Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Muis, ze willen de wereldmacht.

Maar kan men uit mijn voorgaande vraag over de jezuïeten de conclusie trekken, dat zij bovenaan staan in het gehele plaatje?

Zoals ik al in de link zei, de paus (een jezuïet) heeft dus de Karlspreis gekregen.
De Karlspreis, vernoemd naar Karel de Grote, wordt sinds 1950 aan personen of instituten verleend, die zich op een bijzonder manier voor de vereniging van Europa verdienstelijk hebben gemaakt.
Zou dit wel eens de NWO kunnen zijn???!!!??

Dorothé

Ja, zij vinden dat het ultieme 'geluk'. Ik zit niet in hun hoofd en denk heel anders, dus ik kan het niet voor hun beantwoorden. Weet je, ze aanbidden Lucifer, en die staat voor doodsverlangen en vernietiging. Vandaar dat ze die offers doen en slechtheid en boosheid in de wereld brengen. Daar genieten ze van en daarmee krijgen ze energie. Net zoals wij uitgaan van een Godsvonk, gaan zij uit van Lucifer. Ze proberen ons te overhalen tot dom en slecht gedrag, zodat wij eigenlijk gemakkelijk uit de weg te ruimen zijn, want de gewone mens is volgens hun dom en gelijk aan vee.
Dorothé

Dorothé

Ja lastig he. Het echte waarom blijft een beetje een raadsel. Het voedt ze in ieder geval, maar zijn "ze" dan anders dan "wij"?

Bedoel je buitenaards? Nee, het zijn gewone mensen net zoals jij en ik. Maar ze worden al als kind zo opgevoed. In een koud en kil milieu, waar gevoel geen deel van uit maakt. De 'echte' 33 graad vrijmetselaars geven hun kinderen een opvoeding waar het gewoon is om met satanische praktijken in aanraking te komen. Hier is geen sprake van liefde en ze worden op hun taak voorbereid.

Dorothé

Zij vereren Lucifer en voor ons hebben ze Satan bedacht (het materialisme). Ze willen ons dom en slaafs houden en omdat Lucifer het 'doodse' is (de gevallen Engel die verlangt naar verlichting) vereren ze dus alles wat met verderf te doen heeft, dus alles wat tegen de creatie is.
Dorothé

Hoe zie je dat voor je? Dat ze de hele dag Satan aanbidden? En wie of wat is precies Satan? Is dat een persoon of een soort van energie? Beetje koekoek is men hier wel.

Beetje koekoek is men hier wel.

Ik heb je al eerder gezegd: er bevindt zich een kruis bovenin, waardoor je zo kan wegklikken. Je hoeft ook niet te reageren, noch deze topics te lezen. Ik begin me eerlijk gezegd af te vragen wat de toegevoegde waarde is van jou als forumlid.

Mike

Staan de Jezuïeten bovenaan in het plaatje van de macht?

Ik heb nog een artikel gevonden over marxisme en feminisme en een groep mensen die we hier eigenlijk niet meer zo mogen benoemen (je weet wie ik bedoel).
Het is een keigoede tekst, als ik hem mag plaatsen hoor ik het wel.
Het is me duidelijk. Ik was vroeger ook wel feministisch in mijn denken. Enkele denkbeelden zijn er nog wel.
-Als een vrouw verkracht geworden is en een kind draagt van de verkrachter, moet abortus mogelijk zijn. Ook als de vrouw bij de geboorte kan sterven.
-Opleiding voor vrouwen: Het zou jammer zijn als een vrouw niet meer mag leren, dan gaat veel intelligentie verloren. Uiteindelijk komt men dan in een dilemma: Gaat ze in een beroep werken of laat ze haar diploma's door opleiding gewoon verkommeren.
-De onafhankelijkheid van de vrouw is ook belangrijk, ze kan haar eigen geld verdienen en beslissen wat ze daar mee doet, zonder de man om geld te moeten vragen. Ik zou niet steeds mijn vriend om geld willen vragen.
-Als een relatie niet goed is, kan de vrouw ook opstappen, ze hoeft niet onderdrukt te blijven in een verschrikkelijke relatie.
-De kerk (tja wat is het belang hiervan) zag de vrouw nooit als gelijkwaardig, en in verschillende religies ziet man dit nog. Dit is schandalig.

Als de vrouw en de rol van de vrouw zo is zoals bij de natuurvolkeren, evenredig aan die van de man, ieder zijn evenwaardige taak, is het een mooie zaak.
Ik vind feminisme inderdaad op vele punten heel slecht. Waarom moet een gezin 2 auto's hebben of 3 x per jaar op vakantie- daarvoor werken vele vrouwen mee.
Abortus gewoon voor de fun en de pil omdat men niet bewust bezig is....is schandalig.
Het is allemaal wel moeilijk om veranderingen op de dag van vandaag in te passen.
Het is niet meer vrijwillig feminisme maar gedwongen en dat is het satanische eraan!
Dorothé

Waarom moet een gezin 2 auto’s hebben of 3 x per jaar op vakantie- daarvoor werken vele vrouwen mee.

Ieder zijn/haar keuze en zijn/haar leven.

Niets zo slecht of er komt ook iets goeds uit. Ik heb nooit goed gefunctioneerd onder mannelijke bazen of leidinggevenden en vrijwel altijd wel onder vrouwen. Dat vrouwen in deze moderne wereld zich kunnen scholen en kunnen werken en daardoor zelfs in leidinggevende posities terecht kunnen komen is een van de voordelen van de moderne samenleving.

Het probleem begint pas als kinderen in het spel komen. Baby's zijn nu eenmaal geprogrammeerd op vrouwelijke, verzorgende energie. Mannen kunnen proberen die rol over te nemen door voor de kinderen te zorgen als mama moet werken, maar er bestaat geen intiemere band voor een jong kind dan de liefde en zorg van de moeder. Pas als ze een leeftijd bereiken dat ze een eigen willetje beginnen te ontwikkelen doet papa ertoe, dan begint de mannelijke energie te overheersen en weekt het kind zich los van de symbiose met de moeder.

Dit zijn biologische wetmatigheden die niet politiek correct zijn in onze samenleving. Hier is het belangrijk dat moeders onderdeel uitmaken van het arbeidsproces en dat ze bij voorkeur geen borstvoeding geven en hun kids uitbesteden op zo jong mogelijke leeftijd aan surrogaatmoeders in de dagopvang. Of papa mag meehelpen en wordt zo gefeminiseerd. Zijn rol is die van kostwinner en natuurlijk hoort hij ook een liefhebbende vader te zijn, maar hij kan never-nooit de moederrol op zich nemen, dat is een biologische onmogelijkheid.

Abortus in bepaalde uitzonderingsgevallen moet idd kunnen, mee eens. Financiele onafhankelijkheid voor vrouwen idem dito. De samenleving van nu is niet meer de traditionele stammensamenleving van weleer, waarin ieder zijn/haar rol kende en men samenwerkte voor het algemene belang.

Mike

Dank je. Maar daaruit volgen dan weer allerlei dillema's.
Wil een vrouw 'carrière' of een leuke bij haar passende baan, stelt ze vaak het krijgen van kinderen uit, uit angst om niet meer mee te tellen.
Wat ook gebeurt is, dat als er vroeg of op normale leeftijd kinderen komen en stel de vrouw blijft thuis, als ze dan weer aan het arbeidsproces wil gaan deelnemen, is de kans meestal voorbij. De leeftijd en het feit dat ze uit het arbeidsproces was, draait haar de nek om.
Het zit allemaal zo ellendig in elkaar, dat het bijna niet meer mogelijk is om hier een natuurlijke draai aan te geven.

@Heksje.....natuurlijk beslist dat iedereen zelf. Alleen hoor ik vaak, dat gezinnen te veel kostenuitgaven maken en daarom in een netelige positie komen. Dat wilde ik ermee zeggen. We moeten op vandaag alles hebben en overal aan meedoen...dat geeft soms wel eens problemen.

Dorothé

De sociale druk is groot, dat klopt, we maken elkaar allemaal gek. Tweeverdieners met jonge kinderen zijn al 1 inkomen kwijt aan de kinderopvang. Per saldo ben je dus helemaal.niet duurder uit als de moeder thuisblijft om voor de kinderen te zorgen en de band die je met je kind(eren) opbouwt is zelfs onbetaalbaar! Waarom is het geen nobele taak meer om je kinderen te geven waar ze recht op hebben? Aandacht, liefde, zorg. Het feminisme heeft dat juist onze kinderen ontnomen, omdat het systeem ook graag vrouwelijke loonslaven wil hebben.

Mike

In het verlengde hiervan nog iets wat getrivialiseerd is - het huwelijk. Van oorsprong een verbond tussen man en vrouw om zekerheid en stabiliteit te garanderen voor kinderen is het nu verworden tot een platte modegril, met zeer schadelijke gevolgen voor kinderen:

Mike

-De onafhankelijkheid van de vrouw is ook belangrijk, ze kan haar eigen geld verdienen en beslissen wat ze daar mee doet, zonder de man om geld te moeten vragen. Ik zou niet steeds mijn vriend om geld willen vragen.

Onafhankelijkheid is nagenoeg onmogelijk als je kinderen krijgt samen. Het is de negatieve associatie die ons is aangeleerd mbt afhankelijkheid die dit lastig maakt. Wat is er mis met elkaar steunen in dit wezenlijke onderdeel van het leven? Waarom vind jij het moeilijk om om geld te vragen? (En ik begrijp dat het in een kinderloze relatie anders ligt.) Ik heb daar zelf ook mee geworsteld hoor, maar nu zo ontzettend blij met de keuze om thuis te blijven voor de kinderen die intussen 7 en 11 zijn. Ik ben dankbaar voor iedere dag dat ik ze bij mij kon hebben zonder gejaag en gejakker naar opvang ed.
En je zou als vrouw ook niet hoeven vragen om geld van je partner, maar het gezamenlijk inkomen gewoon delen. Gezonde, blije kinderen zijn onbetaalbaar!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan