Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Kan men in deze link wel nog de gebruikelijke info plaatsen? Of is dit dan misschien ook verboden. Of mag het alleen als het in relatie staat met voeding?

Dorothé

Spaar je links even op en zodra ik goed en wel actief ben op mijn Nederlandse ConDis-blog plaats de links dan als reactie op mijn blogposts.

Mike

Kan men niet op alle thema's reageren op ConspiracyDiscovery.nl?
De functie "Leave a comment" ontbreekt bij verschillende topics.
Dorothé

Kan men niet op alle thema’s reageren op ConspiracyDiscovery.nl?
De functie “Leave a comment” ontbreekt bij verschillende topics.

Net gecheckt. De functie is actief onderaan elke post, gewoon helemaal naar onderen scrollen.

Mike

Ik kijk uit naar je bijdrages (en die van anderen)! Inmiddels heb ik er weer twee delen bij geplaatst over Gaza. Voor wat betreft Gaza en MH17 hanteer ik de periode vanaf het moment dat het is gebeurd tot en met de hack begin februari. Daarna zal ik ook de nasleep van beide gebeurtenissen in kaart gaan brengen. Het is een hels karwei, maar als het eenmaal klaar is heb je wel alles wat ik in het verleden hier over diverse onderwerpen geschreven heb op een rijtje en duidelijk gecategoriseerd. Interessant voor mijzelf ook om mijn oude posts terug te lezen, ik zie duidelijk de leercurve die ik doormaak. Ik weet nu weer zoveel meer dan destijds (geldt voor jou ook)!

Mike

Dat klopt. Ik heb ontzettend veel geleerd van jou en dit forum. Gisteren heb ik nog eens alle info die ik van je website afgedrukt heb (artikelen) gelezen. Ik heb dat toen aan het begin gedaan (toen ik hier pas op het forum zat) en snapte niet alles. Nu was me alles duidelijk. Geweldige stukken heb je daar ook geschreven.

Dorothé

Voor mij was het extra moeilijk om de informatie van het forum aan te nemen, omdat mijn opleiding natuurlijk een geheel andere mening is toegedaan. Ik ben als kind al met gezondheid bezig, vandaar dat ik er ook in ging studeren. Ik heb zelfs een scriptie opgezet over de "let op vet" campagne. Toe ik echter via omwegen op dit forum terecht kwam, voelde dat zo als waar aan, zo echt, dat ik er geen moeite mee had om deze richting aan te nemen. Dit voelt als thuiskomen, als echt. Geen geklungel van de farmacie. Hier gaat het om gezondheid, en gezond worden. Echt preventie. Wat zou het geweldig zijn als ze in mijn opleiding deze waarheden zouden verkondigen.
Dorothé

Toch was ik al die tijd op zoek naar natuurlijkheid. Daarom is het ook niet verwonderlijk dat ik in het traditionele en behouden Schwarzwald terecht kwam in een Kurklinik. De Chef was Bade-Arzt en Naturarzt en de regels van Sebastian kneipp werden er doorgevoerd. Wassertreten, Wasserbäder mit Kräutersubstanzen, Stressmanagement, Wanderungen in het Schwarzwald etc. De natuur werd er geleefd. Geweldig was dat. Als de Kurpatienten griep hadden, kregen ze een echte kippensoep voorgeschoteld. Fantastisch. Helaas veranderde dit, toen de Kurklinik een Rehaklinik werd en de Chef opzij gezet werd.
Toch heb ik daar veel over natuurlijk leven opgestoken en ook veel geleerd over de krankenkasse en hun mafiapraktijken...
Dorothé

En zo blijven wij op de hoogte. Fantastisch.
Ik moet me alleen er aan gaan wennen dat ik het op dezelfde manier kan gebruiken als het forum. Alleen opmerkingen plaatsen kan dus ook. Men hoeft niets steeds links met bijdrages of filmpjes te plaatsen. Ook vragen of meningen zijn okay. Klopt toch....?
Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan