bilderberg feestje nadert zijn einde!

Oke, ja duidelijk zo had ik het ook begrepen.

Dat van dat "nest van archonten" komt volgens mij van Jay Weidner.

Dat vond ik ook al een vreemde verklaring van het Newtown drama

 
@Thijs,

John lash was een paar dagen geleden ook weer op coast to coast:



 
Ik zie het nu pas Thijs.

Wel interessant, alleen ik kan bij zo'n gesprek niet heel goed mijn aandacht erbij houden. :-)

 
Zomaar een andere vraag. Als pr Claus toch niet zo'n lieverd was als ik altijd dacht, hoe is hij dan ziek geworden en wat had hij?

 
Ik denk dat Claus wel deugde en uit de school wilde klappen, net als Princess Diana. Claus hebben ze echter niet vermoord, maar Parkinson's bezorgd.

Mike

 
Wat ik heb gelezen is dat hij van jonge jongens hield maar dat hij veel te onvoorzichtig was. Hij werd regelmatig gesignaleert in nachtclubs in Amerika.

Of het klopt weet ik natuurlijk ook niet.

 
Dan gaat Bea echt over lijken. Ik vond toen wel dat ze weer heel snel aan het werk was, terwijl het verlies, volgens de media, zo groot was.

Jammer dat je het niet aan de buitenkant van iemand kan zien.

Wat is jullie inschatting, zijn zo ongeveer alle koningshuizen slecht?

Ik zit ook te denken aan de engelse koningin. Zij heeft Monty Roberts ( http://www.annemarievandertoorn.nl/monty-roberts/ ) bekend gemaakt. Was het door haar liefde voor paarden dat ze dit op de koop toe heeft genomen? Die man is een enorme lichtbrenger. Charles is pro biolandbouw.

En lopen die lui nou per ongeluk de liefde van hun leven tegen het lijf of is er een 'fokprogramma'. En wat zijn de bastaardkinderen dan voor kinderen?

 
Er is een eeuwenoude vete tussen vrijmetselarij en koningshuis, koningshuizen worden vooral gebruikt.

Dat Bea een homoseksuele man krijgt opgedrongen heeft daar vast mee te maken.. zoiets is ook geen ongelukje, het gaat er altijd om dat die lui chanteerbaar blijven.

Bea speelt een rol en voor een groot deel van de bevolking doet ze dat overtuigend, maar let eens goed op haar lichaamstaal bij die speeches, je kunt dat echt gewoon zien hoor. Er zit een gigantische hoop treurigheid achter, ook dat wegmoffelen en weer terugtoveren van haar zoon enzo. Waar zijn de alternatieve media nu?

 
Als je goed naar je hart luistert, als je naar de beelden van Beatrix en Claus samen kijkt, zie je 2 mensen die oprecht heel veel van elkaar houden.

Als je goed naar Beatrix kijkt na het overlijden van Claus, zie je een vrouw die kapot is van verdriet en die zichzelf met moeite overeind houdt, maar met een ijzeren wil toch doorgaat.

Dat is na het ongeluk van haar zoon nog erger geworden.

@Mike:

Hoe kun je iemand Parkinson bezorgen?

 
Sorry Bambi maar ik geloof er allebei helemaal niets van.

Het is een vreemde rol die deze vrouw heeft, en zij kan er niets aan doen dat ze daarin geboren is, dat klopt. Maar als je goed kijkt, zie je dat ze een fantastische actrice is. Kan ze niks aan doen, maar ze acteert wel. Altijd gedwongen om leugens hoog te houden, ja daar kun je heel verdrietig van worden.

Al die verhalen uit de media, ze spelen heel erg in op emotie - nou dan weet je al dat je bedonderd wordt. Er is nu geen onderzoeksjournalist meer te bekennen.

 
@Thijs:

Ik heb in mijn leven geleerd, om niet af te gaan op praatjes van anderen over anderen. Maar om mijn eigen gevoel hierin te volgen. En daar mijn conclusie uit te trekken.

Je moet nooit vergeten dat iedereen een verborgen agenda heeft. Dat geldt voor zowel

voor- als tegenstanders.

 
Heel goede instelling.

Het is goed om te weten dat de koningshuizen een belangrijke rol spelen in een bepaald machtssysteem , dat werkt met geld, chantage en enge praktijken.

Het is ook goed om te weten dat de koningshuizen niét aan de top staan van zo´n systeem - er zijn partijen boven hen, die de koningshuizen opzetten, hooghouden , en zo kunnen laten vallen.

Deze vrouw weet dingen, maar ze houdt toch haar mond. Dat is al een drama op zich, en allesbehalve eervol. Kan ze niet anders? Dat zou ook het verdriet verklaren. Verder vind ik ze er ook allemaal ziek uitzien.

En dat van haar zoon, sorry hoor, ik heb geprobeerd het te geloven , het is me twee dagen gelukt. En dan ben ik juist iemand die op mijn gevoel afgaat.

 
Thijs,

Wat klopt hiervan naar jouw idee?

http://martinvrijland.com/2013/07/11/trans-human-ontwikkelingen/

T werd gelinkt via dit artikel.

http://martinvrijland.com/2013/07/14/overheid-is-de-baas-over-uw-kinderen/

 
Quote:
Wat is jullie inschatting, zijn zo ongeveer alle koningshuizen slecht?


In 1 woord: ja. De koningsgeslachten voeren ook allemaal terug naar Duitsland. Dat zagen we natuurlijk bij ons koningshuis met de ex-SS'er Bernhard en met Claus. Maar ook het Britse koningshuis heet niet van oorsprong Windsor, maar Saxe-Coburg und Gotha.

Quote:
Ik zit ook te denken aan de engelse koningin. Zij heeft Monty Roberts ( http://www.annemarievandertoorn.nl/monty-roberts/ ) bekend gemaakt. Was het door haar liefde voor paarden dat ze dit op de koop toe heeft genomen? Die man is een enorme lichtbrenger.


Monty Robberts is geen lichtbrenger, maar een jatbeer! Zijn 'paardenfluister'-methode is regelrecht gejat van de Indianen! Ik heb een show van Robberts gezien in Keulen, enkele jaren geleden. Het was een en al theater en tot overmaat van ramp promootte hij ook nog een CD waarop hij zong! Ik weet niet wat voor functie Robberts vervult in het geheel, maar zijn eigen familie bestempelt hem als een grote fantast:

http://montyrobertslies.com/

Quote:
Charles is pro biolandbouw.


Charles heeft zijn eigen vrouw (Diana) laten vermoorden in een satanisch ritueel. Hij is pro-biolandbouw omdat de biologische standaard van binnenuit alsmaar meer wordt uitgehold. Ik heb in Engeland gesproken met boeren over de British Soil Association, die toeziet op het naleven van de 'biologische' landbouwstandaard. Er zijn talloze Britse boeren die wel bio willen boeren maar zich niet willen aansluiten bij de BSA, vanwege de zeer stringente normen, waardoor ze het gevoel hebben dat ze met handen en voeten gebonden worden. Het is een bioDICTAAT en dictaten en dictaturen zijn systemen waarin koninklijke families zich al heel lang thuisvoelen. Daarnaast verspreidt Charles de mythe van global warming en maakt hij onderdeel van Agenda 21. Lees daar maar meer over, want vokgens mij ben je behoorlijk onwetend.

Quote:
En lopen die lui nou per ongeluk de liefde van hun leven tegen het lijf of is er een 'fokprogramma'. En wat zijn de bastaardkinderen dan voor kinderen?


Ja, het is een fokprogramma. En wie niet aan de door hen gestelde norm voldoet wordt afgemaakt.

Quote:
Hoe kun je iemand Parkinson bezorgen?


Hard maken kan ik het niet, maar ik ben ervan overtuigd dat men beschikt over geavanceerde wetenschap en technieken, waardoor men ofwel fysiek ofwel energetisch (frequentietechnologie) iemand willekeurig welke ziekte kan bezorgen, misschien zelfs wel op afstand.

Mike

 
@Debsy.

Ja, dat klopt wel. Martin verwijst naar de documentaire 'trance-formation' van Max Igan en dat is echt een van de betere documentaires over transhumanisme.

Het verklaart waarom we zo'n computerwereld opgedrongen krijgen. Transhumanisme is van zichzelf uit op destructie, dus het zou een dead-end voor de hele wereld zijn. 200.000 jaar mensheid op de wereld .. punt.

Maar het gaat ze niet lukken. Ik geloof dat werkelijk gezonde mensen veel sterker zijn. We hebben ongelooflijke krachten en ook ontgiftingscapaciteiten. Daar zou dat artikel meer mee kunnen doen, om het niet in het negatieve te trekken. Transhumanisme is volgens mij alleen mogelijk als mensen ziek zijn, en dat gebeurt dus ook, in ieder geval via voeding.

 
Quote:
Monty Robberts is geen lichtbrenger, maar een jatbeer! Zijn 'paardenfluister'-methode is regelrecht gejat van de Indianen! Ik heb een show van Robberts gezien in Keulen, enkele jaren geleden. Het was een en al theater en tot overmaat van ramp promootte hij ook nog een CD waarop hij zong! Ik weet niet wat voor functie Robberts vervult in het geheel, maar zijn eigen familie bestempelt hem als een grote fantast:



Hij zelf zegt over zijn paardenfluisteren, dat hij het zelf ontwikkeld heeft en dat er vast ook andere mensen zijn die zichzelf dit soort dingen hebben aangeleerd en dat in de historie deze technieken ongetwijfeld ook bekend waren. Jammer dat je de show niet leuk vond. Ik heb eens een kleine show van hem bijgewoond. Ik heb hem daar ervaren als een zeer sterke persoonlijkheid, die geen mensen naar de mond praat. Ik heb de link gelezen. Ik kan het niet controleren. Ik heb wel veel van hem gelezen, over hem gelezen en van hem gezien. In mijn ogen is hij een lichtbrenger. Iemand zwart maken is niet zo moeilijk en verwarring zaaien ook niet.
Quote:
Daarnaast verspreidt Charles de mythe van global warming en maakt hij onderdeel van Agenda 21. Lees daar maar meer over, want volgens mij ben je behoorlijk onwetend.



Daarom vraag ik het ook. En ik heb hier en daar wel wat gelezen, maar overal gaan ze uit van een behoorlijke begin kennis. Dat maakt het lastig te volgen.
Quote:
Er zijn talloze Britse boeren die wel bio willen boeren maar zich niet willen aansluiten bij de BSA, vanwege de zeer stringente normen, waardoor ze het gevoel hebben dat ze met handen en voeten gebonden worden.



Dit geldt niet alleen voor Engeland.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.783
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan