bilderberg feestje nadert zijn einde!

Quote:
Soms lijkt het ook wel als je succesverhalen hoort (vb topsporter uit krottenwijk) dat het makkelijker is om het roer om te gooien dan bij te sturen.


Dit vind ik wel een goede observatie Naief.

Alles hangt met alles samen in hoe je iets ziet.

In het lichaam is het ook zo dat als je 1 dingetje verandert, dan moet alles meeveranderen en dat valt niet mee, ook al is het verandering ten positieve.

Elke kleine verandering vraagt daarom van een heel systeem om zich aan te passen.

Op psychisch niveau is dat hetzelfde.

 
ok voor de geen die echt niet weten wat lock and key is, dat is een oude manier om simpel geld te verdienen, vraag en aanbod:

zorg voor schaarste en dan kun je lekker winst maken. zorg voor een tekort en wees zeker dat je de enige bent die het kan aanvullen, super winst!

zorg dat mensen ziek worden van je eten, dan kun je ze daarna weer duur gezondheid voedsel verkopen.

zorg dat mensen ziek worden van je inentingen dan moeten ze daarna wel je dure pilletjes kopen enz enz.

maar ja das zo totaly paranoia...om zo te denken...lesje economie meer is het niet


Volgens mij wat je nu steeds meer ziet idd, als je de media volgt.

Vooral de midden klasse groep uitbuiten, zodat er nog meer een kloof tussen rijk en arm komt.

En eerst ziek gemaakt worden, zodat je grijpt naar die gezonde supplementen/voeding om hun kas weer te spekken.

Vraag me alleen af welke instanties of winkels deze persoon bedoelt? gezien die geblokkeerd is.

 
@Jordy, als je op lid klikt onder iemand zijn naam, kun je zien welke berichten hij/zij gepost heeft. De mening van aardig wezen mag er ook zijn en hij heeft ook best een paar interessante dingen gezegd, maar ook voor 'vervuiling' gezorgd en als het forum interessant wil blijven, moeten daar wel keuzes ingemaakt worden. En een beetje begrijpelijk nederlands praten op dit forum is ook wel zo fijn.

En Moondust (die er dus nog vrolijk is)en Mike zijn in een andere post ook lekker op elkaar aan het inhakken, dus persoonlijke aversie lijkt mij niet Mike zijn drijfveer bij de laatste blokkeringen. Haha en die Moondust heeft Mike daar flink op de kast gekregen, dus Jordy de Koreaanse toestanden vallen nog wel mee.

 
Ja, dat viel mij ook op dat aardig wezen geblokkeerd is. Als ik zelf de moderator was dan zou ik zeker niet verder gaan dan bij een waarschuwing blijven of duidelijk maken dat het forum niet bedoeld is om te vervuilen.

 
Ik had hem al eerder gewaarschuwd. Ik heb weinig geduld meer met negatievelingen. Jordy, dit is niet 'Koreaans', maar gewoon het forum zuiver houden. In het verleden liet ik dergelijke gasten te lang hun vuil spuien en nu maak ik er snel korte metten mee. Dat jij je kunt vinden in de woorden van deze paranoide figuur, die werkelijk overal complotten ziet, zou je aan het denken moeten zetten over jezelf! Jij bent in ieder geval niet de volgende, als je maar je fatsoen houdt. Het heeft zeker niet te maken met meningen ventileren waarmee ik het oneens ben. Dat is juist waar een forum voor is: voor discussie en uitwisseling.

Mike

 
@ Mike ok daarvoor vroeg ik idd of die ergens anders al zat te trollen, misverstand uit de wereld dan voor mij :-)

En dat ik idd met bepaalde dingen wat hij zegt ook mee eens bent zegt zeker iets over mijzelf!

Blijkbaar vind jij alles wat hij zegt paranoïde, nou dat vind ik dus ook weer overdreven.

ALex Jones vind ook iedereen belachelijk die het minder dan 90% met hem eens is en gaat vervolgens zijn bellers maar eens denigreren [geweldig hoor]

Heb aardig wat filmpjes gezien en achtergrond informatie over deze man gelezen ook en daar hou ik gewoonweg niet van, maar ieder zijn ding he.

Ik kijk verder dan mijn neus lang is Mike en verdrink niet in 1 bepaalde visie van andere, omdat men denkt de waarheid in pacht te hebben, zegt meer iets over jou ;)

Fatsoen heb ik, zolang men andere met respect behandelt.

@Naief thx voor de tip zal erop letten~!

@Gezondheid tja heb het zelf ook niet op agressieve benadering, sommige ego's zijn snel....tja.

Verder niks mis met dit forum overigens.

 
Doet een diepe zucht....

Heb idd niet zoveel met de VS stijl/cultuur gezien je met dat topic komt, maar ieder zijn ding.

Al vind ik het meer een namaak Alex jones stijl.

Ook ben ik niet van de hokjes plaatsen van een middenweg kant,links en rechts.

Kijk naar de Vs regering allemaal 1 pot nat als men aan de macht komt.

De zogenaamde splitsing democraten/republikeinen,oftewel sensatie,show en misleiding.

Uiteindelijk word de burger zoals gewoonlijk een oor aangenaaid zoals deze crisis.

Ik mis idd mensenkennis,gebrek aan kennis en ben dom,maar dat ben ik liever dan dat ik iemand blindelings volg,niemand is meer dan een ander tenslotte of je moet de wereld geschapen hebben dan heb je recht van spreken.

Is goed de profeet jij je zin.

En voor de overige, wat denken jullie gaat de bilderberg dadelijk gewoon helemaal ondergronds?

Gezien ze toch steeds meer opgemerkt worden door mensen/media.

 
Ok dat klinkt wel freaky ja.

Kom je automatisch uit op de ontkennende H.A.A.R.P weerbeinvloedingsysteem/machine?

Enge figuren die elite....

 
Quote:
Ook ben ik niet van de hokjes plaatsen van een middenweg kant,links en rechts.

Kijk naar de Vs regering allemaal 1 pot nat als men aan de macht komt.

De zogenaamde splitsing democraten/republikeinen,oftewel sensatie,show en misleiding.

Uiteindelijk word de burger zoals gewoonlijk een oor aangenaaid zoals deze crisis.


En dat is nou precies wat mensen als Alex Jones aan de kaak stellen!

Quote:
Is goed de profeet jij je zin.


Nog diepere zucht... :?

Mike

 
Ja goed ademhalen ff vasthouden en dan loslaten....voel de ontspanning haha :wink:

Maar mensen is de bilderberg nou de grootste bedreiging aan de pyramide top of is er naast bilderberg nog genoeg andere net zulke bedreigende organisaties?

 
Debsy, er is net weer een interview uit met John Lash, heeft lang geduurd.

Lash maakt duidelijk dat archonten altijd in context gezien moeten worden van de Sophia-mythe, zoals die is overgeleverd in oude geschriften.

Hij maakt zich er druk over dat gebeurtenissen zoals die in Newtown soms worden afgeschilderd als van 'een nest van archonten'. Van mensen zonder scholing in de mythologie die met zijn term aan de haal gaan. Het is altijd andersom: dit werk wordt verricht door psychopaten.



 
Thijs,

De archons zijn toch (de) psychopaten?

Of haal ik nu de boel door elkaar en zijn de Archons "the good guys" ?

Anyway ik ga het interview even beluisteren.

 
De archons zijn de bad guys, maar ze zijn niet-organisch en mensen wel. Het gaat hier om kleine lullige demonen in 4D realm, die leven van simulatie. (het koptische woord HAL betekent simulatie, ook uit de Kubrick film!). Wat er gebeurt is dat mensen in een steeds mechanischer wereld zelf ook steeds mechanischer worden, via transhumanisme.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.783
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan