BioClandestine


De WHO heeft een internationale noodsituatie voor de volksgezondheid uitgeroepen vanwege een nieuwe variant van Monkeypox in Afrika.

We hebben gewacht tot de Deep State hun kaarten liet zien. Dit zou het kunnen zijn.

Ze hebben massale stemmen per post nodig om te kunnen oogsten. Gaan ze een nieuwe "pandemie" creëren?

Dorothé
 

Om het duidelijk te maken:

Monkeypox of vogelgriep hoeven geen legitieme bedreigingen te zijn om de Deep State hun doelen te laten bereiken.

Ze hebben alleen een excuus nodig om meer poststemmen in omloop te brengen.

Ze hebben alleen een "wereldwijde gezondheidsnoodsituatie" op papier nodig om noodbevoegdheden af te kondigen en Democratische gouverneurs kunnen miljoenen poststemmen naar elke geregistreerde kiezer sturen. Ze oogsten de stembiljetten, stoppen het tellen in de swing states om 3:00 uur 's nachts op de verkiezingsavond en leveren de geoogste stembiljetten vervolgens af bij Democratische kiesdistricten in betwiste swing states, en de diefstal is begonnen.

Zo deden ze het in 2020. Alleen Californië leverde al ongeveer 20 miljoen poststemmen die naar iedereen op de kiezerslijsten werden gestuurd. Ter referentie: de verkiezingen in Georgia werden beslist met 11.000 stemmen, in Wisconsin met 20.000 stemmen en in Arizona met 45.000 stemmen.

Dorothé
 

1723741131305.png
⚠️Alert⚠️

MSM beweert nu dat Clade 1 Mpox is overgesprongen naar Zweden.

Clade 1 van Mpox is besmettelijker dan de Clade 2-variant die in 2022 uitbrak. De BBC schrijft dat Clade 1 kan worden verspreid door:

-Seks
-Huid-op-huidcontact
-Praten of dicht bij anderen ademen

Sommige wetenschappers suggereren dat er gevallen zijn geweest waarin Clade 1 Mpox kan overspringen via in de lucht zwevende ademhalingsdeeltjes, maar het is niet de belangrijkste vorm van overdracht van het virus.

Ik zeg niet dat je je zorgen moet maken dat je het oploopt. Ik zeg dat je je zorgen moet maken dat de Deep State deze situatie misbruikt om een nieuwe wereldwijde pandemie te creëren en een nieuwe verkiezing te stelen. Omdat we ze dat eerder hebben zien doen. Stemmen per post is hun doel.

Ik weet niet of het naar de VS komt, maar de Covid-propagandacampagne begon met MSM-artikelen zoals deze, waarin werd gewaarschuwd voor een afschuwelijk virus dat landen overspoelde.

Blijf koel.

Dorothé
 

1723780962822.png
We naderen het cruciale moment. De DNC begint volgende week maandag.

Naar verluidt zullen Joe Biden, Barack Obama en zowel Bill/Hillary Clinton spreken, naast uiteraard Harris en Walz.

Gedurfde strategie om Joe, Bill en Hillary daarheen te sturen…🤔

Ik klaag niet.

Dorothé
 

1723781024294.png
Ik gooi er maar wat in, maar theoretisch gezien, als er nu een virus in de VS zou opduiken en een pandemie zou veroorzaken, zouden de Democraten in staat zijn om:

-De debatten te annuleren
-Kamala/Walz in de kelder te houden
-Massa's stembiljetten per post te versturen
-De verkiezingen te stelen

Denk er eens over na.

Dorothé
 

Het voelt alsof we in een patstelling zitten.

95% van de kiezers heeft al besloten op wie ze gaan stemmen, en de tegengestelde partijen gooien elkaar alleen maar shit naar het hoofd tot de verkiezingsdag.

Iedereen die op dit punt nog steeds toegewijd is aan de Dems, zal niet wakker worden met logica of rede. De overgebleven schapen zullen een soort grootschalig evenement nodig hebben om ze uit hun diepe psychose te halen.

Het voelt alsof de groep wakkere normies is uitgeput, en dat alleen de zwaar gehersenspoelde mensen overblijven die niet uit de matrix willen worden gehaald.

Dorothé
 

Amerikaanse kiezers zagen Trump en de Republikeinen vorige maand een historisch indrukwekkende conventie houden.

Nu staan ze op het punt om getuige te zijn van het circus van de Democratische conventie:

- onderlinge strijd
- protesten
- rellen
- incompetentie

Het verschil in optiek zou duidelijk moeten zijn.

Dorothé
 

1724086624199.png
Wauw…

Poetin tekent decreet dat asiel biedt aan buitenlanders die willen ontsnappen aan “westerse liberale idealen”!

Poetin biedt westerlingen een kans om te ontsnappen aan het neoliberale globalistische Westen en een veilige haven te zoeken in Rusland met hun “traditionele spirituele en morele waarden”.

Vijf jaar geleden zou deze kop krankzinnig hebben geklonken, maar met de degradatie van leidende westerse landen zoals de VS, het VK, Frankrijk, etc. is het geen grap meer.

Westerse landen worden opzettelijk overspoeld met buitenlanders. Westerse bevolkingen en culturen worden vervangen en radicale neoliberale beleidsmaatregelen vernietigen deze landen.

Poetin vestigt zich opnieuw als een topvijand van de globalisten/deep state.

Dorothé
 

1724098505528.png
Luister eens:

De Dems delen gratis abortussen en vasectomieën uit bij de DNC.

Hun ideologie draait om homoseksualiteit, abortus en castratie/verminking van zichzelf.

Wat als we ze gewoon hun gang laten gaan? Wat als we gewoon meer baby's maken dan zij en ze laten uitsterven?

Wat als we de "Great Replacement Theory" gebruiken tegen onze vijanden?

Als de Dems hun baby's blijven aborteren, hun geslachtsdelen blijven afsnijden en homoseksualiteit blijven promoten, zullen de Dems over een paar decennia zwaar in de minderheid zijn en uiteindelijk ophouden te bestaan.

Als we investeren in toekomstige generaties, het woke mind-virus afwijzen, de academische wereld heroveren, de grens beveiligen en veel niet-gehersenspoelde baby's maken, zullen de Dems letterlijk uitsterven.

Dorothé
 

De Dems zijn aan het wankelen.

Kamala wordt ontmaskerd als een incompetente dwaas. Walz verbergt zich voor zijn enorme gestolen moedsschandaal. De huwelijksreisstoom is verdwenen.

En nu staan ze op het punt om deze hersenloze groente voor de laatste keer tevoorschijn te halen...

De optiek is niet goed voor de Dems.

Dorothé
 

Ik beef nu letterlijk.

Ik zal deze dag nooit vergeten. De dag dat binnenlandse terroristen een opstand tegen onze democratie begonnen.

Als ik deze beelden zie, komen Pearl Harbor en 9/11 in gedachten.

Kamala, Biden en alle Democratische aanhangers zijn medeplichtig aan deze opstand!

Dorothé
 

De DNC is bijna leeg.

Het publiek is verspreid en ongeïnspireerd.

De sprekers zijn incompetent en cringy.

Het verschil tussen de RNC en de DNC is duidelijk.

Alle internet- en mediahype was nep.

Dorothé
 

Ik kijk naar de berichtgeving van CNN om de linkse praatpunten te observeren.

De MSM-praatjesmakers lijken erg timide en bijna angstig. Alsof ze weten dat er iets ergs gaat gebeuren.

Tapper en zijn panel gaven toe dat Biden misschien nog steeds populairder is dan Kamala.

Vreemde vibes.

Dorothé
 

De DNC is een circus. 🤡

Ze houden NOG STEEDS de hoax van "Project 2025" in stand.

Ze hebben het document veranderd in een oversized rekwisiet, voor senator Mallory McMorrow uit Michigan om rond te paraderen en op het podium over te huilen.

Hun hele conventie huilt over Trump. Ze hebben geen podium.

Dorothé
 

De Dems kunnen geen 30 seconden voorbij laten gaan zonder Donald Trump te noemen.

Hun enige vermelding van beleid was "het herstellen van abortusrechten in het hele land".

Ze hebben het niet gehad over economische plannen, de grens, criminaliteit, de vele proxy-oorlogen waar we wereldwijd in verwikkeld zijn.

Het enige wat ze hebben is haat.

Dorothé
 

1724131753973.png
De Dems blijven hun nieuwe praatpunt herhalen, “vooruit”.

Het doet me erg denken aan een andere keer dat iemand een “Grote Sprong Voorwaarts” beloofde.

Spoiler alert, het liep niet zo goed af voor de burgers.

Dorothé
 

Biden herhaalde ontkrachte hoax na ontkrachte hoax:

-heel fijne mensen
-sukkels en verliezers
-bloedbad
-project 2025

Joe's toespraak, en de conventie als geheel, was niets meer dan schaamteloze leugen na schaamteloze leugen.

Het enige wat ze hebben is gaslighting en hatelijke anti-Trump retoriek.

Dorothé
 

EINDELIJK!

Nicole Shanahan, de vicepresident van RFK Jr., zegt dat ze overwegen om samen te werken met Trump, om een Harris/Walz-regering te voorkomen!

Als je me al een tijdje volgt, weet je dat ik al meer dan een jaar niet meer ophoud over dit scenario.

Het is te logisch. Trump-aanhangers en RFK Jr.-aanhangers hebben misschien wat meningsverschillen, maar ze zijn het eens over de belangrijkste dingen. Beide kampen zijn het erover eens dat er een diepe staat bestaat en dat we hen nooit meer aan de macht kunnen laten.

Het zou zelfs onverantwoord zijn als deze partijen hun krachten niet bundelen. Het is een kwestie van tijd. Geen gedoe meer. Het is tijd om ons te verenigen onder één vlag!

Dorothé
 

Ik heb gisteren meer dan 6 uur naar de DNC gekeken.

Ik heb alleen begrepen dat ze dol zijn op abortussen en dat ze geobsedeerd zijn door het haten van Trump.

De hele conventie was:

-abortus
-slogan/modewoord
-oranje man slecht
-herhalen

Geen beleid. Geen “Joy”. Alleen haat voor Trump en ongeboren baby's.

Dorothé
 

1724218751189.png
Als Libertariër die Trump steunt, heb ik veel moeite gedaan om andere Libertariërs, gematigden, centristen, etc. te overtuigen om op de Trump-trein te springen.

Met bondgenoten als Vivek, Elon, Tulsi en nu mogelijk RFK Jr. wordt het makkelijker om te verkopen. En als je dan ook nog de variabelen toevoegt zoals Kamala en de Dems die volledig Mao Zedong, WO3, falende economie, etc. gaan, dan zou de keuze voor elke gezonde kiezer vrij duidelijk moeten zijn.

Als RFK Jr. zich bij Trump aansluit, zal Trump een aanzienlijk deel van RFK Jr.'s steun winnen en zal het ticket er veel aantrekkelijker uitzien voor het centrum, waardoor Trump meer stemmen krijgt in een verkiezing waarin het plan is om kiezersfraude te overstemmen. Het zou een stimulerend en verenigend moment zijn.

Gezien de inzet van deze verkiezing is dit de enige logische conclusie voor Trump, RFK Jr. en het Amerikaanse volk.

MAAK HET WAAR!

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan