Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Fijn als je het mij vraagt.

Ik kom ergens niet goed uit.

Misschien moet ik beter researchen maar ik snap nou niet precies waar de term zionist nou vandaan komt en wie er nou bedoeld wordt.

Ik ben wat dat betreft nog een beetje "wereldvreemd".

Uit de inmiddels onder water gezette Syrie-topic:

De Rastafari geloven dat ze afkomstig zijn uit Zion en dat ze uiteindelijk ook terugkeren naar Zion. Aangezien ze van oorsprong Afrikaanse slaven zijn, zijn ze van mening dat Zion in Afrika ligt en dat het de bakermat is van de hoogste beschaving die de mens ooit heeft gekend. Volgens Wikipedia en andere sites is dit Ethiopie.

Afrika dus en niet het midden-oosten. De zionisten geloven dat Zion een ander woord is voor Jeruzalem. Zij vervalsen echter al duizenden jaren de geschiedenis en zouden eigenlijk Babylonisten moeten worden genoemd.

Mike

Super bedankt! Dus zionisten verloochenen de boel inderdaad.

En dan nog een vraag (ja de beer is los ;)):

WW2, antisemitisme, heb je daar ook het draadje of een quote voor voor mij?

Wat wil je precies weten? Het is een beetje linke soep voor mij om hier heel uitgebreid op in te gaan i.v.m. klikspanen die bij Sally Fallon gaan klagen.

Mike

@muis, hier kun je ook wel eea vinden. Henry is naar eigen zeggen voorheen een fanatieke geweest.
Vervang dot door .
http://henrymakowdotcom/cgi-bin/mt-5/mt-search.cgi?search=zionism&IncludeBlogs=1&limit=20

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beltane

Iemand bekend met deze data 30 april en 1 mei icm de elite/illuminatie?

Tjonge, muis, je zit op een interessante speurtocht ineens! Waarom nu pas en niet toen we hier volop en vrijuit over dit soort zaken aan het praten waren? Maar ja, ieder heeft zijn/haar eigen tempo.

Beltane is een heidens voorjaarsfestival dat de lente en dus de vruchtbaarheid viert, een soort pasen dus maar dan iets later. Natuurvolkeren vierden altijd de seizoensovergangen. Zo zijn er niet alleen de zomer- en winterwendes, maar ook de lente-equinox en herfst-eauinox. Deze laatste wordt Samhain geboemd (uitspraak: saween). In het Nederlands is dit Allerheiligen en in het Engels Halloween.

Van oorsprong is er helemaal niets mis met dit soort seizoensvieringen, maar helaas heeft de elite dit gekaapt en iets zieks van gemaakt. Om de vruchtbaarheid van het land te bevorderen brachten verdorven volken dierenoffers en zelfs mensenoffers (liefst kinderen, omdat het om jong leven gaat in het voorjaar) aan een uil genaamd Moloch. Dit gebeurt nu nog: Alex Jones heeft clandestien de politieke en zakelijke elite gefilmd op Bohemian Grove in 2000, waar datzelfde ritueel te zien is.

Samhain (Halloween) kenmerkt zich door opnieuw jonge kinderen die zich uitdossen in heksen- en tovenaarskostuums en die langs de deur gaan en het spel van de verleiding spelen (trick or treat). Wie weet wat er achter de schermen nog meer gebeurt, want het contact met overleden zielen schijnt rond die datum het sterkst te zijn.

Weet je, ze doen maar, ze spelen maar hun zieke spelletjes. Het mag allemaal niet baten, want hun spel raakt nu alsmaar sneller uitgespeeld!

Mike

Ik zag vanmorgen nog een tv preacher voorbij komen en als ik het goed bekijk zit die ook verweven in de illuminatie agenda.

Ja sorry Mike haha bij mij begint nu alles een beetje te "vallen". Interessant inderdaad. Ik las ook dat grote evenementen zoals koninginnedag voorheen, maar ook huwelijk van William en Kate en inwijdingen van priesters etc. rond 29 april t/m 1 mei gepland worden, zodat de massa onbewust energie schenkt aan dit soort satanistische praktijken.

Ps. Ik weet eigenlijk niet precies wat we hier nu wel of niet mochten zeggen, dus mocht ik nu iets hebben getypt wat niet "door de beugel" kan, verwijder het dan maar hoor :).

Ps. Ik weet eigenlijk niet precies wat we hier nu wel of niet mochten zeggen, dus mocht ik nu iets hebben getypt wat niet “door de beugel” kan, verwijder het dan maar hoor :).

Wat dat betreft zijn er nieuwe ontwikkelingen achter de schermen gaande. Nadat ik recentelijk een stoorfactor heb verwijderd als forumlid is er weer achter mijn rug om geklaagd bij de WAPF, waardoor er nu is besloten om mij per direct te 'ontslaan' als chapter leader van de WAPF.

Ik heb gereageerd op dit besluit met de opmerking dat het slechts een HANDJEVOL klagers betreft die al of niet samenwerken om mij via de WAPF in diskrediet te brengen. Kortom, een minderheid die het verpeszt voor de meerderheid. Sally Fallon lag vorig jaar zelf nog onder vuur door een klein clubje met slechte intenties, dat een couppoging van binnenuit heeft geprobeerd te ondernemen, dus zij zou beter moeten weten!

Bij deze laat ik hier officieel weten dat ik me door NIETS OF NIEMAND de mond laat snoeren! Ik heb me keurig aan de regels gehouden en heb twee alternatieve platforms gestart, die los staan van de WAPF, zoals overeengekomen met Sally. Als dat nog niet voldoende is vanwege een stelletje azijnpissers die niets liever zien dan dat ik uit frustratie het bijltje erbij neer gooi, dan heb ik ook niets meer te verliezen.

De WAPF eist nu dat alle verwijzingen naar Weston Price moeten worden verwijderd, waaronder de domeinnaam van dit forum. Ik heb geantwoord dat ik niet van plan ben dit te doen en doorga als 'fan page'. Als men hiermee akkoord gaat, zal ik het geopolitieke forum onzichtbaar blijven houden. Als men hier niet mee akkoord gaat, dan komt ook het geopolitieke forum gewoon weer terug!

Wordt vervolgd...

Mike

Wat als we nou eens als forumleden Sally gaan mailen om te laten weten dat we het hier absoluut niet mee eens zijn. Wij zijn met veel meer dan die paar zeikerds die hier de boel proberen te saboteren. Eens even een flink tegengeluid laten horen daar.

Wie is voor?

Mark

Of, omdat niet iedereen de Engelse taal machtig is: 1 e-mail tekst opstellen en die 'ondertekenen' met de (forum)namen van degenen die hier achter staan en dan opsturen.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan