Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Dit is een reactie op het artikel dat Godsgeschenk recentelijk postte. Het is tevens een test om te zien of de topic Agenda 21 nu goed en wel is overgeplaatst.

Je hebt gelijk, Godsgeschenk, op zich helemaal geen slecht artikel. Het blijft jammer dat Poetin meegenomen wordt op Beyondthematrix in het hele verhaal als zijnde gecontroleerde oppositie. Daarom hier een uitstekend artikel dat het werkelijke verhaal vertelt van Poetin en Rusland:

http://stateofthenation2012.com/?p=8159

Inmiddels kan ik melden dat www.conspiracydiscovery.nl officieel een feit is! In de loop der maanden zullen daar ook de hoogtepunten van het oude subforum wereldpolitiek en nieuwsachtergronden te vinden zijn.

Mike

Ondanks dat het voor veel trouwe lezers, mij incl., heel jammer is dat het de woonkamertopics weg zijn, denk ik dat het toch een hele goede zet is. Er komen de laatste tijd veels te weinig nieuwe leden bij en het verhaal begint bij voedsel. Dus terug naar hoofdstuk 1!

Wow, dat heb je snel gedaan! Fijn ook dat er t.z.t hoogtepunten van het oude forum op komen. Altijd prettig om dingen weer eens te (her)lezen! Dank, Mike.

Hoi Mike,
'Agenda 21' staat wel als onderwerp tussen de andere topics, maar is verder niet te zien. Ik ben benieuwd waar je met je wereldpolitiek en -gebeurtenissen verder gaat. Groet!

Als ik op dit topic wil komen dan moet ik pagina 1 openen. Verder is er niks maar dan ook niks meer te zien........

Alle 41 pagina's zijn voor mij in ieder geval wel zichtbaar. Ik ga de komende maanden al deze topics door lopen en de hoogtepunten hieruit verwerken tot diverse posts en artikelen op conspiracydiscovery.nl. Komt goed!

Mike

Mike, kunnen we in de toekomst op conspiracydiscovery.nl ook zelf berichten plaatsen zoals we dat op dit forum deden? Dus niet alleen reacties onder bestaande berichten plaatsen, maar zelf nieuwe berichten plaatsen.

Zou mooi zijn!

Mark

Nee, het is een blog, geen forum. Maar je kunt je reactie beschouwen als een soort 'forumpost\ . Als je interessante artikelen of filmpjes plaatst, maak ik er vanzelf een nieuwe blogpost van!

Mike

functioneert dus nog steeds niet.
Ik kan in ieder geval niets lezen achteraf.

Kan men op de nieuwe website ook inloggen? Ik zie wel dat je na een stuk tekst je mening kunt geven. Hiertoe moet je dan steeds je naam en email opgeven. Klopt dat?
Trouwens goede Duitse filmpjes.
Ik weet, Mike, dat jij dit wel kunt lezen.
Dorothé

Aha, ontdekt. Ik kan het nu ook lezen, maar alleen op pagina 1. Dit, wat ik hierboven gezegd heb, werd allemaal al gezegd, dus sorry voor het nogmaals aanhalen.
Dorothé

Dorothe, je moet om een reactie te geven weliswaar je emailadres opgeven, maar dit wordt niet in je reactie gepubliceerd.

Mike

Ik zie van dit topic alleen de allereerste post met wat er na het overzetten sinds 27 januari is bij gezet. In de subcategorie waar je dit topic kan selecteren en openen daar zie ik staan dat het 42 pagina's heeft maar als ik pagina 42 wil openen krijg ik een pagina zonder topics maar geen foutmelding.

En als ik op de knop verzenden klik en mijn post plaats, kom ik daarna terecht op een specifieke link naar mijn post op pagina 42. Maar daar zie ik dus niks behalve dan de standaard forum dingen die op elke pagina te zien zijn. En mijn post staat voor mij gewoon op pagina 2.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan