BioClandestine


1724218813922.png
Trump: “Ik ben van plan de doodstraf in te voeren voor kinderhandelaren en kinderverkrachters.”

De Dems: Zie hierboven.

Dorothé
 

We komen er dichtbij!

Trump spreekt over RFK Jr. die mogelijk afhaakt en Trump steunt!

Op de vraag of hij RFK Jr. in de regering zou plaatsen, zegt Trump: "Ik mag hem heel graag. Ik heb veel respect voor hem. Dat zou ik waarschijnlijk doen als zoiets gebeurt."

Laten we een deal sluiten!

Dorothé
 

Theo Von die uitlegt hoe hij een cocaïne-high ervaart aan Donald Trump, is de komedie waarvan ik niet wist dat ik die nodig had 😂

Maar serieus, interviews als deze bouwen Trumps steun op in onontgonnen demografieën en maken hem aantrekkelijker voor de minder betrokken potentiële kiezers.

Dorothé
 

1724218974423.png
Mijn grootste conclusie voor de DNC is dat de Dems de partij van het establishment zijn.

De Bidens, de Clintons, de Obamas. Deze heersende elitefamilies controleren de Democratische partij.

Vergeleken met de nieuwe GOP, waar Trump de Bushes, de McCains, Paul Ryan, Mitt Romney, etc. heeft verbannen.

Dorothé
 

De Dems liegen niet alleen, ze zeggen vaak het tegenovergestelde van de realiteit.

Big Mike zegt: "we kunnen de regels niet veranderen, dus winnen we altijd". Komend van de partij die alle regels heeft veranderd, zodat ze altijd winnen...

- Verkiezingsfraude
- Wapens van DOJ
- Samenzwering met MSM/Tech

Deze mensen zijn schaamteloos en slecht. Het enige wat ze doen is liegen en bedriegen.

Dorothé
 

Tot nu toe is de DNC niets meer dan een anti-Trump sektebijeenkomst.

Het doet me erg denken aan Oceania's "Two Minutes of Hate", uit Orwells 1984. Het is een ritueel, ontworpen om de emoties van de gehersenspoelde schapen te versterken en te wapenen.

Ze hebben geen beleid. Alleen haat.

Dorothé
 

In klassieke Democratische stijl logen ze over de banencijfers en creëerden ze 818.000 banen minder dan ze rapporteerden.

Deze cijfers zullen een ENORME klap zijn voor de Harris/Walz-campagne, aangezien banencreatie een van de weinige "prestaties" was waar de Dems naar konden verwijzen.

Het enige wat ze doen is liegen.

Dorothé
 

Donald Trump Jr. spreekt met Glenn Beck over de mogelijkheid dat RFK Jr. toetreedt tot de regering!

Trump Jr. zegt dat hij het geweldig zou vinden om RFK Jr. de leiding te geven over een agentschap met 3 letters, en hem het te laten "opblazen".

Zo ziet eenheid eruit!

Dorothé
 

HET GEBEURT!

Nicole Shanahan zei gisteravond op Fox News dat zij en RFK Jr. het misschien niet met Trump eens zijn over sommige dingen, maar ze geloven dat hij "oprecht" is in zijn pogingen om dit land te redden.

Ze brengt het idee van een "Unity Party" ter sprake en benadrukt hoe de Democratische Partij hen ervan weerhoudt om deel te nemen aan eerlijke verkiezingen.

Het lijkt erop dat Shanahan de basis legt om een alliantie met Trump te sluiten!

Dorothé
 

1724266577235.png
🚨HET GEBEURT🚨

RFK Jr. zal vrijdag in Phoenix, AZ, de natie toespreken over zijn "pad vooruit"! Trump houdt later die avond ook een bijeenkomst in Phoenix!

DE STERREN STAAN UITGELIJND!

De ergste vijanden van de Deep State staan op het punt hun krachten te bundelen!

Dorothé
 

1724299198076.png
Bekijk de tijdlijn:

De Dems houden hun conventie tot donderdag en ze dalen snel in de peilingen.

Vrijdag zal RFK Jr. het land toespreken en naar verluidt stapt hij uit en steunt hij Trump, wat een enorm verenigend moment voor het land zal zijn.

Elk momentum dat de Dems creëren met hun conventie, echt of verzonnen, staat op het punt overschaduwd te worden door de eenwording van Trump en RFK Jr.

Trump staat op het punt alle momentum te grijpen. De Dems zouden in ernstige problemen kunnen komen.

Dorothé
 

Jullie kennen dat deel in de films, wanneer de goede jongens hun verschillen opzijzetten en zich verzetten tegen de krachten van het kwaad?

We hebben dit moment bereikt.

Het is tijd voor Trump-aanhangers, RFK Jr.-aanhangers, onafhankelijken, Libertariërs, etc. om zich te verenigen tegen de Dems.

Dorothé
 

Shanahan zegt dat "vrijdag een van de grootste gebeurtenissen in de Amerikaanse verkiezingsgeschiedenis gaat worden".

Dat is een behoorlijk hoge lat om te leggen. 👀

Dat klinkt niet alsof RFK Jr. zomaar afhaakt. Het klinkt alsof een coalitie met Trump op handen is.

De Trump-trein komt op stoom!

Dorothé
 

1724299355671.png
Gedurfde strategie van de Dems.

Ze zitten in een zeer omstreden verkiezing en dachten bij zichzelf: "laten we de gast die al 27+ keer op Epstein Island is geweest, naar voren halen".

Niets zegt "democratie" zo goed als het accepteren van massages van Epsteins kinderseksslaven.

Dorothé
 

1724299417186.png
Het is het jaar 2025.

Donald Trump is uw president, de grens is veilig, WO3 is geannuleerd en de economie herstelt.

RFK Jr. is het hoofd van een agentschap met 3 letters, dat onze overheid opschoont, de gezondheidscrisis aanpakt en de Covid-afrekening uitvoert.

Elon Musk is een adviseur van Trump en leidt de Government Efficiency Task Force, die helpt het vet te snoeien, het moeras droog te leggen en zijn expertise in productie, energie, transport, ruimte, informatie, enz. gebruikt om de VS terug te brengen naar haar grootsheid.

Vivek Ramaswamy fungeert als een topdiplomaat en waardevolle aanwinst voor de regering-Trump, die zijn ervaring met Pharma en corruptie in de Deep State gebruikt om Trump te helpen bij zijn vergelding en de toekomst van de MAGA-beweging voort te zetten.

Generaal Mike Flynn fungeert als een topdirecteur inlichtingen, waar hij de middelen heeft om op Deep State-actoren te jagen en te onthullen waar de lichamen begraven liggen.

Dit is wat ons te wachten staat als we in november winnen.

Dorothé
 


1724361820815.png
Het Hooggerechtshof heeft zojuist een ENORME zet gedaan!

Ze hebben bepaald dat Arizona nu een van de drie bepalingen in de wet op het bewijs van burgerschap mag handhaven, wat een aanzienlijk effect zou kunnen hebben op de bestrijding van illegalen die deelnemen aan verkiezingen in Arizona!

Een goed teken! Er is hoop!

Dorothé
 

1724361891494.png
HEEL interessant 👀

RFK Jr. running mate, Nicole Shanahan, zegt dat Democraten "doodsbang zijn voor het idee dat onze beweging de krachten bundelt met Donald Trump".

Dat is alle bevestiging die we nodig hebben dat dit een GEWELDIG idee is!

De Democraten weten dat ze met uitsterven worden bedreigd als we ons allemaal verenigen!

Dorothé
 

1724385560548.png
Als RFK Jr. Trump steunt, zal Trump een winst van ongeveer 0,5%-1,5% behalen.

Dan kan RFK Jr. campagne voeren en andere blauwe kiezers ervan overtuigen dat het oké is om op Trump te stemmen.

"De Democratische partij heeft me in de steek gelaten, dus ik heb me bij Trump aangesloten. Dit is waarom jij dat ook zou moeten doen."

Dit is wat de Dems ECHT niet willen.

Dorothé
 

1724385620407.png
De Trump-campagne heeft een media-advies uitgegeven, waarin het publiek wordt geïnformeerd dat een anonieme "speciale gast" Trump zal vergezellen naar zijn bijeenkomst in Phoenix!

Trumps bijeenkomst zal worden gehouden nadat RFK Jr. de natie zal toespreken, vanuit Phoenix…

Doe met deze informatie wat je wilt!

Dorothé
 

1724437957331.png
De strijd van RFK Jr. met de DNC is een briljante microkosmos van een breder fenomeen dat al jaren gaande is.

Velen zien nu dat de Democratische elite legitiem KWAAD is. Hun tirannie kent geen grenzen. Deze mensen zijn ziek.

De partij is niet te redden. We moeten ze verslaan.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan