bilderberg feestje nadert zijn einde!

Eerder ging het hier over de website www.chipjekind.nl

Zal men ons chippen met ons medeweten of zal men het ongemerkt doen of heeft men het misschien allang ongemerkt bij ons gedaan met de vaccinaties?

Dat is wat ik althans hier http://www.sherryshriner.com/sherry/chips.htm lees.

Met ook nog een hoopvolle tip:
Quote:
I have found that rare earth magnets called Neodymium magnets will nullify chips.


Quote:
Most people do not know they have chips. In this day and age, it is a given that most of us have them, had them, and unless we watch ourselves, will keep getting them.


Quote:
Interview with Dr Geert Hamer (GNM) by He lmut Pilhar (Engineer)

--Wednesday, 26. August 2009

……………..Hamer: You can best understand what the intent is by what is NOT talked about. One may talk about the vaccination, but nobody mentions the chip implanting by name. That is really strange because the chipping is the obvious issue in the face of these massive governmental measures.

http://www.whale.to/vaccine/pharmaceutical.html

 
We hebben helemaal geen buitenaardsen nodig om ons te voorzien van chips en andere implantaten, dat doen onze overheden, dokters, zusters en de gezondheidszorg wel voor ons.

 
Het moet juist nog veel gekker komen. Het wordt tijd dat die beerput volledig ontploft door als het gas dat er zich in heeft verzamelt. En dan met zijn allen alles opruimen. Heeft er niet nog iemand een rotje over van oud en nieuw :wink: ?

 
Ik heb het idee dat er plots zoveel 'licht' zal schijnen dat men met de ogen open nog een tijd blind blijft.

M.a.w. ze zullen wel ontwaken met alle nieuwe informatie, maar niet genoeg tijd krijgen om het allemaal te verwerken (tot iets bruikbaars).

Ik vind het merkwaardige tijden....

 
Ja, daar hebben jullie gelijk in. Maar toch mag er nog wel iets meer los komen en kranten helpen daar wel bij. Ik probeer waar ik kan zaadjes te planten maar in het meest gunstigste geval wil er wel eens iemand dat soort dingen vreemd vinden maar er verder over nadenken doen ze dan niet en informatie willen ze ook niet. En vrijwel iedereen geloofd me niet. Zo'n krant is daarin wel handig en een tempo waarin de rest het ook aan kan ook.

Het zijn inderdaad hele vreemde tijden.

 
Ik zie 2 mogelijkheden:

- Alles gaat naar de klote (economische ineenstorting, grote ramp, etc.) en de weinige overblijvers bouwen een nieuwe wereld op

- Er gebeurt niets bijzonders en alles gaat maar door zoals het nu gaat

Een echte (relatief snelle) revolutie in bewustzijn dat iedereen massaal ontwaakt en alle 6 miljard aardbewoners in een hoger bewustzijn komen geloof ik niet. Maar goed, wie weet...

 
Denk je niet dat deze economische ineenstorting zal worden aangegrepen om een nog veel grotere controle over de mensen te verkrijgen?

Dit alles is toch een klassiek stukje 'probleem, reactie, oplossing'?

 
Het is al aan de gang Moondust. Wij zitten nu middenin die versnelling naar een hoger bewustzijn. Ik zal wel wazig zijn maar volgens mij is dit zo urgent dat er vanuit 4D ook engelen etc bij betrokken zijn. Het universum heeft er geen baat bij als op deze planeet een grote ineenstorting komt, ook al lijken alle rationele analyses daar op te wijzen.

Er zal volgens mij geen grote klapper komen maar geleidelijk zullen steeds meer mensen een hoger bewustzijn ontwikkelen. Waardoor ze niet meer gaan stemmen, en geen aandacht meer hebben voor al die geestespatienten die in onze instituties werken (dus ook de paus).

Een hoger bewustzijn is niet nog meer kennis opdoen over conspiracies he? Nog meer info over Fukushima en nog meer info over het failliet van de geldeconomie.. Met een hoofd vol informatie je bewustzijn verruimen.. gaat niet werken.

Nee, hoger bewustzijn is inzicht in synchronicities, dwz inzicht dat onze innerlijke wereld direct verbonden is met gebeurtenissen om ons heen. Met álle gebeurtenissen om ons heen, wij zitten in één grote droom (want daar heb je hetzelfde fenomeen).

Waar je aandacht voor hebt, dat zal op je pad komen, want zo werkt het echt. En dan heb je geen miljarden mensen nodig, kijk naar het monkey-effect. Jij creeert gebeurtenissen waar ook weer andere mensen bij betrokken zijn etc.. dream it up.

Alle gebeurtenissen in ons eigen leven dwingen tot spirituele groei, toeval bestaat niet. Of het op tijd voor de mensheid op aarde zal zijn, weet ik niet (ws nét op tijd) maar dan denk ik maar.. ok, er zijn meer werelden. Dus je zult hoe dan ook jezelf moeten ontwikkelen. Wat er ook gebeurt, jouw leven is oneindig en gaat dus gewoon door.

Indianen zaten zo dichtbij de spirituele wereld dat ze begrepen dat alles wat hier wordt afgebroken en nooit meer terugkomt, elders precies in die vorm weer tot bloei komt. In het universum is altijd balans.

 
Quote:
Een hoger bewustzijn is niet nog meer kennis opdoen over conspiracies he? Nog meer info over Fukushima en nog meer info over het failliet van de geldeconomie.. Met een hoofd vol informatie je bewustzijn verruimen.. gaat niet werken.


Dat gevoel heb ik ook heel erg. Ik heb heel veel respect voor mensen als Alex Jones, om zoveel jaren te proberen mensen wakker te schudden zonder al te kwaad, bitter of angstig te worden. Hou het maar vol. En voor naturalnews.com maar voor mijn plezier of gemoedsrust of persoonlijke groei moet ik daar echt niet gaan lezen. Als je de boel eenmaal door hebt kun je kijken waar je wil, het is geen verrassing meer dat het op elk gebied dezelfde ellende is. Ik vind het best moeilijk om niet te negatief te worden. Vandaar een tijdje geleden mijn vraag wat nu, waar blijft die revolutie. Het blijft moeilijk om daar invulling aan te geven. Wat doe je met alle kennis, verder leven zoals vroeger is er niet meer bij. Ik heb zelf wel veel aan Max Igan en die holografische wereld uitleg van David Icke voelt ook geruststellend.

 
Max Igan is geweldig. Ik volg ook Neil Kramer, en ben de laatste tijd de boeken van Daniel Pinchbeck aan het lezen. En je leven als droom dat is Paul Levy (en eerder nog Carl Jung).

Carl Jung wrote: "People will do anything, no matter how absurd, in order to avoid facing their own souls". Is it possible that our society has built up a vast edifice of technology and propaganda in order to avoid that inner confrontation?

En ze zijn zeker niet van de flower-power ofzo: Kramer kreeg nogal wat Newagers over zich heen toen hij op z'n dooie gemak het recht op gunownership ging verdedigen, en Levy heeft het vrijwel alléén maar over evil.

Maar dus wel uitdragen wat mystici moesten hebben geweten. Op een gegeven moment gaat het erom dat je contact zoekt met de natuur en met jezelf, op een rustige plek, met een leeg hoofd. Alleen zo maak je de magie mogelijk. Maar die leegheid is voor mij heel dubbel, want ik wil ook alles blijven lezen, volgen, en weten. En precies dát moet ik gaan opgeven?

 
@thijs

Ik was tot niet zo lang geleden heel erg van de bewustzijnsverruiming, meditatie, David Icke, Atlantis, you name it......totdat ik me realiseerde dat het allemaal geloof was. De meeste informatie kwam bij anderen vandaan en was niet mijn eigen ervaring. Ik zag dat alleen eigen ervaring waardevol is. Ik ben toen meer gaan vertrouwen op mijn eigen waarneming en niet op wat anderen roepen en ik moet zeggen dat dat mijn wereld heel wat eenvoudiger heeft gemaakt. Ik was vaak uren het internet aan het afstruinen in de hoop interessante informatie te vinden waarmee ik een stap verder kwam, maar ik kwam nooit een stap verder zie ik nu achteraf. Nu boeit me dat allemaal steeds minder, en hou ik me veel meer bezig met dingen binnen mijn directe invloedsfeer. Het is de weg naar binnen die ik steeds meer opga en dat voelt goed. Het gaat als vanzelf. In 2013 heb ik veel afscheid genomen van ideeën, mensen en activiteiten. Ik sta daardoor steviger in mijn schoenen en laat me niet meer zo makkelijk uit mijn evenwicht brengen. Hoger bewustzijn? Geen idee wat dat is. Engelen? Tot op heden nooit gezien. Nabije toekomst? Geen flauw benul. Verre toekomst? Onbegonnen werk. Buitenaardsen? Ik zie ze wel als ze komen. En eerlijk gezegd maakt het me allemaal ook niets meer uit. Ik leef nu tamelijk met de dag en zie wel wat er komt. Er is geen motivatie meer om de wereld te willen veranderen of levensvragen helemaal uit te pluizen. Breekt morgen de pleuris uit, dan breekt morgen de pleuris uit. Ik sta er tamelijk onverschillig in, want het leven is ook onverschillig. Niet dat dingen me niet raken, verre van, ik word juist meer geraakt door dingen dan vroeger, maar ik heb opgegeven alles te willen begrijpen en rechtpraten. Dat is zo vermoeiend allemaal. En waarvoor, waarvoor zou ik dat allemaal willen weten? Hoe meer ik lees hoe meer vragen ik krijg. Het brengt alleen maar verder van mezelf vandaan. Ik wil ook graag in mooie sprookjes geloven dat God een plan heeft voor ons allemaal en dat het allemaal goedkomt. Tsja, het feit is dat ik het gewoon niet weet. Ik weet alleen wat ik nu ervaar. We leven in een wereld waarin je van het en in het andere kan storten, van links naar rechts, van voor naar achteren, maar uiteindelijk is het allemaal niet zo ingewikkeld begin ik te ontdekken. Mensen MAKEN het ingewikkeld. De eenvoud spreekt mij nu erg aan. Gewoon bezig zijn met simpele dingen. Genieten stoofpeertjes schillen in het winterzonnetje, vuurtje stoken in de kachel, in de vlammen staren, rommelen in de keuken, hout hakken, lekker onder een dekentje een kwaliteitsserie kijken. Ik denk dat je het goed ziet en bewustzijnsontwikkeling vooral te maken heeft met dingen opgeven.....loslaten....en eht leven ervaren zoals het je toekomt, maar dan ook echt zoals het je toekomt.

 
Klinkt goed, we worden inderdaad overdonderd met data, terwijl we weinig nodig hebben. Een goede keuze. Simplicity. Informatie-overload is ook een manier om ons af te leiden natuurlijk, om ons af te houden van persoonlijke groei.

Maar toch, ik heb zelf vrij veel aan mensen die eigenlijk al een pad hebben belopen, die dat bijvoorbeeld al 10 of 20 jaar doen. Niet om het altijd met ze eens te zijn, maar om te weten dat het haalbaar is.

Maar je hebt gelijk, als je te veel zoekt dan is de vraag al vaak: waar loop je voor weg?

Ik ben het overigens niet met je eens dat een andere dimensie / density, met andere entiteiten een sprookjesverhaal is. Dat is een 20e eeuwse materialistische opvatting, vaak vanuit het idee dat wij alles beter weten dan mensen in het verre verleden.

Punt is natuurlijk dat je in je eigen leven wel degelijk magie kunt ervaren (zaken die voorbij toeval gaan) én dat de mensheid al een heel lange traditie heeft waarin dit wordt beschreven. Zeg maar de overlap tussen 3D en 4D. Je zegt 'ik zie het wel', prima, maar wat er dan kan gebeuren is dat je jezelf helemaal opsluit in de materiele wereld.
Quote:
Buitenaardsen? Ik zie wel als ze komen.



Die gaan hier niet landen en vervolgens in de stad rondrijden, het spijt me. Maar tegelijkertijd hebben we duizenden consistente verhalen van abductions, tijdens de slaap, juist ook van mensen die hier niets mee hebben. Zijn zij sprookjes aan het verzinnen? Enkel omdat jij het niet ziet?

Hetzelfde geldt voor bijna-dood-ervaringen, die zijn over de hele wereld zo consistent, dat verzinnen mensen niet zomaar. En opnieuw van mensen die in het dagelijks leven daar helemaal niet op gericht zijn. Hetzelfde voor ervaringen met DMT, een molecuul dat gewoon in de natuur voorkomt. En mensen die ervaringen hebben tijdens meditatie.

Je kunt jezelf er ook helemaal voor openen. Wat gebeurt er in de droomwereld bijvoorbeeld? Wat kunnen we aan voelen komen? Kunnen we daarin iets leren? We leren het allemaal niet op school maar er is een complete geschiedenis van mysteriescholen, met esoterische kennis, en dat komt overal op de wereld aardig overeen.

Ik heb nooit engelen gezien, maar ik weet dat ze in alle tradities beschreven zijn en ik ken mensen die ze van heel dichtbij voelen, en ik weet dat ik met enige training zelf ook meer kan gaan voelen.

En zelfs in onze zichtbare materiële wereld zijn er die sporen.. : wat moet je met verhalen van mensen die achter het stuur in slaap vallen totdat iets een ruk geeft aan het stuur waardoor ze .... . En graancirkels.. een hele wereld waar de materialistische wetenschap met lege handen staat. Wat is dat toch? Ik wil me er eigenlijk wel voor openstellen. En dat is inderdaad ook de weg naar binnen, precies wat je zegt.

 
Ik ben het met je eens thijs. Die signalen van 'datgene dat er toch niet is', volgens sommige mensen, komen toch niet zomaar in onze wereld?

Dat is precies de redenatie waarom bepaalde mensen in God geloven, in welke vorm dan ook. Het concept 'God' verzin je namelijk niet zomaar. En daarmee dus ook de andere concepten zoals engelen, OBE's etc. Die zijn zo moeilijk te vatten, laat staan te verzinnen zonder de consistentie te verliezen.

Er zijn zaken buiten onze 'simpele' waarneming, die over heel de wereld voorkomen zoals je zegt. Al eeuwen. En wij worden daar bewust van weg gehouden inderdaad.

 
Bewustzijnsverruimende middelen worden ook niet voor niks zo genoemd. Het verruimt je bewustzijn, het verandert verder niks en toch zie je ze vliegen als je wat neemt.

Wat wij zien is alles dat wij nu kunnen zien, het zegt verder helemaal niks over wat er is. Het lijkt me niet meer als bescheiden om dat te erkennen. Ik word in elk geval langzamerhand helemaal woest als ik mensen bijnadoodervaringen hoor wegzetten als een hersenfoutje, of deja vu-momenten als een kortsluitinkje.

 
Quote:
Bewustzijnsverruimende middelen worden ook niet voor niks zo genoemd. Het verruimt je bewustzijn, het verandert verder niks en toch zie je ze vliegen als je wat neemt.


Ik begrijp wel wat je zegt, maar ik ben liever voorzichtig met een onderwerp de term te laten dekken (vernauwing) dan een term het onderwerp te laten dekken (te kort schietend).

Dat het zo heet, wil niet zeggen dat het de lading dekt. Of dat het enigzins correct is omdat de mensen die het zo genoemd hebben precies wisten wat hun perceptie weergaf.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan