BioClandestine


1724438007601.png
AP beweert dat RFK Jr. in een gerechtelijke indiening aankondigde dat hij van plan is Trump te steunen!

De campagne van Kennedy heeft nu verzocht om van het stembiljet in Pennsylvania te worden verwijderd!

Het lijkt erop dat de beslissing is genomen!

Dorothé
 

1724440641864.png
RFK Jr. zegt dat hij “zijn steun achter President Trump zal gooien!”

Vrees het. Ren ervan weg…

Het lot komt hoe dan ook.

Dorothé
 

1724442107117.png
Ik ben misschien wel de luidste en meest consistente stem die eenheid predikt tussen de Trump- en RFK Jr.-kampen, sinds april 2023.

Ze zeiden dat ik gek was. Ze zeiden dat het niet kon. Ze zeiden dat het tijdverspilling was.

Ik heb nooit geaarzeld.

Nu niet meer zo gek, toch? 😈

Dorothé
 

RFK Jr.-aanhangers, ik hoop dat jullie je bij ons aansluiten in dit moment van ongekend gevaar.

De situatie is nog nooit zo nijpend geweest en het is aan ons allemaal om te voorkomen dat de Democraten het Witte Huis binnenkomen.

We lijken veel meer op elkaar dan dat we verschillen. Stem deze november op Trump en we kunnen samenwerken om:

- De gezondheidsepidemie aan te pakken
- De buitenlandse conflicten te beëindigen
- De grens te beveiligen
- Onze falende economie te repareren
- Onze kinderen te beschermen
- De Deep State te zuiveren

Wie is er met mij?

Dorothé
 

1724490533721.png
Wauw…

De Trump-campagne heeft hun interne peilinggegevens vrijgegeven, waaruit blijkt hoe de steunbetuiging van RFK Jr. de swing states beïnvloedt.

Hun cijfers suggereren dat Trump in elke swing state substantiële nettowinst zal behalen.

De verkiezingen zijn nu een stuk moeilijker te stelen!

Dorothé
 

1724490582380.png
Trump en RFK Jr. staan samen op het podium en praten over het beëindigen van de oorlogen, het terugbrengen van het geld naar huis, het helpen van de kinderen, het beëindigen van de censuur en het vernietigen van de Deep State.

Dorothé
 

Mijn mede-Amerikanen…

We zijn terug. We zijn zo terug. We zijn nog nooit zo terug geweest als nu.

Herinner je deze dag. Dit zal bekendstaan als het officiële moment waarop gezonde Amerikanen hun verschillen opzij zetten en hun krachten bundelden tegen de Deep State.

Laten we rijden!

Dorothé
 

1724524506393.png
De ergste nachtmerrie van de Deep State speelde zich gisteren voor de ogen van de wereld af.

Dit maakt het niet alleen een stuk lastiger om de verkiezingen te stelen, maar als ze verliezen, staan de twee mannen die ze het meest vrezen aan het roer.

Dit is het doodvonnis van de Deep State.

Dorothé
 

1724579042395.png
Trump en RFK Jr. vertegenwoordigen de populistische anti-establishmentbeweging.

Zij verzetten zich tegen het establishment, en het establishment verzet zich tegen hen.

Ondertussen werd Kamala handmatig geselecteerd door het establishment zonder ook maar één stem te hebben gekregen.

2024 is niet Rood versus Blauw.

Het is Het Volk versus het Kwaad.

Dorothé
 

Trump/Kennedy willen:

- Mensen-/kinderhandel stoppen
- De gezondheid van kinderen verbeteren
- Onze falende academische wereld vernieuwen
- Een betere toekomst voor onze kinderen creëren

Kamala en de Dems:

- Mensen-/kinderhandel verdoezelen
- Seksualisering van kinderen promoten
- Abortus verheerlijken
- Familie afwijzen

Het feit dat dit zelfs een gesprek is, laat zien hoe volkomen gestoord en gehersenspoeld de Dems zijn geworden. Iedereen die op Kamala en de Dems stemt, moet eens goed naar zichzelf in de spiegel kijken en zijn hele bestaan opnieuw beoordelen.

Terugblik naar 6 januari 2019: Trump spreekt met de pers over de noodzaak van een grensmuur en de humanitaire crisis van mensenhandel aan de grens.

Je zult nooit een Democraat deze vreselijke realiteit horen noemen, en daar is een heel sinistere reden voor.

Dorothé
 

1724579173426.png
Beste Democraten,

Uw partij is niet meer dezelfde partij als vroeger. Uw leiderschap heeft u verraden. De heersende elite van de DNC wordt gecontroleerd door letterlijk kwaad.

Ze hebben u gehersenspoeld en u verkeert in een diepe psychose.

We smeken u om wakker te worden, voordat het te laat is.

Dorothé
 

🔥HIER GAAN WE🔥

-RFK Jr. zal "actief campagne voeren" met Trump

-Trump zal een reeks aankondigingen doen waarin hij onthult dat "andere Democraten zich bij zijn campagne aansluiten"

-Trump en RFK Jr. zetten zich volledig in om Amerikanen weer gezond te maken

De campagne is nog maar net begonnen!

Dorothé
 

-Trump en RFK Jr. bundelden hun krachten en zetten alles op alles om de Deep State te zuiveren.

-Elon steunde Trump en is bereid om in Trumps regering te dienen.

-Trump is weer gemeen aan het tweeten.

Jullie hoeven geen analyse van mij. Jullie weten hoe ik erover denk. 😂

Dorothé
 

Wanneer heb je de Dems voor het laatst over kinderhandel horen praten?

Wanneer heb je de Dems voor het laatst over de gezondheid van kinderen horen praten?

Ze zeiden dat kinderhandel een QAnon-samenzweringstheorie was, en hun idee van de gezondheid van kinderen is hormoonblokkers en genitale verminking.

Trump en RFK Jr. willen de kinderen redden, terwijl de Dems ze willen hersenspoelen, seksualiseren en vergiftigen.

Als je het verschil niet kunt herkennen, ben je ofwel gehersenspoeld, ofwel ben je slecht.

Dorothé
 

1724662417106.png
Eén ding is zeker... Trump en zijn team hebben een plan.

Trump en RFK Jr. hebben hun aankondiging gepland om de aandacht van de Dems te stelen, direct na de DNC, en nu zal RFK Jr. zich bij de campagne aansluiten, met meer aankondigingen in het verschiet.

Deze uitrol was gecoördineerd. Hoe lang het al in de maak is, is onderwerp van discussie, maar het lijdt geen twijfel dat Trump en zijn team een aantal behoorlijk slimme politieke manoeuvres inzetten.

Trump schakelde Biden uit in het debat, dwong de Dems om hun hand te spelen met de Kamala-uitrol/huwelijksreis, en stal vervolgens alle momentum met een historische en ongekende alliantie. Nu zijn de Dems op zoek naar een oplossing, met nog maar 10 weken te gaan.

Je kijkt naar een potje schaak.

Dorothé
 


1724687611863.png
Ik wilde RFK Jr. als VP, omdat ik wilde:

- RFK Jr. invloed in Trump-regering
- RFK Jr. om farma/gezondheid te zuiveren
- RFK Jr. om campagne te voeren voor Trump
- RFK Jr. supporters om op Trump te stemmen zodat we het "too big to rig" kunnen maken.

Het lijkt erop dat we dat allemaal krijgen met deze alliantie, en nog wat meer. RFK Jr. heeft misschien niet de titel van VP, maar hij gedraagt zich zeker als een "running mate", en RFK Jr. supporters lijken het te kopen.

We krijgen onze taart, en eten hem ook op!

Dorothé
 

Bijlagen

  • 1724687554437.png
    1724687554437.png
    1,8 MB · Weergaven: 0

Voormalig Democraat Tulsi Gabbard steunt Trump officieel en sluit zich aan bij de campagne!

Dit is niet zozeer een verrassing, maar meer een herinnering dat gezonde Democraten vluchten voor wat er van de DNC is geworden.

Tulsi zal een belangrijke rol spelen in het aantrekken van vrouwelijke en centrumlinkse kiezers, en het lijkt erop dat ze een rol zal spelen in de komende regering.

Tulsi was ook de eerste politicus die zich uitsprak over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne. Zowel zij als RFK Jr. hebben zich openlijk uitgesproken over dit onderwerp.

Ik zie een patroon ontstaan.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan