BioClandestine


Kamala gaat EINDELIJK zitten voor een solo-interview en ze is ONTHULD!

Het interview werd gehost door DNC-partner ABC, maar Kamala was lang niet zo goed voorbereid op dit interview als op het debat.

Gewoon een woordenbrij en incompetentie. Ze heeft geen plan. Ze lult maar wat door haar antwoorden en hoopt dat je niet merkt dat ze helemaal niets heeft gezegd.

Er is een groot verschil tussen Kamala on-script en off-script. Zo ziet ze eruit als ze gedwongen wordt om off-script te zijn en haar hersenen moet gebruiken in plaats van een autocue af te lezen of een uit het hoofd geleerde speech te repeteren.

Het is ook geen toeval dat de Dems dit op een vrijdagavondnieuwsdump hebben laten vallen. Ze proberen het in het weekend te begraven terwijl het land naar voetbal kijkt, in de hoop dat het nieuws overspoeld wordt en mensen het niet opmerken.

Als ze trots waren op Kamala's optreden, hadden ze het op een vroege werkdag uitgebracht, zodat ze meer aandacht konden krijgen.

Dorothé
 

Als je hierop stemt… kun je niet gered worden.

Als je wilt dat deze kakelende imbeciel opperbevelhebber wordt van de machtigste macht in de menselijke geschiedenis… ben je een idioot en zou je uitgesloten moeten worden van het nemen van beslissingen.

Het is tijd om de Dems permanent in time-out te zetten.

Dorothé
 

1726476922258.png
Ik wil niet speculeren totdat we alle details hebben.

Maar we weten wel dat als de rollen omgedraaid waren en het de Democratische kandidaat was die moordpogingen afweerde, de MSM elke Trump-aanhanger de schuld zou geven van onze "gevaarlijke retoriek".

Heeft links zijn retoriek afgezwakt na de eerste moordpoging? Ongeveer 48 uur lang, daarna gingen ze zonder haperen weer verder.

Ongeacht wie er daadwerkelijk verantwoordelijk is voor wat er vandaag is gebeurd, de Democraten en hun onderdanige MSM zijn enigszins de schuld van hun voortdurende verdeeldheid zaaiende retoriek en regelrechte leugens.

Als het Kamala was en niet Trump, zouden de Democraten ons van sociale media weren, eisen dat het 2e amendement wordt ingetrokken, de GOP een terroristische organisatie noemen en er zouden rellen uitbreken in alle Democratische steden.

We krijgen niet eens een verontschuldiging of een erkenning van wangedrag, omdat het ze niets kan schelen. Ze willen Trump dood.

Dorothé
 

Bijlagen

  • 1726476899155.png
    1726476899155.png
    441,4 KB · Weergaven: 0

Hey Democraten,

Jullie beseffen toch dat jullie de slechteriken zijn?

Als jullie de waarheid moeten censureren, moeten samenzweren met de media, het rechtssysteem moeten bewapenen en moeten proberen jullie politieke tegenstander te vermoorden… dan zijn jullie de slechteriken.

Dorothé
 

1726477040200.png
De potentiële moordenaar is geïdentificeerd als Ryan Routh @RyanRouth

Ik heb net even naar zijn account gekeken en hij is een Bernie Democraat en een behoorlijke fan van Oekraïne.

Hier is zijn LinkedIn-account. Je zult zien dat zijn banner een stel Oekraïense vlaggen bevat.

Zwaar gehersenspoelde Dem. Zoals verwacht.

Dorothé
 

Ik denk dat dit een goed moment is om mijn Trump “Many Men” muziekvideo uit te brengen… opnieuw.

Hoe vaak gaan jullie me dit nog laten posten?

Kom op, koning, je mag niet missen.

0-2. Suck it Dems.

Dorothé
 

De Dems baseerden hun haat voor Trump oorspronkelijk op het 100% gefabriceerde MSM-narratief dat Trump een Russische troef en een dictator in wording was.

Niets daarvan bleek waar te zijn, maar de schapen bleven Trump toch haten.

Ze weten niet eens waarom ze hem haten. De schapen worden gewoon door de media geconditioneerd om Trump te haten, ongeacht de situatie. Feiten zijn irrelevant. Hun geest is verdraaid door jaren van intense anti-Trump-propaganda. Ze zijn legitiem gehersenspoeld, hersenloze vleeszakken, volledig ondergeschikt aan de almachtige MSM, die hun leugens als dogma consumeren.

Degenen die de schuld verdienen, zijn de corrupte MSM, hun Democratische overlords, samen met hun CIA-handlers. Zij zijn degenen die de hersenen van miljarden mensen wereldwijd hebben door elkaar gehusseld. Zij zijn degenen die het publiek ervan hebben overtuigd dat Trump "letterlijk Hitler" was, allemaal gebaseerd op leugens, die ZIJ hebben gecreëerd.

Als de MSM niet corrupt was, zou dit allemaal niet gebeuren. Ze zijn medeplichtig aan een groot complot om de massa te hersenspoelen. Degenen die verantwoordelijk zijn voor deze Orwelliaanse misdaden tegen de mensheid, moeten worden geëlimineerd, anders zal de mensheid verder ten onder gaan.

Het is of wij of zij.

Dorothé
 

1726503752221.png
Luister even.

De Dems denken dat Trump Hitler is, dus nadat we gewonnen hebben, moeten we aardig tegen ze zijn en ze naar een "democratisch" land sturen, zoals Oekraïne!

De Dems sturen ons geld er sowieso graag naartoe, en ze zouden de democratie kunnen verdedigen tegen de Russen, zoals ze altijd al wilden!

Dorothé
 

1726545343196.png
Beste Democraten/MSM,

Bespaar ons de excuses. Jullie demonen hebben deze gewelddadige retoriek in stand gehouden sinds Trump die roltrap afkwam.

Jullie zijn gestoorde, gehersenspoelde sekteleden, vastbesloten om volledige hegemonische dominantie te verkrijgen.

Houd je gespleten tongen achter je tanden.

Dorothé
 

1726545393771.png
Gezien hoe ver de Deep State is gegaan, zou Trump niet alleen gerechtvaardigd zijn om elke corrupte acteur achter de tralies te gooien, het zou ook onverantwoord zijn om dat niet te doen.

Trump heeft ook wat hij de vorige keer niet had.

Het publiek is wakkerder en de MSM heeft zijn kracht verloren. Het publiek gelooft de MSM-leugens niet meer, vooral dankzij Elons verdediging van de vrijheid van meningsuiting op X en de opkomst van onafhankelijke journalistiek.

Nu de MSM grotendeels is geneutraliseerd en het publiek na 4 jaar van het Biden/Kamala-circus red-pilled is, heeft Trump de variabelen op orde die nodig zijn om een ongekende zuivering van de Amerikaanse regering uit te voeren.

Trump heeft de publieke steun, de optiek, het precedent, de politieke munitie en de omringende cast om te doen wat nodig is.

Geen beleefdheden meer. De vijanden van We the People moeten worden uitgeroeid en geëlimineerd, om nooit meer op te staan.

Dorothé
 

Na nog een moordpoging op Trump, zegt Hillary dat de MSM-retoriek niet ver genoeg is gegaan en dat de "journalisten" hun gaslighting over Trumps gevaar voor onze wereld moeten opvoeren.

Het is niet ingewikkeld, mensen.

De Democraten zijn ronduit KWAAD…

Dorothé
 

Elke keer als ik op mijn telefoon kijk, ben ik een beetje bang dat ik ga lezen dat een van deze moordpogingen is geslaagd.

Elke keer als ik Trump een toespraak zie houden, vraag ik me af of hij door een kogel in zijn hoofd wordt geraakt.

Wat dit ook is, het is geen "democratie".

Dorothé
 

1726595629507.png
Beste geval: MSM/Democratische gewelddadige retoriek heeft meerdere pogingen op Trumps leven veroorzaakt, en ze blijven het vuur aanwakkeren.

Slechtste geval: De Dems/inlichtingendienst zijn erbij betrokken.

Hoe dan ook, ze zijn slecht en moeten worden vernietigd.

Dit is geen verkiezing. Het is een oorlog.

Dorothé
 

Deze mensen zijn ziek.

Deep State-woordvoerder KJP zegt dat Trump een "bedreiging voor onze democratie" is en dat HIJ degene is die ZIJN retoriek moet matigen, nadat een Harris/Walz-aanhanger zojuist heeft geprobeerd hem te vermoorden.

Ze willen Trump dood hebben en het kan ze niet schelen of jij dat weet.

Dorothé
 

Voor degenen die het niet weten, Diddy voerde een honeypot/chantage-operatie uit, net als Epstein.

De enige vraag is, wie stond er boven Diddy? Aan wie gaf hij de inlichtingen door?

Aangezien de CIA tot over zijn oren in al dit soort operaties zit, is het redelijk veilig om aan te nemen dat ze het wisten. En aangezien Diddy een extreem luidruchtige en invloedrijke troef is geweest voor de Democratische Partij, is het veilig om te zeggen waar zijn loyaliteit ligt.

Diddy was een inlichtingendienst-troef en zijn missie was om chantage te verkrijgen voor de Deep State, in ruil voor roem en rijkdom. Hij verkocht letterlijk zijn ziel aan de duivel.

Laat de Democraten zich niet distantiëren van Diddy. Hij is een van hen. Ze gebruiken hem al sinds het begin van de jaren 2000 om Hollywood en de muziekindustrie te beïnvloeden. Hij is een Democratische agent.

Video: Diddy interviewt Obama 2004

Dorothé
 

Het leven is op dit moment een vreemde plek. Het is moeilijk om plannen te maken voor de toekomst.

Als Trump wint, is Amerika terug en begint de schoonmaak.

Als Kamala wint, wil Hillary me arresteren voor het verspreiden van "Russische desinformatie".

We claimen de overwinning, of ik beland in de goelag. 😂

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.550
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan