Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, als je het kan, heb je demonen bij je, die kracht is echt (heb het zelf gevoeld), maar niet van het 'goede' (natuur, universum, universele liefde, scheppende kracht), maar dat is hoe christenen het zien. Die krachten zijn ineens verdwenen bij mensen die tot geloof kwamen en gedoopt werden, vind ik opmerkelijk.
Handoplegging is oud, heel oud. Veel ouder dan het christendom. Maar jouw bijbel vertelt je dat de wereld maar 8000 jaar oud is. Om de Amerikaanse komiek Bill Hicks te citeren, ik heb maar 1 woord voo je: dinosaurus. Het is helemaal niet 'demonisch' als je energieheling beoefent, Jezus deed exact hetzelfde!
Ook astrologie is heel oud en behoort toe aan de allerhoogste culturen (die overigens niet blank en Europees waren). Dat onze satanische elite dergelijke oude kennis en heling misbruikt voor duivelse doeleinden betekent nog niet dat ze inherent slecht zijn. Jouw religie leidt jouw af van ware kennis en genezing die je zelf kunt opdoen, zonder dat je hiervoor de heilige schrift hoeft te raadplegen.
Nee, ik geloof niet dat Jezus heeft bestaan, want in tegenstelling tot dino's is er geen enkel bewijs dat hij heeft bestaan. Alle figuren in de bijbel zijn mythische personen die vaak staan voor hemellichamen of gebieden op de aarde. Zo is Jezus de Zon, Kus is Ethipie, Sjaam het midden-oosten, Ashkenaz is Armenie, Cham is de aartsvader van alle zwarte Afrikanen, Lucifer is Venus en Satan is saturnus en tevens de aarde.
Lucifer wordt letterlijk een engel genoemd die corrupt is geraakt en naar aarde is gevallen, dacht ook dat het venus was, maar heb het opgezocht in de bijbel.
Satanische elite: ben het er 100% mee eens of je nou in satan gelooft of niet.
Mag dit hier, nu we het er toch over hebben? https://m.youtube.com/playlist?list=PLoLytQk_WG5IjRnx6ikufsX9unhiNaVMc
En welke bijbelse aartsvaders droegen het zaad van Lucifer/Satan? Kanaan en Ezau! De eerste was blank, de tweede had rood haar, iets wat we ook associeren met blanke Europeanen. De Kanaanieten en Edomieten maakten zich schuldig aan allerlei perversie en godslastering. Uiteindelijk vermengden ze zich met elkaar en werden de Khazaren, later Ashkenazi-joden en zionisten genoemd. Wie zijn dus de kinderen van Lucifer/Satan? Blanke joden uit de Kaukasus en Oost-Europa!
De echte Israelieten zijn zwarte Afrikanen. Zij zijn het die een diaspora hebben meegemaakt, omdat ze als slaven zijn verhandeld en zo overal ter wereld terecht zijn gekomen. Hoe kumnen Europese christenen nu een AFRIKAANS geschiedenisboek aanhangen en toch bijbelse figuren afbeelden als blanken, waaronder Jezus zelf? Geen enkel bijbelverhaal speelt zich af in Europa!
to, google eens wat colloidaal goud voor je kan doen! Sorry ik heb drie kleine kindjes en ben brood aan het bakken dus ik heb alle 20 pagina's niet gechecked of dit al is genoemd door iemand... Ik heb hier goede reacties ovwr gelezen vwb de gunstige werki g op de psyche. Ik heb zelf nog geen ervaring maar ik ga hier van de week mee beginnen.. Dediscussie ging momenteel over iets anders dus sorry
voorbeeldje: http://www.ngcenergyhealing.com/erv...l-zilver-goud-en-platina-hyper-sensitief.html
Maar volgens mij speelt de bijbel zich volledig af in het midden oosten
Cham = zwart. Kus = Ethiopie. Mizraim = Egypte. Put = Somalie (sommigen zeggen Libie).
als men in bijbelse tijden daar zwart was, dan zou men dat nu ook zijn.
Als een blanke huidskleur een aanpassing aan weinig zonlicht in het noordelijk halfrond is, dan zouden ze in het zonnige midden-oosten minstens zo zwart moeten zijn als in Afrika. Hoe komt het dat deze mensen slechts een lichte tint hebben? Alle oorspronkelijke bewoners van alle continenten zijn donker, zoek maar op. Heel Noord-Afrika was zwart. Egypte heette Kemet (Land van de Zwarten - Kem = Cham). De Moren waren zwart (Moor = zwarte, 'Moraantje zwart als roet'). De blanken hebben de boel overgenomen en de zwarten als slaven ingezet en verhandeld. Er zijn speciale 'fokprogramma's' geweest om lichter gekleurde halfbloeden te creeren en in het midden-oosten werden zwarte mannen gecastreerd zodat ze geen zwarte kinderen op de wereld konden zetten.
Nee Alan, je draait de boel om. Dat er zoveel Afrikanen het christendom aanhangen heeft alles te maken met de vele missionarissen die daarheen zijn gestuurd ten tijde van het inlijven van die landen door Europeanen.
Ga eerst het draadje De relatie tussen mensen en varkens maar eens lezen. Sowieso is het handiger dat je je eerst een beetje inleest alvorens allerlei reacties te plaatsen waar eerder al uitspraken over zijn gedaan.
Ik voel me ten einde raad. Vandaag toch maar begonnen met Sint Janskruid. Ben nu zes weken zonder Efexor/venlafaxine, maar wat voel ik me belabberd. Angstig, bezorgd, futloos, dood- en doodop. Mijn hart wil niet terug naar de medicijnen, m'n verstand vraagt zich af of ik er verstandig aan doe dat niet te doen. Ik weet inmiddels, door de gegevens die bekend zijn, dat Efexor tuig is, nog meer dan de meeste andere SSRI's. De ontwenningsverschijnselen kunnen maanden duren. Maar of ik dat volhoud?
Heavy zijn dit ontwenningsverschijnselen of de reden dat je aan efexor moest?
Misschien kan je psychiater je in deze helpen.
Een joint of thc of cbd olie kan je misschien rustig krijgen.
Misschien heb je wat aan de informatie in de link die ik eerder postte.
Sterkte.