adrenal

hoi elmo,

Zag zojuist dat je wat adrenal hebt besteld en ik vroeg mij af of ik ook een paar potjes van je kan overnemen mits je genoeg hebt natuurlijk.

 
Vind ik prima ryan

we verekenen het wel zodra het binnen is, jij 3 of zo? ik wil er zelf 4 en JP ook zoiets.

groet

 
ik begrijp niet wat je bedoelt met je moet wel een gift bestellen?

welke kortingscoupon moet ik dan doen?

ik moet voor 4 mensen bestellen dus meer als 11 zou handig zijn maar dan word het zeker te duur en krijg je extra kosten

 
hoi sheila, officeel mag je tot 150 dollar invoeren maar de douane onderschept nog wel eens paketten die niet gemarkeerd zijn als gift.

Je kan dit aangeven bij de aankoop of het specifiek vragen, anders word het bijvoorbeeld als goederen aangemerkt en dan is de kans aanmerkelijk groter dat hij extra kosten krijgt.

Om op safe te spelen vraag ik daarom meestal of ze er een gift van willen maken,

Met 50 dollar, dus 11 potjes zit je zel safe.

Meer dan 50 dollar is altijd een gokje al zijn de invoeringskosten dan nog altijd lager dan nog een x verzendkosten.

 
jammer ik heb het niet als gift aangegeven en mogen betalen, het is hier nog duurder in België geloof ik en nu zie ik ook op de potjes van de adrenal van Swanson dat ze van US cattle afkomstig zijn, in tegenstelling tot hun thyroid glandulars, die zijn van New Zealand cattle, dus ik weet niet of die van de US wel grasgevoerd zijn..

 
elmo,

maar heb je het telefonisch besteld dan?

lekker romig ze zijn wel gras gevoerd, kijk op vorige pagina.,

 
elmo, maar doe je het dan telefonisch bestellen of kan je ook aanklikken dat het een gift is.

lekker romig zie vorige pagina ze zijn wel grasgevoerd.

 
elmo heb je nu de raw adrenal of de raw adrenal gludular besteld?

 
Lekker romig heeft op het potje gekeken, ik denk dat die informatie betrouwbaarder is dan de info op de site. Vraag me ook af of het dan van grasgevoerde dieren is.

 
@ Sheila, als ik op raw adrenal klik van Swanson zie ik die info toch niet staan hoor dat het van grasgevoerde dieren zou zijn..

 
Raw Adrenal Glandular Concentrate with Synergistic Complex from Natural Sources features toxin-free lyophilized glands from animals that graze on rangelands known to be free of pesticides, growth hormones, antibiotics or chemical additives. Made without starch, sugar, preservatives, artificial flavorings or colors. Contains no wheat, yeast, soy or milk derivatives.

 
dat is die ik besteld heb. ik heb niet telefonisch besteld, per email gevraagd en je kan aan het eind bij het uitcheck proces een tekst invullen bij gift

dan nog is het natuurlijk de vraag of ze het als gift aanmerken

 
dank je elmo,.

maar welke heb je besteld dat groene potje met raw adrenal of dat gele potje

 
@ sheila,

ja maar dat is niet het merk die ik besteld heb..ik heb de adrenal van het merk Swanson, die ander is van Natural Sources die ze ook op de site van Swanson verkopen.

Die van Natural Sources is maar 1 $ duurder en er zit per capsule 40 mg meer adrenal in plus andere vitamines.

 
@Boschje, ik ben ook van plan deze te gaan slikken, maar Dr Wilson raadt in zijn boek nog een heleboel andere supplementen aan, vit E,C, magnesium,...

Is het bijnierextract alleen voldoende?

 
Ik weet niet of alleen bijnierextract voldoende is. Wellicht daarnaast ook de schildklier wat ondersteunen door één of enkele malen per week een paar druppeltjes jodium (Clark) in wat water met appelazijn te nemen.

Sinds kort neem ik ook pancreas glandular ook van nutricology. In de hoop dat dit mijn spijsvertering wat ondersteunt. Daarnaast neem ik levertraan, acerolabespoeder voor vit. C, magnesium, l-glutamine en selenium. Dat is het zo'n beetje aan supplementen op dit moment. En oxypowder voor de stoelgang. Veel kefir, dagelijks een portie rauwe lever en regelmatig rauwe zwezerik. Daarnaast bak ik vlees / vis in veel ghee. Ook eet ik flinke hoeveelheden kokosolie en iets minder, rode palmolie.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan