BioClandestine


Kamala blijft er slecht uitzien. Ze lijkt hysterisch en gestrest.

De door de MSM gefabriceerde hype is geluwd en de realiteit begint door te dringen. Ze zal volgende week met Trump moeten debatteren en ze kan niet effectief off-script praten.

Ze is gaar en dat weet ze.

Haar campagne ligt al op de intensive care. Op dit moment hebben ze te maken met het debacle van de Gold Star-families, het gestolen moedsschandaal van Walz en het weinig inspirerende gezamenlijke interview met CNN. Ze gaan dit debat in zonder momentum en ze vertrouwen erop dat Kamala hun hele campagne in dit debat zal omdraaien.

Als Kamala een slechte prestatie levert en Trump haar hetzelfde aandoet als wat hij Biden aandeed, zie ik niet in hoe de Democraten de illusie nog langer in stand kunnen houden.

Ik vind ons standpunt wel goed.

Dorothé
 

🔥MOET JE ZIEN🔥

Trump spreekt met Lex Fridman over het vrijgeven van de Epstein-dossiers!

Trump zegt: "Veel belangrijke mensen zijn naar dat eiland geweest, maar gelukkig was ik er niet een van".

Daarom is de Deep State bang voor hem. Omdat hij hun donkerste geheimen kent en ze wil onthullen!

Daarom gooien ze alles naar hem toe sinds hij van die roltrap afkwam. Omdat ze wisten dat hij het wist.

Dorothé
 

Vreemde vibes op dit moment.

We wachten op dit moment gewoon op het debat.

Het voelt ook alsof velen, mezelf incluis, opgebrand zijn.

Nog twee maanden tot de verkiezingsdag en de meeste Amerikanen zijn er gewoon klaar voor om erachter te komen in wat voor wereld we in 2025 zullen leven.

Dorothé
 

1725475421209.png
De interne peilingen moeten echt slecht zijn voor Kamala.

Ze zouden niet opnieuw proberen het narratief van de "Russische inmenging" te vestigen als ze voor zou liggen.

Dit toneelstuk van de Dems/MSM is een erkenning dat ze de strijd om de publieke opinie verliezen. Hun invloed is beperkt. De dagen dat ze het groepsdenken controleerden, zijn voorbij.

Naarmate meer mensen wakker worden, slinkt de kudde schapen die ze kunnen controleren. Onze jaren van hard werken in de informatieoorlog beginnen vruchten af te werpen.

Dorothé
 

De Dems/MSM hebben Bidens toestand verdoezeld, de democratie omzeild en hun kandidaat geïnstalleerd, zonder ook maar één stem te vergaren.

En dat alles terwijl ze 24/7 anti-Trump en pro-Kamala propaganda verspreiden.

Toch willen ze je laten geloven dat Rusland onze verkiezingen beïnvloedt.

Dit komt na de verkiezingen van 2020, toen ze hun proxy-controle over alle sociale media gebruikten en OPzettelijk het verhaal over de Hunter Biden-laptop censureerden en het labelden als Russische desinformatie, een dekmantel voor de familie Biden, en de verkiezingen van 2020 ZWAAR beïnvloedden.

Naast dat alles hebben ze ook een wereldwijde biologische crisis gecreëerd, proberen ze Trump in de gevangenis te gooien en hebben ze geprobeerd hem te vermoorden...

De vijanden van het Amerikaanse volk bevinden zich niet in Rusland, China of Iran. Ze bevinden zich in Washington DC.

Dorothé
 

Voor mij lijkt het erop dat de Dems het toneel opzetten om het NIET certificeren van de verkiezingen te rechtvaardigen als Trump wint.

De Deep State erkent dat Kamala geen enkele grip krijgt. Ze weten dat ze niet kan winnen bij een eerlijke verkiezing, en hun fraude is misschien niet genoeg om haar te redden.

Kamala inruilen voor een nieuwe kandidaat zou op dit punt DEASTROOS zijn voor de Dems, en zou een te grote nederlaag zijn om te overwinnen nadat ze all-in op haar zijn gegaan. Dus het lijkt erop dat hun plan is om het idee te planten dat Rusland, China, Iran, etc. allemaal invloed hebben op de verkiezingen, en daarom kunnen rechtvaardigen om de verkiezingen niet te certificeren, en de macht niet aan Trump over te dragen.

Ze hebben de interne peilingen. Ze weten dat Kamala zal verliezen, en ze hebben er geen vertrouwen in dat ze een impact zal hebben op het debat, dus gaan ze preventief naar de volgende eventualiteit in het plan.

Ze zijn niet van plan om deel te nemen aan de “vreedzame machtsoverdracht” als Trump wint, en ze zullen zeggen dat het nodig is om onze “democratie” te behouden.

Video is van 8/7/2024:

Dorothé
 

1725508695317.png
DOJ: “Conservatief mediabedrijf ontving $10 miljoen van de door de staat gesteunde Russische media-outlet RT, om influencers te verleiden pro-Russische content te promoten.”

BC: Zie plaatje.

Dorothé
 

Poetin is hilarisch 😂

Hij zegt dat hij Kamala steunt en haar lach is "fascinerend".

Voor degenen die het niet begrijpen: Poetin trollt. Hij maakt Kamala belachelijk omdat ze dom is. Hij steunt Kamala of Biden niet echt.

Hij vindt ze leuk omdat ze makkelijke tegenstanders zijn op het geopolitieke slagveld. Maar laten we onszelf niet voor de gek houden, Poetin wil dat Trump wint, en dat is maar goed ook. Poetin beseft dat als Trump aan de macht is, de geldstroom naar Oekraïne zal stoppen, Trump bereid is een deal te sluiten en de oorlog zal eindigen. Poetin wil deze oorlog niet, hij wil gewoon dat de NAVO van zijn stoep verdwijnt, en Trump/RFK Jr. zijn vastbesloten om dat te laten gebeuren.

Poetin en zijn leger hebben Biden, Obama, Hillary, Soros en de Democratische Partij, bij naam, letterlijk beschuldigd van het creëren van biologische wapens in Oekraïne.

Poetin is anti-woke. Hij praat vaak over de kwalen van het "westerse liberalisme" en hoe het Westen is vervallen tot een gedegenereerde en hedonistische maatschappij, die zich bezighoudt met satanisme en pedofilie. Hij is een pro-christelijke, pro-familie, pro-conservatieve levensstijl.

Poetin steunt Kamala, Biden of de Democraten niet echt, en de menigte weet dat, en lacht mee omdat de uitspraak zo belachelijk is en duidelijk als grap is bedoeld.

Poetin weet ook dat als hij zegt dat hij Trump steunt, de westerse MSM in paniek zal raken en hem ervan zal beschuldigen zich te bemoeien met de verkiezingen voor Trump. Dus zei hij het tegenovergestelde om de Democraten te trollen, terwijl hij ook de spot dreef met Kamala omdat ze een kakelende imbeciel was.

Dorothé
 

1725559566251.png
Ik geef niets om Hunter Bidens wapenbeschuldigingen, drugsbezit of belastingontduiking.

IK geef WEL om zijn biolabbedrijf, Metabiota, dat zwaar betrokken was bij de ontwikkeling van vleermuiscoronavirussen in Oekraïne, via USAID Project PREDICT, vóór de C19-uitbraak.

Niets anders doet ertoe.

Dorothé
 

Trump bevestigt dat hij een taskforce voor overheidsefficiëntie zal starten, onder leiding van Elon Musk!

Elon zal de hele federale overheid controleren en de frauduleuze besteding van onze belastingdollars elimineren, waarmee biljoenen worden bespaard.

Dit is de ergste nachtmerrie van de Deep State, om meerdere redenen:

1) Onze belastingdollars zijn de levensbron van de Deep State-machine. Hun rijkdom komt voort uit het witwassen van onze belastingdollars in de vorm van "buitenlandse hulp" en "uitgaven". Trump en zijn bondgenoten weten dit en snijden de geldvoorraad af en neutraliseren zo hun macht.

2) Elon krijgt de taak om het vet te snoeien, en als het ook maar enigszins lijkt op zijn Twitter-revisie, zullen veel banen bij de Amerikaanse overheid verdwijnen, omdat ze niet nodig zijn voor de machinefunctie. Dit betekent minder bureaucraten die overheidspensioenen melken, meer geld in onze zakken en minder mogelijkheden voor kwaadaardige actoren om een thuis te vinden in de Amerikaanse overheid.

3) Elon is duidelijk een slimme jongen en hij weet dat ze corrupt zijn. Zodra hij de federale overheid heeft gecontroleerd, gaat hij zien wat ze hebben uitgespookt en hij gaat helpen dit bloot te leggen.

Dit actieplan pakt de kern van corruptie bij de Amerikaanse overheid aan, belemmert de mazen in de wet die werden uitgebuit en leidt tot de onthulling van slechte actoren. Dit zal de mogelijkheid van de Deep State om vooruit te komen effectief beperken, zelfs nadat Trump weg is.

De Deep State staat in feite op het punt van uitsterven als Trump wint.

Dorothé
 

De Kamala hype-trein is uitgeblust.

De illusie van populariteit is verdwenen en nu strompelt haar campagne over 4 dagen naar een debat met Trump, met slechts 1 zeer onindrukwekkend interview op haar naam.

Ik vind ons standpunt wel wat.

Als Kamala geen goede prestaties levert, is haar campagne misschien niet meer te redden. De Democraten zouden dan andere opties moeten onderzoeken, zoals het weigeren om de verkiezingen te certificeren, een onvoorzien niveau van fraude, WO3, een nieuwe "pandemie", een black swan-gebeurtenis, etc.

Er is ook de mogelijkheid dat de DNC haar gewoon vervangt zoals ze dat met Biden deden. Wettelijk gezien heeft de DNC de bevoegdheid om hun kandidaat na de conventie te vervangen als Kamala "aftreedt", maar strategisch gezien zie ik niet in hoe de Democraten Kamala in de steek zouden kunnen laten nadat ze all-in op haar zijn gegaan, en er nog maar zo weinig tijd over is. Het zou een slechte indruk maken om de democratie WEER te omzeilen door een 3e kandidaat te selecteren, maar op dit punt zou niets me verbazen en hun gehersenspoelde schapen zullen doen wat ze verteld wordt.

Afbeelding is Nate Silver's verkiezingswinnaarswaarschijnlijkheidsmodel, dat Kamala's daling in peilingen weerspiegelt, met name in swing states.

Dorothé
 

- Trumps veroordeling uitgesteld tot na de verkiezingen.

- RFK Jr. wint juridische gevechten in meerdere swing states om zijn naam van het stembiljet te laten halen, wat Trump helpt.

- Kamala daalt in de peilingen, winst daalt waarschijnlijk, en debat op komst.

De Dems liggen weer in puin!

Dorothé
 

Oorlogszuchtige neocon, Dick Cheney, steunt Kamala Harris.

Dit is een verdere bevestiging dat de oude GOP dood is en Trump de Republikeinse Partij heeft overgenomen.

-De Cheneys
-De Bushes
-De McCains
-Paul Ryan
-Mitt Romney

De oude GOP-establishment is uit MAGA getrapt en blijft loyaal aan hun uniparty-cohorten aan de andere kant van het gangpad, vandaar dat ze allemaal Kamala steunen.

Dit bewijst dat er een Deep State/Uniparty bestaat en bevestigt dat Trump/MAGA de oppositie vormen tegen deze entiteit.

Dick Cheney die Kamala steunt is een ENORM positief punt voor Trump. En het is ook hilarisch, want voordat Trump op het toneel verscheen, was Dick Cheney waarschijnlijk de man die ze het meest haatten. Ze realiseren zich niet eens wat ze zijn geworden.

Dorothé
 

1725788569959.png
Democratische logica:

Jaren 70: Dick Cheney is een oorlogsmisdadiger!
Jaren 80: Dick Cheney is een oorlogsmisdadiger!
Jaren 90: Dick Cheney is een oorlogsmisdadiger!
Jaren 2000: Dick Cheney is een oorlogsmisdadiger!
Jaren 2010: Dick Cheney is een oorlogsmisdadiger!

2024: DICK CHENEY ONDERSCHREVEN KAMALA HARRIS EAT IT TRUMP-AANHANGERS!

Dorothé
 

1725900846506.png
Trump zegt dat hij het volgende wil:

-de eeuwige oorlogen beëindigen
-belastingen verlagen
-overheidsuitgaven verlagen
-vrije meningsuiting beschermen
-marihuana decriminaliseren
-corrupte bureaucraten vervolgen
-de omvang en macht van de federale overheid drastisch verminderen

Klinkt behoorlijk libertair voor mij.

Dorothé
 

1725913151235.png
We wachten op dit punt gewoon op het debat.

Het komt er allemaal op neer of Kamala een behoorlijke prestatie kan leveren en een soort momentum voor de Dems kan genereren.

Als ze een slechte prestatie levert, zou het me niet verbazen als de media zich tegen Kamala keren zoals ze dat met Biden deden, en we een nieuwe kandidaat bovenaan het ticket zien staan, nadat Kamala is verteld dat ze moet aftreden.

Kamala vecht morgenavond voor haar politieke leven en ze gaat een kooigevecht aan met de meest ervaren presidentiële debater in de geschiedenis van de VS, Donald J. Trump.

De Dems zullen het niet toegeven, maar ze zijn doodsbang.

Dorothé
 

Het zal moeilijk zijn om iemand te vinden die Trump en RFK Jr. meer wilde laten samenwerken dan ik.

Het was surrealistisch om te zien hoe het tot bloei kwam. De euforie heeft me een beetje verlamd. Ik weet niet hoe ik me moet gedragen.

Het is als een droom die uitkomt.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.146
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan