Quote:
Wat is jullie inschatting, zijn zo ongeveer alle koningshuizen slecht?
In 1 woord: ja. De koningsgeslachten voeren ook allemaal terug naar Duitsland. Dat zagen we natuurlijk bij ons koningshuis met de ex-SS'er Bernhard en met Claus. Maar ook het Britse koningshuis heet niet van oorsprong Windsor, maar Saxe-Coburg und Gotha.
Quote:
Ik zit ook te denken aan de engelse koningin. Zij heeft Monty Roberts (
http://www.annemarievandertoorn.nl/monty-roberts/ ) bekend gemaakt. Was het door haar liefde voor paarden dat ze dit op de koop toe heeft genomen? Die man is een enorme lichtbrenger.
Monty Robberts is geen lichtbrenger, maar een jatbeer! Zijn 'paardenfluister'-methode is regelrecht gejat van de Indianen! Ik heb een show van Robberts gezien in Keulen, enkele jaren geleden. Het was een en al theater en tot overmaat van ramp promootte hij ook nog een CD waarop hij zong! Ik weet niet wat voor functie Robberts vervult in het geheel, maar zijn eigen familie bestempelt hem als een grote fantast:
http://montyrobertslies.com/
Quote:
Charles is pro biolandbouw.
Charles heeft zijn eigen vrouw (Diana) laten vermoorden in een satanisch ritueel. Hij is pro-biolandbouw omdat de biologische standaard van binnenuit alsmaar meer wordt uitgehold. Ik heb in Engeland gesproken met boeren over de British Soil Association, die toeziet op het naleven van de 'biologische' landbouwstandaard. Er zijn talloze Britse boeren die wel bio willen boeren maar zich niet willen aansluiten bij de BSA, vanwege de zeer stringente normen, waardoor ze het gevoel hebben dat ze met handen en voeten gebonden worden. Het is een bioDICTAAT en dictaten en dictaturen zijn systemen waarin koninklijke families zich al heel lang thuisvoelen. Daarnaast verspreidt Charles de mythe van global warming en maakt hij onderdeel van Agenda 21. Lees daar maar meer over, want vokgens mij ben je behoorlijk onwetend.
Quote:
En lopen die lui nou per ongeluk de liefde van hun leven tegen het lijf of is er een 'fokprogramma'. En wat zijn de bastaardkinderen dan voor kinderen?
Ja, het is een fokprogramma. En wie niet aan de door hen gestelde norm voldoet wordt afgemaakt.
Quote:
Hoe kun je iemand Parkinson bezorgen?
Hard maken kan ik het niet, maar ik ben ervan overtuigd dat men beschikt over geavanceerde wetenschap en technieken, waardoor men ofwel fysiek ofwel energetisch (frequentietechnologie) iemand willekeurig welke ziekte kan bezorgen, misschien zelfs wel op afstand.
Mike