BioClandestine

Trumps nieuwste bondgenoten hebben iets heel specifieks gemeen.

Tulsi en RFK Jr. zijn de twee meest prominente Amerikaanse politici die de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne bespreken.

Ze hebben zich uitgesproken over dit onderwerp en Trump heeft ze net allebei in zijn team opgenomen. 👀

Misschien is dit een teken van wat komen gaat!

Dorothé

RFK Jr. gaat met Tucker in gesprek over de nieuwe steunbetuiging van Trump!

RFK Jr. zegt dat er 4-5 politieke herschikkingen zijn geweest in de Amerikaanse geschiedenis, en hij denkt dat "we er nu een doormaken met de Democratische Partij".

De heersende klasse van de DNC is corrupt en weerspiegelt niet de wil van hun kiezers. De idealen en waarden die de Democraten vroeger hoog hielden, doen ze niet meer. Democratische kiezers zien zichzelf nog steeds als Kennedy-democraten, terwijl ze in werkelijkheid zijn geworden wat ze beweren te bestrijden.

RFK Jr. is bezig met een grote exodus uit de Democratische Partij!

Dorothé

Erg interessant 👀

De interne peilingen van RFK Jr. laten zien dat meer dan 66% van zijn aanhangers op Trump zou stemmen als hij niet meedeed aan de race.

RFK Jr. geeft toe dat zijn aanwezigheid in de race schadelijk was voor Trump en Harris zou helpen om verkozen te worden.

Als de cijfers van RFK Jr. kloppen, kan Trump een netto toename van ongeveer 3+ miljoen stemmen in het hele land verwachten. Dat is gemiddeld 60.000+ netto stemmen voor Trump per staat, wat gemakkelijk de omslag zou kunnen betekenen voor de staatsraces die in 2020 grotendeels werden beslist door 10.000-20.000 stemmen. Uiteraard zouden ze niet zo gelijkmatig verdeeld zijn, maar je snapt het punt.

RFK Jr. heeft ons misschien net gered van Kamala.

Dorothé

1724730721240.png
Dus Zuckerberg kwam naar buiten en gaf toe dat het Biden/Harris-regime zich bezighield met de ongrondwettelijke handhaving van de vrijheid van meningsuiting op privéplatforms.

Dit staat ook bekend als "fascisme".

De Dems zijn degenen die ze beweren te bestrijden. Het enige wat ze doen is projecteren. Hun beschuldigingen zijn bekentenissen.

Dorothé

1724775229315.png
Het politieke landschap is veranderd.

De mensen die zichzelf “Liberalen” noemen, zijn helemaal niet liberaal.

“Democraten” zijn niet langer Democratisch.

De rechterzijde is nu de kant van anti-oorlog en vrije meningsuiting.

Het is een nieuwe wereld waarin je leeft.

Pas je dienovereenkomstig aan.

Dorothé

1724780608506.png
Trump benoemt Tulsi en RFK Jr. tot zijn transitieteam!

Trump maakt duidelijk dat hij niet dezelfde fouten maakt als de vorige keer.

Een van zijn grootste kritiekpunten was dat hij zich niet omringde met de juiste mensen.

Nu kiest hij anti-Deep State-kampioenen. Hij is er klaar voor.

Dorothé

1724819110621.png
Jack Smith en de Dems kunnen Trump zo vaak aanklagen als ze willen.

Het bevestigt alleen maar dat ze corrupt en tiranniek zijn. Het bewijst dat ze weten dat ze geen eerlijke verkiezingen kunnen winnen.

Als ze denken dat het Amerikaanse volk hen zal toestaan Trump gevangen te zetten, dan hebben ze het mis. Dit land zal uitbarsten.

Dorothé

Scott Jennings heeft Kamala net overgehaald om Tim Walz mee te nemen voor haar interview.

Hij zegt dat het "zwakke saus" is voor Kamala om haar running mate mee te nemen en de helft van de tijd te absorberen. Ze kan nog niet eens een interview alleen aan.

Ik ben verbaasd dat CNN deze man laat praten. 😂

Dorothé

Als Kamala daadwerkelijk voor zou staan in de peilingen, zouden ze niet:

- Trumps beleid kopiëren
- Proberen gematigd over te komen
- RFK Jr. dwingen om op het stembiljet te blijven
- DOJ als wapen inzetten tegen Trump
- Proberen Trump te vermoorden

Het gedrag van de vijand vertelt het verhaal.

Ze zijn bang.

Dorothé

1724903597315.png
Lol.

Zag The New York Post mijn bericht op X en veranderde het in een artikel?

Het is net als wanneer je het huiswerk van je maatje kopieert en het een beetje anders probeert te laten klinken.

De MSM rapporteren het nieuws van gisteren, dat ze op X lazen.

Dorothé

1724903679451.png
Trump ging gisteravond weer op QAnon meme-rampage.

Er zijn hier twee opties:

1) Trump is gewoon een losgeslagen kanon op zijn Truth-account, die onbewust Q-memes deelt, en dat al jaren doet, en niemand heeft hem tegengehouden.

2) Trump weet wat hij doet.

Voor degenen die het niet weten, Trump doet dit de hele tijd op Truth Social. Dus ongeacht wat je gelooft dat het hele Q-gedoe is, of de geldigheid ervan, Trump leunt erop, en dat al een tijdje.

Als hij dit per ongeluk deed, zou ik me kunnen voorstellen dat iemand in zijn campagne hem na de eerste 10 keer dat hij het deed, had gezegd ermee te stoppen.

Ik laat de rest over aan jouw interpretatie.

Dorothé

Bekijk bijlage 36292
Trump ging gisteravond weer op QAnon meme-rampage.

Er zijn hier twee opties:

1) Trump is gewoon een losgeslagen kanon op zijn Truth-account, die onbewust Q-memes deelt, en dat al jaren doet, en niemand heeft hem tegengehouden.

2) Trump weet wat hij doet.

Voor degenen die het niet weten, Trump doet dit de hele tijd op Truth Social. Dus ongeacht wat je gelooft dat het hele Q-gedoe is, of de geldigheid ervan, Trump leunt erop, en dat al een tijdje.

Als hij dit per ongeluk deed, zou ik me kunnen voorstellen dat iemand in zijn campagne hem na de eerste 10 keer dat hij het deed, had gezegd ermee te stoppen.

Ik laat de rest over aan jouw interpretatie.

Dorothé

Het is Q!! Niet Q-anon😤 moet hij toch weten lijkt mij?

Herinnering:

Als je wakker bent, ben je niet mijn doelwit. Je vakje is al aangevinkt.

Ik richt me op de slapers en ongebruikte demografieën.

Ik structureer mijn content om de nieuwsgierige normies aan te spreken en gebruik Socratische taal om gedachten te verleiden.

Er zit een methode in de waanzin.

Dorothé

Sneak peek van het CNN-interview met Harris en Walz…

Het is een zielige ramp.

Kamala kan niet eens fatsoenlijk praten, met een maand om zich voor te bereiden, en met haar steundeken Tim Walz die aan haar zijde knikt.

Als je gelooft dat deze vrouw geschikt is om POTUS te zijn, ben je gehersenspoeld.

Dorothé

Ze mijdt de media meer dan een maand.

Toen accepteerde ze een vooraf opgenomen interview met een vriendelijke outlet in CNN, die haar in de watten legt.

Ze heeft Walz naast zich voor emotionele steun.

Ze heeft alle variabelen aan haar kant, en DIT is de prestatie die ze levert?

Niet onder de indruk.

Dorothé

Wauw…

Walz weigert te antwoorden op zijn gestolen heldendadenschandaal.

Als hem gevraagd wordt waarom hij “verkeerd sprak” over zijn dienstgeschiedenis, antwoordt hij: “Ik heb 24 jaar lang een uniform gedragen in dit land”.

Dat was niet de f*cking vraag Tim…

Deze mensen zijn nep en verwerpelijk.

Dorothé

Deze prestatie van Kamala en Walz was absoluut abominaal.

De Democratische elite heeft spijt van hun aankoop en het zou me niet verbazen als ze onderzoeken welke andere opties ze hebben.

Trump gaat Kamala in het debat uithollen en dat weten ze.

Dorothé

1725033540956.png
Ik zou de Dems meer respecteren als ze gewoon zouden stoppen met die onzin en zouden toegeven dat ze Kamala niet mogen, en dat ze haar alleen maar steunen omdat ze niet Trump is.

In plaats daarvan moeten we dit belachelijke theater verdragen, waarin ze doen alsof Kamala bekwaam en competent is.

Dorothé

ENORM!

RFK Jr. in de All-In Podcast zegt dat we "een heel andere president Trump gaan zien dan in de eerste termijn".

RFK Jr. praat over zijn gesprekken met Trump waarin hij toegeeft wat hij de vorige keer verkeerd heeft gedaan, en over enkele van zijn slechte benoemingen.

Libertariërs, RFK Jr.-aanhangers, anti-Trump DeSantis-aanhangers, etc., zouden een gat in de lucht moeten springen, want dit was hun grootste kritiek op Trump, en nu gaat hij ermee aan de slag, en RFK Jr. steunt hem. De klachten die ze over Trump hadden, gaat hij aanpakken.

Trumps confrontatie met de dood heeft zijn perspectief op het leven veranderd, en nu zit hij vast, en hij heeft het team om zich heen om het voor elkaar te krijgen.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan