Chemtrails

Gene Decode over chemtrails, ook de goede!
Vanaf ± 23:30 (hele aflevering is de moeite waard!)
&list=PLUQEIBOGg2MfA1w4hQtkq8aLjtVLhNEdE&index=8

hoe weet deze GENE al die dingen, dat Hillary eigenlijk dood was en nog veel meer wat hij zegt, ik vroeg het al ergens anders in ander topic dacht ik, uhm hij zegt in video met Linda Parris dat hij dood was, ik snapte het niet, iemand???

Ik begreep dat hij een BDE heeft gehad. Ik ga eens kijken of ik meer over hem te weten kan komen want ik vraag me ook af hoe hij aan al die info komt.

GENE heeft het over Kuru, dat is een ziekte veroorzaakt door consumeren van hersens,
https://www.healthline.com/health/kuru#symptoms

oh ja, er werd ook gesproken in filmpjes met GENE over Duke Orange, wie is dat, is dat onze Lex. (ik weet niet of dat de laatste hier is, heb er ook 1 geluisterd die er achteraan kwam)
Ook hoorde ik vertellen dat ze altijd hun eerstgeborene moeten opofferen. En wat er ook verteld werd is dat ze in die kringen hun eigen kinderen al op zeer jonge leeftijd verkrachten, martelen, echt vreselijke dingen om ze op een snelle, doeltreffende wereld te "installeren" van het kwaad.

Het is weer heel extreem met chemtrails vandaag! Wow ze blijven komen die vliegtuigen, de lucht is lelijk wittig aan het worden.

Hoe plaatsen jullie hier foto’s?

Moest zelf ook weer even kijken hoor. Kies de bovenste: HTML voor websites.
Deze kopiëren en hier plakken.

Goed, wat ik even wilde meegeven.
Je zou die chemtrails ook kunnen bestrijden door de hulp in te roepen van de Sylfen, dat zijn de natuurgeesten die instaan voor onze atmosfeer, "luchtgeesten" zoals je wil.
Hoe ? Door het ze te vragen ! En aan hen te vragen wat je kan doen.
Een manier om krachtige energie te sturen is het bouwen van een chembuster. Een apparaat dat in essentie "gebouwd" is op kristallen en koperen buizen. Vrij simpel te bouwen.
Het versterkt positieve energie en intenties in onze leefomgeving.
Bergkristal; zuiverend en versterkend, opruimer.
Citrien; optimisme, vertrouwen, vreugde
Toermalijn; bescherming, neutraliseren schadelijke straling
Rozenkwarts

Ja gelukt!! Thanks Medusa! Daaronder zie je er eentje die is uitgewaaierd. Maar er waren nog veel meer strepen aan de andere kant te zien(alleen geen foto van)

Goed, wat ik even wilde meegeven.
Je zou die chemtrails ook kunnen bestrijden door de hulp in te roepen van de Sylfen, dat zijn de natuurgeesten die instaan voor onze atmosfeer, “luchtgeesten” zoals je wil.
Hoe ? Door het ze te vragen ! En aan hen te vragen wat je kan doen.
Een manier om krachtige energie te sturen is het bouwen van een chembuster. Een apparaat dat in essentie “gebouwd” is op kristallen en koperen buizen. Vrij simpel te bouwen.
Het versterkt positieve energie en intenties in onze leefomgeving.
Bergkristal; zuiverend en versterkend, opruimer.
Citrien; optimisme, vertrouwen, vreugde
Toermalijn; bescherming, neutraliseren schadelijke straling
Rozenkwarts

Kan je hier meer over vertellen? Klinkt een beetje dromerig en vaag.

Joost

Hier ook chemtrails gezien vandaag. Toch ervaar ik dat de zon prettiger aanvoelt dan andere jaren met extreme vervuiling. Inmiddels word er hevig gewaarschuwd dat je je in moet smeren omdat je anders verbrand. Zelf merk ik zonder smeren geen verbranding.

Ja, ik ben ook wel benieuwd naar die natuurgeesten. Hoe gaat dat in zijn werk?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan