Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
De reden dat dit nieuwe denken niet okay is, is dat het tegen de gedachte van de creatie gaat. Klopt dit zo?

Het is idd de creatiedaad trivialiseren, tot plat en egoistisch vermaak reduceren en ontheiligen. Daarnaast worden we aangenoedigd om te experimenteren met diverse vormen van perverse bevrediging, hetgeen ook tegen de creatie in gaat.

Mike

jaren geleden las ik wat meer op Niburu.com en daar was ook altijd een post over iemand die aan channeling deed. Ik las dat wel eens en daar stond in dat er een vorm van buitenaardsen was die ons zouden komen "bevrijden". Wat een idioten en wij maar wachten tot het zover is.
Ik heb wel eens doorgelinkt op iets wat eronder stond en daar was een pagina lang relaas van een annunaki of zo. (lang geleden dus weet het niet meer precies) Die leefde volgens mij ergens in Zuid-Amerika en alles wat er geschreven werd leek mooi en logisch en goed. Totdat.... hij begon te schrijven dat hij in zijn leven aan zijn 4e "soort huwelijk" en beschreef dat het normaal was dat je diverse partners krijgt en ben je op de ene uitgekeken, dan ga je naar de volgende.
Toen ben ik heel snel afgehaakt, klaar, einde oefening. Dit voelt zo niet goed voor mij en mijn "weten" zegt dat dit niet klopt.
Laat mij maar die zwanin zijn die altijd bij haar zwaan blijft, eeuwig lang.

Ik kan niet precies peilen hoe mijn zonen denken 26 en 20 jaar. Ze hebben beiden een vriendin, 5 jaar en bijna 2 jaar lang maar volgens mij willen ze echt niet delen en hopen ze dat dit voor altijd is. Mijn jongste schoondochter ken ik nog niet zo goed maar de andere is ook een heel traditioneel meisje waar het familieverbanden aangaat en owee als haar vriendje een ander vriendinnetje erbij zou nemen, zei ze eens, dan is het over en uit.

Het zal wel per persoon verschillend zijn hoe om te gaan met relaties alhoewel je wel ziet dat er e.e.a. behoorlijk doorgeslagen is. En die Hagenezen die paar jaar terug een soap op tv hadden, ja zo zijn er vast meer (kan even niet op de naam komen, Barbie enz.) Ik snap wel dat dit soort lui zendtijd krijgen, allemaal onderdeel van een plan.
Ook als je GTST kijkt (verplicht elke week 1 keer kijken als mijn schoonma bij ons op bezoek is hahahaha) het is een bak ellende, vreemd gaan, de ene na de andere relatie, intriges, problemen, problemen problemen. Door dit soort programma's wordt denk ik voorgeleefd aan de jeugd hoe onze wereld er uit (hoort te) ziet(n)

Het zijn dezelfde protocollen, maar die tekst van Robin de Ruiter is aanzienlijk beter. In je eerste link lees ik:

De Protocollen van de wijzen (of Ouderen) van Sion (soms geschreven als Zion) is geen antisemitische tekst, aangezien juist de niet-Joden als minderwaardig worden bejegend. Het is wel gebruikt als middel om mensen tegen de Joden op te zetten door het te doen blijken alsof de Protocollen van de Wijzen van Sion de blauwdruk is van een Joodse samenzwering tot het verkrijgen van wereldmacht. Deze tekst is met opzet zo geschreven alsof het een Joods/Zionistisch document is om er voor te zorgen dat de aandacht niet gaat naar degenen die er wel achter zitten. En dat zijn de Illuminatie... wie anders?

Dit is disinfo, want het gaat om 1 en dezelfde groep! Maar goed, het ging mij om die protocollen. Deze zijn ruim 100 jaar oud. Er wordt beweerd dat dit een vervalsing zou zijn. Hoe kan het dan dat, vervalsing of niet, we de afgelopen 100 jaar het ene na het andere protocol waarheid hebben zien worden? Daar houdt dus ook de afbraak van het gezin bij, zoals Joost al had opgemerkt.

Mike

Dank je. Ja, ik heb er eens doorheen gescrold, en het is daadwerkelijk opmerkelijk hoe het allemaal klopt. Ik zal eens kijken of ik het afdruk en ga doorlezen.

Dorothé

Hoe toevallig ;-) de marxistische agenda is gisteravond ook paar keer ter sprake gekomen.

Echt bizar om te lezen hoe de protocollen van Zion zoveel jaren later al werkelijkheid zijn geworden.
Heel goed om ons hier bewust van te zijn.

Wil dit graag volgen en begrijpen maar ik heb nog te weinig kennis van zaken. Ga me hier meer in verdiepen.

marxistische agenda:
https://books.google.nl/books?id=Oc_kk1V3J8kC&pg=PT148&lpg=PT148&dq=marxistische+agenda&source=bl&ots=qGXNiWgeYf&sig=22f7v3RxmSh4DaNDeHNJuPQhW7w&hl=nl&sa=X&ved=0ahUKEwj27Kj-ksHMAhVIKcAKHTZMC2oQ6AEITjAJ#v=onepage&q=marxistische%20agenda&f=false

Dorothé

Oke ik heb dus serieus deze complete topic weer doorgenomen.

En nu de vraag: waarom steeft de elite naar anti-creatie en spelen ze zelf voor god? Of is dit nou net waar wij (nog) niet bij kunnen?

Misschien stel ik nu een hele gekke vraag hoor, maar het moet er uit.

Ja maar hoe dan, waarom? Oke dit is een behoorlijke levensvraag, maar ik wil het weten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan