bilderberg feestje nadert zijn einde!

Former World Bank attorney Karen Hudes says she is one of a group of global whistleblowers. Hudes contends, “We’re running out of time. It’s time to tell these thugs and crooks that they’re fired.” Hudes goes on to say, “We don’t have to wait for anybody to fire the Fed or Bank for International Settlements . . . some states have already started to recognize silver and gold, the precious metals, as currency . . . there are other alternatives like Bitcoin . . . We, the consumer, can choose which currency to use, and that’s what we’re going to do in very short order.” What’s really going on in Syria? Hudes, who was Senior Counsel and worked at the World Bank for 20 years, charges, “Qatar, who has all this natural gas, wanted to run a natural gas pipeline through Syria to reach the European market. Who’s supplying the European market with gas? Russia. . . . All this business about dead babies and sarin gas is just all to keep us confused.” Hudes says this is not a fight about money but survival of the planet. “We’re dealing with whether we can continue as humanity and have an earth or whether we blow ourselves up. . . . whether we love each other enough to save the world, or we all go to hell in a hand basket,” says Hudes. Join Greg Hunter as he goes One-on-One with World Bank whistleblower Karen Hudes.

&feature=player_embedded

 
alfalfa biologisch is dus ook een risico, zie Mercola

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/09/24/gmo-alfalfa.aspx?e_cid=20130924Z2_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20130924Z2

 
Ik wist niet dat dat nu al echt bij kinderen gedaan werd. Het is wel inspelen op het angstgevoel van ouders. En helaas wel een terecht angstgevoel, want hoeveel engerds lopen er wel niet rond? Helaas worden er genoeg kinderen ontvoerd door pedofielen, ook in NL... En als je ze kunt traceren kun je een boel ellende voorkomen. Ik heb zelf wel gekeken naar een GPS-systeem dat we in onopvallend in kleding of schoenen kunnen aanbrengen. Onder de huid vind ik eng en zou ik nooit doen.

 
In mijn optiek zijn deze angstgevoelens verre van terecht.

In verhouding lopen er beduidend minder engerds rond, geen angstgevoelens als je daar op focust. Wat je hoort zijn de excessen, wel angstgevoelens als je hierop focust.

 
Laatst weer een meisje in Delfzijl dat ontvoerd was en seksueel misbruikt. 4 jaar oud... En ik lees ook regelmatig berichten dat kinderen zich hebben weten los te werken of gingen gillen als er een "engerd" in de buurt kwam. Ik zal er misschien wel gevoelig voor zijn omdat ik zelf een jong kind heb en je de laatste tijd steeds meer nare dingen hoort over zwemleraren, KDV medewerkers, etc. Het gebeurt veel vaker dan wij denken. Ik vind de angstgevoelens helemaal niet onterecht. Ken je de dossiers van kindermisbruik in Bergen en omstreken? Bizar hoor, en de politie doet niks. Dit weet ik via updates van de GVA. Kan het op zich wel met je eens zijn dat de angstgevoelens voor vreemde engerds vaak onterecht is, omdat kinderen vaak misbruikt worden door.... familieleden en bekenden..

 
En het zijn alleen die excessen die in het nieuws komen. Alles wat gewoon goed gaat komt niet in het nieuws.

De angst zit er goed in bij de massa. Ik wil nog wel eens een wandeling maken als ik niet kan slapen. Het is heerlijk om, als je in de stad woont, eens mee te maken hoe stil het buiten is en hoe fris de lucht kan ruiken. Enthousiast vertel ik dat wel eens aan mensen die dan steevast reageren met: "Ben je dan niet bang? Ik zou het niet durven hoor, 's nachts in het donker over straat..." het enige wat ik tegenkom zijn een paar zwanen die gezellig in de sloot ronddrijven.

 
Daar ben ik het wel mee eens, dat mensen in het algemeen veel banger zijn geworden Gerard. Merk dat helaas ook aan mezelf. Ik kom zelf uit de stad en heb wel een paar voorvallen gehad, dus mijn angst is niet zomaar ontstaan. Of die dan altijd terecht is is een tweede. In mijn studentenhuis heb ik eens iemand op de badkamer gehad, die liep zomaar mijn zoldertrap op en sloot zich op in de badkamer. Ik sliep al, en schrok er van wakker. Heel lang aan de deur gemorreld, uiteindelijk kwam hij er dronken uit. Het lijkt grappig, maar het idee dat er zomaar iemand bij mij boven kwam was heel eng. Later is er een deur voor gemaakt, maar sindsdien ben ik banger geworden in mijn eigen huis, ook al ben ik al lang verhuisd. Als mijn vriend er niet is slaap ik onrustig, dit had ik eerder nooit. Was juist altijd iemand die in het studentenhuis de deur niet altijd op slot deed, en rustig in het donker over straat ging.

 
[volgens mij is chip je kind een hoaxinitiatief, maar wel eentje met een griezelig soort realiteitswaarde van hoe ze het chippen zullen gaan verkopen aan ons als een goed iets]

 
Over www.chipjekind.nl:
Quote:
Ik denk nu aan de eventuele voordelen en toepassingsmogelijkheden:

Het programma 'Opsporing verzocht' kan worden opgedoekt. En zakkenrollers moeten een ander baantje zoeken. Want stel je voor, geen paspoort, ID kaart, OV chip, chipknip, bankpas of bonuskaart meer nodig straks. Als je gaat reizen dan weet men waar je zit. En er staan overal van die oplaadpunten met keuzemenu. Je gaat er in staan en kunt dan kiezen voor welk onderdeel je wilt worden opgeladen. Vervolgens reis je probleemloos met het openbaar vervoer. Er wordt niet meer naar je vervoersbewijs gevraagd, nee, de tram-of treincontroleur scant je gewoon even. En bij het boodschappen doen is het wisselgeldprobleem ook voorgoed verleden tijd. Je gaat met je boodschappen op de lopende band liggen en na de bliep wordt het geld automatisch van je bankrekening afgeschreven. Bovendien kan men zo in kaart brengen wat je koopt en krijg je als bewuste consument korting op je zorgverzekering. Ook kan je patiëntendossier er op worden gezet. Dat is handig, mocht je in het ziekenhuis belanden en kun je zelf niet praten. Je kunt ook kiezen voor een luxere chip. Dan krijg je tijdens het boodschappen doen een signaaltje door als je producten in je mandje doet die niet goed voor je zijn. Of je krijgt extra bonuspunten en 'chipmiles', of mag een weekendje gratis treinen.

Tuurlijk is het een grap, deze chip (net als deze post). Maar mogelijk wel bedoeld om te kijken hoe de populatie reageert. Een echte 'smart' hoax.

http://bit.ly/1i1Bc3A

http://www.anarchiel.com/display/nederland_is_klaar_voor_de_onderhuidse_chip

 
#t=477
Quote:
samenspraak 1 deel1

M. Messing M. Messing


Published on Dec 8, 2013

November 2013: Marcel Messing in samenspraak met 4 gasten.

Deel 1 van 3


#t=21

Samenspraak deel 2 van 3

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan