antidepressiva

Quote:
De mensen in Gaza plegen ook geen zelfmoord en die hebben heel wat meer problemen als Robin Williams.

Quote:
De waarschijnlijkheidskans dat deze (ad) een rol hebben gespeeld is nl. astronomisch

Raak!

Ik heb nog niemand in mijn omgeving zien opknappen van antidepressiva. Ze worden er alleen nog maar verder ingezogen.

Quote:
Maar wat voor problemen je ook hebt, die hebben we allemaal, dat op zichzelf is ook geen reden voor zelfmoord. De mensen in Gaza plegen ook geen zelfmoord en die hebben heel wat meer problemen als Robin Williams

Mee eens, maar die hebben misschien ook geen hersenziekte zoals een bipolaire stoornis is. Dat is even wat anders dan in de put zitten of problemen hebben.

Dus je wil nu beweren dat je wel een diagnose van RW kunt stellen, terwijl je niet wilt toegeven dat als hij medicijnen nam dit kan bijgedragen hebben aan zijn dood? Maar zijn problemen kunnen wel hebben bijgedragen aan zijn dood?

Ik word hier een beetje moe van dus ik hou er over op. Als jij het nodig vindt in elke discussie te wijzen op de mogelijkheid van toeval dan moet je dat vooral doen, maar ik begin me wel af te vragen wat je hier komt zoeken als het jou allemaal veel te ver gaat.

[/Met elke post maak je je belachelijker, Tuna. Wedden dat er straks bekend wordt dat Williams ad slikte?]

Alleen zullen we dat helaas niet op het reguliere nieuws te horen krijgen.

Quote:
Met elke post maak je je belachelijker, Tuna. Wedden dat er straks bekend wordt dat Williams ad slikte?

Zal zeker kunnen hoor dat RW AD slikte, dat ontken ik ook niet.

Quote:
Dus je wil nu beweren dat je wel een diagnose van RW kunt stellen, terwijl je niet wilt toegeven dat als hij medicijnen nam dit kan bijgedragen hebben aan zijn dood? Maar zijn problemen kunnen wel hebben bijgedragen aan zijn dood?

Ik word hier een beetje moe van dus ik hou er over op. Als jij het nodig vindt in elke discussie te wijzen op de mogelijkheid van toeval dan moet je dat vooral doen, maar ik begin me wel af te vragen wat je hier komt zoeken als het jou allemaal veel te ver gaat.

Ik reageer alleen op de onzinnige vergelijking die jij maakt tussen mensen in de Gaza die het moeilijk hebben, en iemand die een geestesziekte heeft. Die vergelijking gaat niet op. Het hebben van problemen en zwaar depressief zijn zijn twee totaal verschillende zaken. Praat maar eens met iemand die depressief is, dan kom je er wel achter.

Quote:

Dan komt gewoon naar buiten hoor als bloedonderzoek bekend is. Genoeg media die dat laten weten. Na dood Philip Seymour hoffman is dat ook in reguliere media bekend gemaakt.

Quote:
De enige die hier onzinnige dingen verkondigt ben jij. Jij bent een 'coincidence theorist'.

Nee, ik heb gelukkig nog wat gezond verstand en argwaan dat ik af en toe gebruik, en geloof niet in alles, zoals jij wel doet.

Ja, ik ben een echte allesgelover, daar sta ik om bekend. Gelukkig zijn er nog kritische lui zoals jij die me hierin de les kunnen lezen. Zoals gezegd, met elke post maak je je meer en meer belachelijk.

Mike

Dan komt gewoon naar buiten hoor als bloedonderzoek bekend is. Genoeg media die dat laten weten. Na dood Philip Seymour hoffman is dat ook in reguliere media bekend gemaakt.
Quote:
Alleen als het in combinatie met andere drugs is, maakt men het bekend want stel je voor dat het publiek achter de waarheid zou komen dat er alleen maar AP gebruikt is? Daar worden de aandeelhouders van Prozac niet blij van.

Van alle schietincidenten is er nog nooit een regulier nieuwsartikel naar buiten gekomen waar gericht wordt gewezen op AD.

Quote:
Ik lees jou niet de les, dat doe jezelf.

Je hebt 10 minuten de tijd gehad om over je respons na te denken en dit is het beste waar je mee op de proppen komt? Grow up!

Mike

Quote:

Daarom volg ik ook het alternatieve nieuws. Maar volgens Tuna maakt mij dit een 'allesgelover'.

Mike

Quote:
Daarom volg ik ook het alternatieve nieuws. Maar volgens Tuna maakt mij dit een 'allesgelover'.

Ach ja, ik zeg altijd ik ben geen conspiracy theorist maar een fact theorist, moeilijk te begrijpen voor de goedgelovige geest.

Volgens mij heeft Mike Adams daar nog een mooi artikel over.

Quote:
Je hebt 10 minuten de tijd gehad om over je respons na te denken en dit is het beste waar je mee op de proppen komt? Grow up!

Ik ben ook gewoon op werk en kan niet elke seconde reageren. Verder heb ik al een keer uitgebreid reactie op jou gegeven in Syrie topic, ga ik nu niet meer doen.

Quote:

Ik volg ook het alternatieven nieuws, en ben geen 'allesgelover', daar kiest men immers zelf voor.

Quote:
Ik ben ook gewoon op werk en kan niet elke seconde reageren.

Ga gerust door met je werk, want er komt toch niks zinnigs meer uit.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan