cannabis olie

De Natupure CBD olie zou THC vrij zijn. Ik vraag me af of je dat wel moet willen, daar THC zijn eigen zeer genezende werking heeft en in samenwerking met de CBD juist mijns inziens zeer positief is voor je gezondheid.
Wat ik veelal begrijp is het juist de combi van cbd en thc die ons zo goed doet.

Overigens zijn de spuiten CBD olie bij Mediwiet goed geprijsd en het lijkt me een goed product.: http://groenvrij.24uurshop.nl/product/1587895/cbd-spuit-10ml-
Vermeng deze met een olie die je zelf verkiest in een pipetflesje (0,89 euro bij gezondheidaanhuis.nl) en je kan een tijd voort.

Als het THC bevat mag het niet verkocht worden. In een eerlijke wereld zouden we helemaal geen wetten hebben die dit verbieden.

Mike

Als het THC bevat mag het niet verkocht worden.

Stichting Mediwiet verkoopt het echter wel. Deze CBD olie is niet vrij van THC, er zit een -klein- percentage in.

Over de Natupure olie. De werkelijke samenstelling van de 25ml fles is dit:

Samenstelling:

Canabidiol (99%) 50mg

Hennepzaadolie 23,7g

tocoferol (dl-alfa) 1,25mg (10% ADH)

Ik weet niet waarom alle websites die ik zag zeggen dat de hennepzaadolie 23.7mg is. Zou het een fout zijn? In mg lijkt het alsof de concentratie van cbd olie veel meer is. Maar als je de foto van de flesje inzoemt dan zie je dat het 23,7g is.

Als je de ingeredienten nu optelt krijg je wel 25ml (mg). Er zit dus in de hele flesje 50mg CBD (99% puur) olie, en dat is 0.05g!

De werkelijke percentage cdb in de flesje is dus 0.2% Het lijkt wel homeopatische hoeveelheid. Als je nog gelooft dat de CBD olie echt 99% puur is.

Dit is echt walgelijk. Niet allen worden mensen misleid door de grote letters 99% CBD, maar de ingredienten lijst is ook fout. In Nederland worden ingredienten in de volgorde van hoeveelheid op de verpakking gezet. CBD olie moet dus op het eind van de lijst staan, niet op het begin.

@ Miep

Dat quote van de website van Exendo klopt niet. Ritalin is geen antagonist van dopamine, maar een heropname remmer van dopamine. Ze weten niet waar ze het over hebben.

Ik heb ook een keer hun supps op hun website gezien en die zijn erg duur. Die hoge prijs is niet nodig als ik naar de ingredienten kijk.

Er is ook een andere suppliment rosmarinus optimum waarbij ze zeggen dat het kwik ontgift.

Andy Cutler werd gevraagt erover door Edwin, en hier is zijn antwoord:

No, apparently they really don’t know anything about it. So I wouldn’t bother to dig into it any further if I were you. You’ll find lots of sales hype on the internet. Whatever it is they’re selling does whatever it is you need, just send a lot of money. It is a great illustration of their lack of diligence that they didn’t even bother to translate that figure that shows up in the summary on facebook, it’s just some words. Surely they could take half an hour and redraw it and use Dutch words.

Het valt me op dat veel mensen die Cutler ontgiftiging doen ook wapf eten en FCLO gebruiken.

Ik heb jammer genoeg veel kostbare tijd verloren met het hele Exendo en LDN verhaal.

WAP eten en medicinale cannabis zijn uiteindelijk mijn redding geweest!

Gelukkig komen er steeds meer Cannabis Social Clubs
http://sensiseeds.com/nl/blog/hoe-werken-cannabis-social-clubs/

@Femke,

Bedoel je cbd olie? Welk merk gebruik je? Ik wil het gaan proberen maar ik zoek nog naar de beste olie.

Hoi Golden

Ik vulde net mijn vorige bericht nog even aan.
Kijk eens of er een social club bij je in de buurt zit.

Een goede CBD olie is o.a die CBD olie van Cibdol.

Nog nooit van gehoord, ik begrijp dat het ook met het endorfine gebeuren te maken heeft.

Hoi Femke ,

Wat waren jouw klachten dat jij met LDN begon?
Ik was zelf ivm fibromyalgie heel lang geïnteresseerd geraakt in met name LDN. Dat exorfinen verhaal heb ik min of meer losgelaten na wat ik op het forum heb gelezen en overigens nog nooit op getest.

Ik heb zelf bijna twee maanden cbd olie Organic 4% geprobeerd van zamnesia maar helaas merkte ik hier weinig van. In het begin leek ik minder pijn te hebben maar dat wat klaarblijkelijk toeval. Ik werd bij 4 druppels per keer enorm misselijk. Ik ging ophogen omdat ik niets merkte maar toen moest ik bijna braken.

Hoi Sampjes,

Wat waren jouw klachten dat jij met LDN begon?

Ik had o.a. erg veel neuropatische, gewrichtspijn en veel andere ongemakken door ms en reuma.

Het kan soms een hele puzzel zijn om voor jou de goede CBD en/of THC soort te vinden.
Bevalt de ene niet, probeer dan een andere.

http://informatiecentrumcannabis.nl/wat-is-cannabis/soorten-cannabis

Er zijn dus 3 hoofgroepen en die kun je weer onderverdelen in wel meer dan duizend soortjes https://www.leafly.com/

Waarom CBD alleen niet genoeg is.

http://medicalcannabissupplies.nl/waarom-cbd-alleen-niet-genoeg-is-het-entourage-effect-pgmcg-nl/

Ik kwam een stukje op Wikipedia tegen over cannabinoiden in andere planten. Interessant. Echinacea wordt genoemd. Verklaart wellicht waarom dat spul vaak ingezet wordt bij bepaalde kwalen. (Verder sta ik niet in voor de betrouwbaarheid van deze info, maar ik vond het wel aardig om te lezen)

Cannabinoids in other plants[edit]
Phytocannabinoids are known to occur in several plant species besides cannabis. These include Echinacea purpurea, Echinacea angustifolia, Echinacea pallida, Acmella oleracea, Helichrysum umbraculigerum, and Radula marginata.[29] The best-known cannabinoids that are not derived from Cannabis are the lipophilic alkamides (alkylamides) from Echinacea species, most notably the cis/trans isomers dodeca-2E,4E,8Z,10E/Z-tetraenoic-acid-isobutylamide.[29] At least 25 different alkylamides have been identified, and some of them have shown affinities to the CB2-receptor.[30][31] In Echinacea species, cannabinoids are found throughout the plant structure, but are most concentrated in the roots and flowers.[32][33] Yangonin found in the Kava plant a ligand to the CB1 receptor.[34] Tea (Camellia sinensis) catechins have an affinity for human cannabinoid receptors.[35] A widespread dietary terpene, beta-caryophyllene, a component from the essential oil of cannabis and other medicinal plants, has also been identified as a selective agonist of peripheral CB2-receptors, in vivo.[36] Black truffles contain anandamide.[37]

Ik gebruik al een paar maanden CBD olie maar kwam er vandaag weer achter dat de 2 druppels Medi Hemp 10% CBD oil Co2 extraction niet goed valt bij mij. Na een 20 min duizelig, angstig daardoor span ik al mijn spieren aan om te corrigeren, dit heeft een uurtje of 6 geduurd. Daarna ging het wel weer maar daardoor weer behoorlijk spierpijn en moe. Als ik 2 druppels Jacob Hooy 2,75% gebruik is er niets aan de hand. Kan het aan de sterkte liggen ook al zit er geen THC in?

Ik denk dat je zelf al het antwoord geeft: een te hoge concentratie van cbd valt verkeerd bij jou. Het alternatief met een lagere concentratie gaat wel goed, dus daarmee doorgaan en niet met de 10%-variant.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan