Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Tanja, je slaat de spijker op de kop. De spiritualiteit van natuurvolkeren was gebaseerd op wat zij NALIETEN. Zij bestonden niet voor zichzelf, maar voor hun nazaten. Alle egoisme gaat de deur uit zodra je aan kinderen begint en daarmee kunnen we de hele discussie over financiele onafhankelijkheid, scheiden en vrouwen op de arbeidsmarkt meteen terugbrengen tot de essentie: je moet datgene doen wat in het belang is van je kinderen, punt!

Mike

Zullen we ook eens bedenken dat dat tweede inkomen vaak helemaal niet de huur betaalt maar de kinderopvang? Zullen we ook eens bedenken dat juist mannen veelvuldig psychologisch worden gemanipuleerd door vrouwen in relaties? Zullen we ook eens bedenken dat het de VROUWEN zijn die zich het grofst misdragen bij vechtscheidingen en er niet voor schromen om de kinderen, hun eigen vlees en bloed, in te zetten als pionnen in de strijd en op te zetten tegen papa?

etc.

Mike

Ook veel stellen die niet "kiezen" voor kinderen of de keuze helaas niet zelf kunnen maken om kindloos te zijn.

Accepteren en niet gaan piepen hierover. Adoptie is gelegaliseerde kinderhandel. Doorgaan met je leven en anders invullen.

Mike

Precies!

Even wat anders, lied wat steeds in m'n hoofd zit

http://songmeanings.com/m/songs/view/3953/

Past wel erg bij David Icke visie.

Net als Dark Star, het 'afscheidskadootje' van David Bowie, die zo'n beetje de hele transgender-agenda op de kaart heeft gezet.

Mike

Al die slangen, draken, kubussen, skulls, pentagrammen. Als je het weet,zie je ze overal.

@ Tanja,
Je hebt hier helemaal gelijk. Hier heeft me mijn feministische visie de nek omgedraaid en wilde ik eerst een goede baan hebben en dan misschien over kinderen nadenken. Ik was echter nooit geïnteresseerd in carrière, wilde wel een baan waar ik passie voor had en mijn hart in kon leggen.
Tja, en uiteindelijk had ik zulke vleesbomen in mijn baarmoeder dat me de keuze afgenomen werd. Ik heb het daar wel moeilijk mee gehad, maar ja, toch geaccepteerd.
Ik ben ook met het idee van onafhankelijkheid opgegroeid, lag waarschijnlijk aan de situatie zoals die tussen mijn ouders was. Alhoewel mijn moeder een echte huismoeder was en dus gewoon thuis bleef, dus ik heb daar van kunnen genieten en ook bij mijn oma zo een geweldige situatie gevonden.
Helaas dacht ik dus toen ik volwassen was, niet zo positief over de vrouwen die thuis bleven. Nu zie ik dat inderdaad weer met andere ogen, met 'geopende' ogen.

@Jhanne,
Ik heb ook heel weinig geld (vroeger was dat wel anders), en ga dus ook werken, maar ik wil toch nog even benadrukken, dat heel veel mensen zoveel uitgaven hebben, bv. online-kopen, dat ze zich kapot moeten werken. Ik werk 32 uur en zou in deze baan niet meer willen, ook niet voor meer geld, omdat het me kapot maakt. Ik heb mijn uitgavenpatroon geheel aangepast, oftewel geheel omgegooid. Vroeger was ik een modefreak/mode-verslaafd, nu koop ik bijna geen kleren meer. Wat ik koop is goede kwaliteit en mode-onafhankelijk. Ik koop geen smartphones en andere Electro-apparatuur, wat ik heb is goed (is bijna antiek :-) ) en ik ga bijna niet uiteten, niet op vakantie. Als ik zou willen, moet ik eerlijk zeggen, kan ik mijn ouders vragen, maar het is voor mij ook goed zonder. Ik heb een eigen moestuin en we halen veel bij boerderijen. Mijn extra uitgaven zijn hoofdzakelijk gezonde voeding (biologisch), dure levertraancapsules en veel veel boeken. ja, ik weet het. Vanwege deze uitgaven houd ik mijn baan in het callcenter aan. Daar wil ik dus mijn onafhankelijkheid mee bewaren. Ik zit er nu 3 jaar en ik ben best trots op mezelf, dat ik deze ellende nog steeds kan doorstaan (ik solliciteer natuurlijk wel steeds, maar mijn leeftijd is een probleem, met 47 jaar ben je al te oud op vandaag).

Dorothé

Hoi muis,
ja, ik zie een jongetje en bovenaan de site staat de naam van David Icke. Het is een forum op zijn site.
Dorothé

Dit is een officiele waarschuwing. Als jij alleen maar volhardt in het belachelijk maken van anderen verwijder ik je account en krijg je een IP-ban. Het is hier tijden lang lekker rustig geweest en uit eetdere ervaringen heb ik geleerd dat ik met figuren als jij niet te lang moet aanmodderen. Aan jou de keus...

Mike

"Als jij alleen maar volhardt in het belachelijk maken van anderen"

Waarom verwijder jij jouw eigen account dan niet?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan