart.
Oervolkeren waren niet constant bezig met het bevredigen van lagere (seksuele) driften. En ik zal je nog eens iets interessants vertellen: veel mannen ook niet. Het zijn voornamelijk VROUWEN die seksueel geobsedeerd zijn, niet mannen. De reden daarvoor is dat vrouwen grote hoeveelheden oxytocine aanmaken door fysieke aanraking - je weet wel, het 'knuffelhormoon'. Voor een vrouw is seks daarmee een validatie van haar bestaan. Veel vrouwen zijn totale nymfomanen, alweer een stil leed onder mannen dat veel te weinig aandacht krijgt, evenals het feit dat statistisch gezien vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen vanwege hun onverzadigbare lusten en hun gebrek aan trouw. Waar jullie nl. ijzersterk in zijn is jezelf neerzetten als slachtoffers, hopeloos verslaafd aan aandacht als jullie zijn. En wie mogen het dan voor jullie opnemen en het oplossen? Juist ja, MANNEN!
De satanische decadentie van onze fucked-up samenleving, incl. de bijbehorende hyperseksualiteit, is per definitie een VROUWELIJKE energie. Het is omdat jullie VROUWEN je door het feminisme aan hebben laten praten dat mannen 'onderdrukkers' en 'verkrachters' zouden zijn i.p.v. beschermers en kostwinners dat we in deze ellende zijn beland, jullie hebben dit aan jezelf te danken.
Dat lees je ook in alle vrouwelijke reacties terug en er is geen enkel besef van persoonlijke verantwoordelijkheid, dat staat niet in het vrouwelijke woordenboek. Jullie zijn zielig en dat is de schuld van mannen. En als jullie lopen jammeren moeten mannen het maar oplossen. Nou, dat zijn we aan het doen: weg met abortus en het homohuwelijk volgt! Maar ongetwijfeld vinden vrouwen weer iets om over te mekkeren, dat zie je nu al terug in de reacties. Totdat wij het zat zijn en jullie je stemrecht en zeggenschap over alles afpakken, je kunt het zo moeilijk voor jezelf maken als je zelf wil.
We gaan nl. naar sen oerconservatieve samenleving, dames, of je het nou leuk vindt of niet. Daarin hebben vrouwen niet zoveel te vertellen, wat mij betreft een goede zaak want daar is alle ellende mee begonnen en daar stopt het ook. De fucked-up satanische wereld is een GEFEMINISEERDE wereld vol met onverantwoordelijke, hoerige vrouwen en pedofiele, oversekste zwakke betamannen.
Hiervoor is een ALFAMANNELIJKE correctie nodig - waar denk je dat mannetjesputters als Trump en Poetin ineens vandaan komen? Zij zullen zorgen voor een wereldwijde terugkeer naar oerconservatieve traditionele rollenpatronen en een samenleving waarin seksueel wangedrag als verkrachting en pedofilie de allerzwaarste straf zal krijgen, een samenleving waarin de 'noodzaak' tot abortus zal verdwijnen omdat deze geleid zal worden door krachtige MANNEN die geen enkele flauwekul pikken, niet van vrouwen en ook niet van zwakke betamannetjes.
Dit was ook de samenlevimg van de oervolkeren en dit forum.neemt al jaren een voorschot op deze nieuwe wereld, daarom houdt menige vrouw het hier ook niet uit. Gisteravond heb ik er nog 2 van het forum.af geknikkerd, als je denkt een grote waffel op te kunnen zetten ben je hier aan het verkeerde adres. Ik ben hier de zilverrug, de Bokito, en ik doe niet aan democratie en inspraak. Wen er maar vast aan, want de hele samenleving wordt zo.
Mike
Tegelijk gepost!Zie je wat hier gebeurt? Ik maak dit keer op.leer mee in discussies met vrouwen. Als je ze puur op basis van spijkerharde mannelijke logica met de rug tegen de muur zet en ze moeten uiteindelijk wel schuld bekennen volgt er steevast het volgende riedeltje: ja maar, ik/wij niet alleen, jij/jullie ook.
En zo proberen ze de man ook mee te trekken in de schuldvraag om toch maar vooral niet 100% eigenaarschap en verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedrag. Als er dan toch boete gedaan moet worden, dan ook maar de man in de krabbenmand meetrekken, want dan is het leed iig gedeeld en hoeft zij het niet alleen te dragen.
Wat ik bij AA heb geleerd is altijd te kijken naar het EIGEN AANDEEL. Het kan best zijn dat je observatie klopt en er sprake is van gedeelde schuld, maar je gaat een ander niet veranderen door hem mee te trekken in de schuldvraag, simpelweg omdat je een ander niet kunt veranderen maar alleen jezelf. Door iemand anders een schuldenlast op te leggen ontneem je die persoon de vrije wi om zijn eigen aandeel op zich te nemen en te veranderen en groeienl.
Dit is een bekende truc van vrouwen om de eigen verantwoordelijkheid (gedeeltelijk) te ontlopen. Zie je hoe een complete samenleving zo in de zelfkooiing van het ego tetecht kan komen en geen steek verder komt qua ontwikkeling en groei?
Mike
Dus graag jouw visie hierop.
Is vrouw = vrouwelijke energie en man = mannelijke energie of heeft eenieder toch een mengeling van yin en yang?
Dank je voor je uitgebreide uitleg. Duidelijk.Dat is ontegenzeggelijk het geval. Mannen horen overwegend yang te zijn en vrouwen overwegend yin. Maar lees je ook wat ik schrijf? Is dit niet gewoon een handige/sluwe truc om deels onder de eigen verantwoordelijkheid uit te komen? Let goed op wat ik over mannen schrijf, het is niet allemaal hallelujah en ik benoem de zwakke, GEFEMINISEERDE soy boys ook. Waarom is het voor vrouwen zo moeilijk om kritiek te ontvangen? Waarom moet dit altijd gevolgd worden met: ja maar, we hebben ook goede kanten. Klopt, en je kunt alleen maar BETER worden als je 100% eigenaarschap aanneemt van je minder goede kanten en deze durft toe te geven.
De reden waarom vrouwen zo slecht tegen kritiek kunnen is omdat ze in een zwart-wit wereld leven van ofwel madonna of hoer. Dat is een egotruc (en vrouwen hebben een GIGA ego!), waarbij vrouwen kritiek op een karaktergebrek gaan zien als een totale aanval op hun persoon. Eerst zullen ze ontkennen en met de vinger terugwijzen (projectie), waarbij ze zelfs emotionele chantage en valse beschuldigingen niet schuwen om maar onder de eigen verantwoordelijkheid uit te komen. Als wij mannen ons echter niets aantrekken van deze egotrucs en vrouwen met bikkelharde logica klemzetten, dan is haar truc om iig niet voor de volle 100% eigenaarschap te nemen, maar bijv. 25,% of 50% (net zoveel als ze mee weg kunnen komen) af te wentelen op een ander.
Dit lees je door je hele betoog heen. Het gaat er niet om of God een fout begaan zou hebben door de vrouw te scheppen, het gaat er om dat mannen en vrouwen over een door God gegeven vrije wil beschikken, die ons in staat stelt om te leren van onze karaktergebreken om zo een betere versie van onszelf te maken en te laten zien dat wij daadwerkelijk in Zijn evenbeeld zijn geschapen.
Dat kan alleen maar door voortdurend te kijken naar het EIGEN AANDEEL. Vrouwen vatten kritiek op als een persoonlijke aanval, waardoor hun ego een barriere vormt voor het onder de loep nemen van het eigen aandeel in hun karaktergebreken en elke vorm van persoonlijke geestelijke groei onmogelijk maakt. Daarom ook NUL groei/evolutie sinds Eva. Daarom ook volginstinct boven zorginstinct. Zorgen = verantwoordelijkheid nemen. Volgen = verantwoordelijkheid weggeven. Persoonlijke verantwoordelijkheid is de achilleshiel van elke vrouw.
Mike