BioClandestine

Holy shit…

De krimp heeft nieuwe hoogten bereikt.

"Ik ben in deze straten".

Bitch, je hebt de afgelopen 2 weken iedereen verteld dat je bent opgegroeid als een kind uit de middenklasse. Je bent geen gangster. Je bent een officier van justitie en een hoer.

Ik ben het zat om me in te houden.

Dorothé

1726718047982.png
Het is bizar hoe snel de nieuwscyclus is veranderd sinds de meest recente moordpoging op Trump.

Gehersenspoelde democraten proberen Trump zo vaak te vermoorden, dat het nu gewoon onderdeel is van de Amerikaanse routine. Het is genormaliseerd.

Gewoon een typische woensdag hier in 2024.

Dorothé

Je kunt zeggen wat je wilt over Trump, maar je kunt niet zeggen dat het hem niets kan schelen.

Hij is miljardair en zou zijn dagen thuis kunnen doorbrengen met zijn supermodelvrouw op zijn landgoed.

In plaats daarvan houdt hij moordpogingen tegen en neemt hij het op tegen het corrupte establishment.

Held.

Dorothé

1726766782134.png
Trumps bericht van Truth Social van gisteravond lijkt relevant.

Hij beweert dat de FBI Iran betrapte op spionage en de informatie doorgaf aan de campagne van Harris, en brengt nogmaals de mogelijkheid ter sprake dat de Dems haar vervangen.

Hier zijn een paar behoorlijk serieuze beschuldigingen.

Verraad.

Dorothé

1726804554283.png
De linkse bots en trolls zijn massaal aanwezig.

Ze hebben nieuwe gespreksonderwerpen gekregen. Ze spammen massaal mijn opmerkingen dat Trump zich alleen kandidaat stelt om "uit de gevangenis te blijven".

De Democraten willen wanhopig afleiden van de moordpogingen. Ze zullen hun schapen alles vertellen om ze ervan te overtuigen dat ze rechtvaardig zijn en dat hun blinde haat voor Trump gerechtvaardigd is.

Trump wordt duidelijk vervolgd en aangevallen, maar de Democraten hebben zichzelf ervan overtuigd dat Trump de provocateur is en dat zij de slachtoffers zijn. Psychologische projectie.

We hebben te maken met gevaarlijke en slechte mensen en ik vrees dat er in onze toekomst geen coëxistentie meer zal zijn. Deze demonen kunnen niet gered worden. Ze moeten verslagen worden en hun ideologie moet tot uitsterven worden gedreven.

Dorothé

Interessant 🤔

Trump spreekt over de FBI die bevestigt dat Iran zijn campagne heeft bespioneerd en de informatie met de Dems heeft gedeeld.

"Dit is echt waar", zegt Trump.

De Dems hebben Trumps hele presidentschap gehinderd vanwege beschuldigingen dat Rusland hun campagne heeft gehackt, wat een leugen bleek te zijn. Nu heeft Iran Trumps campagne daadwerkelijk bespioneerd en wilde het samenzweren met de Dems. Zou de wereld niet moeten stoppen?

Waarom Bidens eigen FBI dit toegeeft, weet ik niet zeker. Naar verluidt slaat dit allemaal nergens op, maar gezien het feit dat er meerdere pogingen zijn gedaan om Trump te vermoorden, zou deze situatie veel dieper kunnen zijn dan we begrijpen.

Wat als de Dems communiceren met vijandige buitenlandse tegenstanders als onderdeel van een breder complot om Trump te vermoorden?

Gezien hoe gestoord de Dems zijn geworden, denk ik niet dat het onredelijk is om te betwijfelen of ze zoiets zouden doen.

Dorothé

Voor het geval u nog meer bevestiging nodig had dat deze mensen slecht zijn:

Democratische leiders weigeren hun retoriek te temperen na meerdere moordpogingen, en blijven Trump een "bedreiging voor de democratie" noemen, ondanks het feit dat hun partij geen verkiezingen heeft gehouden.

Het Sméagol-achtige wezen, Pramila Jayapal (D) Washington, zegt zelfs dat TRUMP degene is die ZIJN retoriek moet temperen, nadat een Democratische aanhanger zojuist heeft geprobeerd Trump te vermoorden... WEER!

Er zal geen coëxistentie zijn. Ze willen Trump dood, en het kan ze niet schelen of jij dat weet. Dit is geen politiek. Dit is oorlog.

Dorothé

Welp, ik denk dat Jill Biden nu de opperbevelhebber is.

Ik kan me niet herinneren dat iemand op haar heeft gestemd. Het is niet dat de Democraten er ook maar iets om geven. Niemand heeft ook op Kamala gestemd.

We zijn momenteel in een proxy-oorlog met Rusland, op de rand van WO3, en dit is wie de leiding heeft over onze regering…

Dorothé

Er zijn twee soorten kiezers in de Verenigde Staten.

Degenen die denken dat deze niet-gekozen kakelende clown een goede opperbevelhebber zou zijn.

En degenen met functionerende hersenen.

Als u denkt dat Kamala POTUS-materiaal is, leeft u in een compleet andere realiteit.

Dorothé

Als je wakker bent, raak je al snel overweldigd door alle waanzin en flagrante idioterie.

Maar aan de positieve kant: hoe gekker het wordt, hoe groter de kans dat de normies wakker worden. De diepe slapers moeten met de paplepel worden ingegoten. Herhaaldelijk.

Het voelt misschien niet zo, maar dit is de noodzakelijke voortgang naar massaontwaking. Het moet erger worden voordat het beter wordt. Als we drastische en blijvende veranderingen willen rechtvaardigen, kunnen we het publiek niet vertellen, ze moeten zelf getuige zijn van de corruptie en het kwaad.

Dus hoewel het voor ons frustrerend kan zijn om de flagrante leugens en waanzin van het Biden-regime en de Kamala-campagne te verdragen, voorzien ze het publiek van een constante dosis rode pillen.

Elke slechte clip is een nieuwe kans voor de normies om uit de Matrix te breken.

Dorothé

1727000442701.png
Trump deed twee debatten op de door Democraten gecontroleerde media CNN en ABC.

Nadat Kamala Trump ontweek tijdens het debat op 4 september op Fox News, ging Trump WEER vijandelijk gebied in en versloeg Kamala, ook al had ze alle vragen en bevooroordeelde moderators.

De Democraten willen de berekening wanhopig veranderen voor november. Ze hebben de interne peilingen. Ze weten dat ze aanzienlijk achterlopen.

Ze proberen Trump in een andere nadelige situatie te slepen, en Trump trapt er niet in.

Ze kunnen schreeuwen wat ze willen, maar Kamala is degene die debatten ontwijkt en weigert om in een situatie te stappen met onpartijdige media. Ze kan niet buiten de structuur optreden en is alleen bereid om naar media te gaan die ondergeschikt zijn aan de DNC en haar leugens niet willen controleren.

Dit is wanhoop van de Democraten.

Dorothé

1727112048580.png
Bidens DOJ heeft zojuist deze brief gepubliceerd die is geschreven door de mislukte Trump-moordenaar, Ryan Routh, waarin hij $ 150.000 uitlooft voor iedereen die "de klus afmaakt".

De Democraten hebben dus een beloning uitgeloofd voor Trumps hoofd, en Bidens DOJ adverteert dit luidkeels aan het publiek. Dit zijn in feite bevelen aan de MSM-hersenspoelde schapen. De Democraten hopen dat meer blauwharige, Oekraïne-liefhebbende, Trump-hatende gekken proberen Trump te vermoorden. Ze verbergen het niet eens meer.

Als de rollen omgedraaid waren en Trump-aanhangers dit deden, zou de wereld stoppen. Er zou een muur van berichtgeving zijn, gemeentehuizen, brandende steden, studentenkampen, massaprotesten, rellen, burgeropstanden, alomvattende censuur tegen alle Trump-aanhangers, etc. De Democraten zouden hun verstand verliezen en schuimbekken.

Er zal geen coëxistentie zijn. Dit is oorlog.

Dorothé

Het Biden-regime is net helemaal Gestapo geworden.

Ze adverteren met een beloning op Trumps hoofd, uitgeloofd door Trumps would-be assassin, die een inlichtingendienst/slachtoffer is.

Onze eigen regering probeert de favoriete kandidaat en koploper van het volk voor POTUS te vermoorden.

Word verdomme wakker.

Dorothé

1727120895065.png
De Democraten hebben zichzelf ervan overtuigd dat Trump het verdient om vermoord te worden omdat hij een "bedreiging voor de democratie" is.

Ondertussen heeft hun partij:

-geen voorverkiezingen gehouden
-de media als wapen gebruikt
-de planeet gehersenspoeld
-een pandemie gecreëerd
-de vrijheid van meningsuiting geschonden
-de laptop van Hunter bedekt
-zich bemoeid met federale verkiezingen
-wereldwijd proxy-oorlogen gestart
-de wereld naar de rand van WO3 geduwd

Als u denkt dat Trump de "bedreiging voor de democratie" is, dan let u niet op.

Dorothé

1727150131411.png
De Democraten hebben de interne peilingen gezien. Ze weten dat ze in een eerlijk gevecht gaan verliezen.

Ze zullen andere eventualiteiten onderzoeken:

- Trump vermoorden
- WO3
- Verkiezingsfraude
- Opstand

Ze zullen blijven proberen Trump uit te schakelen. Als dat mislukt, sturen ze al meer troepen naar het Midden-Oosten en zouden ze kunnen proberen een grootschalig conflict uit te lokken, in de hoop dat ze het annuleren van de verkiezingen in oorlogstijd kunnen rechtvaardigen. Als dat niet werkt, zullen ze een bepaald niveau van kiezersfraude implementeren, in een poging de swing states te stelen. Als dat niet werkt, zullen ze proberen de vreedzame machtsoverdracht te voorkomen en weigeren ze de macht aan Trump over te dragen.

Het wordt een hobbelige rit. Blijf koel.

Dorothé

1727253596812.png
Uiteindelijk zal het publiek leren dat de wereld wordt bestuurd door chantage.

Een groot deel van de heersende klasse wordt gecontroleerd door kwaadaardige actoren, door middel van chantage. Diddy en Epstein zijn slechts twee van dergelijke operaties. Deze praktijk vindt al tientallen jaren plaats.

Politici, beroemdheden, atleten, muzikanten, acteurs, iedereen met een hoge mate van invloed of macht; ze waren allemaal een doelwit voor kwaadaardige inlichtingendiensten die probeerden de controle te krijgen.

Met deze methode van honeypot en chantage kunnen kwaadaardige actoren vanuit de schaduw regeren, zonder ook maar één verkiezing te hoeven winnen. Als ze vuil hebben op alle politici, controleren ze de beleidsbeslissingen via proxy.

Zo werkt de wereld. Democratie is een sprookje.

Dorothé

1727253680411.png
De potentiële huurmoordenaar Ryan Routh is officieel aangeklaagd voor poging tot moord op Trump.

Geweldig. Nu moeten we kijken met wie hij communiceerde en waar hij zijn geld vandaan haalde.

Handelde hij alleen omdat de linkse media hem hadden gehersenspoeld? Of werd hij door iemand gestuurd?

Ik durf te wedden dat zijn banden met Oekraïne relevant zullen blijken.

Dorothé

1727253739747.png

Interessant 🤔

Bidens DNI informeerde Trump over vermeende Iraanse pogingen om hem te vermoorden.

Ik ben sceptisch. De inlichtingendienst geeft nooit iets vrij, tenzij het hen ten goede komt.

Het lijkt erop dat ze Iran de schuld willen geven van de CIA/Democratische pogingen om Trump te vermoorden.

Ze zouden deze informatie nooit vrijwillig aan Trump vrijgeven. Ze willen hem dood hebben. Ik denk dat ze het publiek willen misleiden en Iran de schuld willen geven om te voorkomen dat de massa de puntjes op de i zet en de Dems/CIA de schuld willen geven. Dit wil niet zeggen dat ik Iran steun, maar dit stinkt naar klassieke CIA-list.

En aangezien de inlichtingendienst ons nooit de waarheid vertelt over iets, betwijfel ik ten zeerste of ze plotseling wat integriteit hebben ontwikkeld.

Ik geloof het niet.

Dorothé

Ik heb geprobeerd het interview met Kamala te bekijken...

Het is slecht.

Ze weet duidelijk niet waar ze het over heeft, ze praat in cirkels, liegt herhaaldelijk en bluft er doorheen. Klassieke Kamala.

Ze klinkt alsof de leraar je aanspreekt en je de leesopdracht niet hebt gedaan. Helaas kan het de kiezers van de blauwe partij niets schelen. Niemand van hen stemt VOOR Kamala, ze stemmen tegen Trump. Ze zouden op Satan zelf stemmen als er een (D) naast zijn naam op het stembiljet zou staan.

Dus hoewel ik graag zou willen denken dat deze beschamende optredens van Kamala haar pijn doen, weet ik dat niet zeker. Haar aanhangers weten dat ze een idioot is. Ze hebben dit al geaccepteerd. Ze houden hun neus dicht en stemmen het tegenovergestelde van Trump, ongeacht wie het is. Verdienste en logica zijn irrelevant voor de vergelijking.

Dorothé

Als je je afvroeg waarom ze Trump proberen te vermoorden, dan is dit waarom.

Trump staat op het punt om te onderhandelen over een einde aan het conflict in Oekraïne. Dit betekent dat het militair-industriële complex hun melkkoe verliest en de CIA hun offshore-proxy verliest.

Daarom hebben ze Trump afgezet zodra hij begon te graven naar waar het geld in Oekraïne naartoe ging. Trump heeft geen enkele misdaad begaan. Hij is alleen te dicht bij het ontdekken van wat er aan de hand was gekomen.

En als Trump nu de verkiezingen wint en onderhandelt over een einde aan het conflict en de geldstroom, zoals hij beweert, dan zal het publiek zien dat Trump de vredeshandhaver is en dat het Biden-regime degenen waren die deze oorlog hebben aangewakkerd.

En een van de voorwaarden die Poetin zal eisen om tot een overeenkomst te komen, zal een volledig onderzoek door de VN-Veiligheidsraad naar de ontwikkeling van Amerikaanse biowapens in Oekraïne omvatten. Poetin en zijn leger eisen dit al jaren bij de VN en de VS vetoën elke poging. Gezien RFK Jr. en Tulsi Gabbard zich extreem openlijk over dit onderwerp hebben uitgelaten, is het zeer waarschijnlijk dat als Trump wint, zijn regering het niet alleen met Poetin eens zal zijn in dit opzicht, maar hem ook zal helpen bij het blootleggen en oplossen van deze bedreiging voor de mensheid.

Dit is wat er op het spel staat. Dit is waarom de Democraten het zien van Trump die met Zelensky praat hun ergste nachtmerrie is. Als Oekraïne valt, staat de Deep State op het punt van uitsterven.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan