inderdaad Heks, hahahaha.
Het is best wel eens lastig om iets over te brengen via geschreven taal. In het hoofd zit wel de juiste bedoeling maar dan overbrengen op "papier" wil wel eens anders uitvallen als dat het in het hoofd zat en daarmee niet de juiste boodschap overkomt.
Fijn dat we dat hier op een normale manier met elkaar kunnen uitwisselen.
Bij het kippentopic lijken het ook misverstanden.
Ik ben een kippenliefhebster en eigenlijk ook maar zo begonnen 6 jaar geleden, nou ja maar zo begonnen... Het begint met een kippenhok, hoeveel ruimte en hoeveel kippen. Dan gaat het 2 jaar goed en dan opeens gaat de ene kip naar de andere dood. Dat gebeurt dus wel eens. Voor ik eindelijk grip erop kreeg waren er al een heel aantal kippen dood. Ik ben zelfs 2x naar de dierenarts geweest met een kip toen omdat ik er geen raad mee wist en de dierenarts ook niet.
Heel veel info op internet waar ik niet wijzer van werd.
Tot een vriendin zei, joh je hebt dat coll. zilver in huis, probeer dat eens, en vanaf dat moment zag ik mijn nog zieke kippen beter worden. De redding!
Ik was heel verdrietig dat er steeds kippen dood gingen. Ze leden duidelijk.
Maar een gezonde kip slacht ik als het zijn of haar tijd is.
Een kip houden is niet zo moeilijk heb ik ontdekt, zijn er teveel bij elkaar dan gaat het fout, net als bij mensen. Proefondervindelijk ontdekt. That's ook life!
Niet te moeilijk denken... Alhoewel, op deze basis ga ik geen koeien houden hoor :>
)