Chronisch moe, iemand nog tips ?

Net naar aanleiding van topic van Binc eens temperatuur opgenomen. Pfff 36,4, 36,3 en 36,1 in 2 minuten tijd ..... Of terwijl : daar wordt je ook niets wijzer van.
 
En als je het nu koud hebt met dit weer en gisteren twee truien aan terwijl ik met een t-shirt comfortabel buiten zat zegt mij dat er een grote kans is dat er toch iets niet goed zit met je schilklier. In dit geval de opname in de cellen .
 
Grote kans dat je gelijk hebt ( en ergens hoop ik het, want dan is er wat aan te doen ). Alleen waar dan beginnen ? Met de lever ?? Of bloedsuiker ? Hoe heb jij dat gedaan, weet je dat nog ?
 
Ik heb net de eerste video zitten kijken van forefronthealth. Gaat mn over waarom TSH en ook de andere schildklierwaardes niet zoveel zeggen en hoe je beter kan testen ( dat wordt uitgelegd in deel 2 en 3 ) Test jij ook zo Pike ?
 
Ik heb due ashgwanda nu ook. Van megafoods. Neem er 2, soms 3 op avond. Ik stort meteen helemaal in. Voel mezelf dan zo moe. Ik slaap er wel goed op maar miet elke nacht. En als ik slaap dan is het ook langer dan normaal. Dan word ik laat wakker en voel me niet fit. Ik voel me wel fit als ik goed geslapen heb zinder die pillen. En dan ben ik ook eerder wakker. Ik vind dat laat wakker worden helemaal niet fijn. Het geeft mij een opgejaagd gevoel in due zin dat ik het idee heb dat ik moet haasten. En det terwijl ik niet werk. Maar toch, ik vind het normaal gesproken fijn om in de ochtend mijn dingen te doen en nog wat aan de dag te hebben. Maar nu voel ik mezelf best moe met die ashgwanda. Wat zegt dat?
 
Je reageert er niet goed op en dan neem je er 2 of 3 ? Waarom niet gewoon eens kijken wat een capsule doet ? En moet je ze perse a'vonds innemen ?
 
Pike, volg jij dat thyroid dieet van forefronthealth ( dus sinaasappelsap, zout, boter en koffie ) ?
 
Ik vraag me toch af hoe het zit met al dat meten van de temperatuur.
Destijds in het ziekenhuis namen ze iedere ochtend de temp op VIA het oor.
En er werd mij verteld dat mijn schildklierwaardes niet goed waren.
Ik was altijd al een "kouwelijk" type dus ik geloofde hun constatering wel.
Ook heb ik gelezen in het nederlands ergens (en uitgeprint) moet dus wel te vinden zijn dat op CELnivo de opname van medicatie ondanks goede bloedwaardes NIET goed kan zijn.
Vanmorgen RECTAAL gemeten (met kwiktherm.) 36.4 .
Zojuist hard gewerkt, ik zit thee te drinken en denk - kom, ik zal weer eens ONDER mijn arm meten. Hallo, 35.9
Dus ook rectaal gemeten, Hallo, 37.4. Inmiddels was ik alweer een beetje afgekoeld, want tussen het werken door rust ik even en drink wat. (78)
Dat is best een groot verschil. Want 35,9 geloofde ik al niet want ik ben warm van het "balkon schoonmaken en ramen lappen"
Wat is het verschil dan met een oortemp, onder de armen en rectaal.
Naar mijn gevoel klopt hier dus iets niet. !!!
Helaas lees ik de engelse teksten niet. staat daar iets over dit fenomeen?
Hebben jullie dit al eens op deze manier gecheckt?
 
Zonne,

Ik neem er 2 omdat 1 niks doet.
Ik kan erop slapen en dat vind ik dan wel weer prettig. Zonder voel ik mij ook niet goed. In die zin, dat ik teveel slapeloze nachten heb. 5 of 6 achter elkaar niet slapen is geen uitzondering.
En het haalt de spierpijn wat weg. Juist in de avond omdat het nachtrust bevorderd.
Ik slaap vaster en langer dan normaal. Die slaapproblemen heb ik inmiddels ook al 9 jaar.
Enige nadeel vind ik dat ik laat wakker word. Maar voel mezelf dan wel fitter. Anderzijds vind ik het niet fijn omdat ik nu dan eigenlijk uit mijn normale ritme ben. Het voelt alsof mijn hele dag naar de maan is aks ik laat wakker word. En ik vind half negen of negen uur laat voor eem doordeweeks dag.

En het doet duidelijk iets tegen de jicht in mijn voeten. Die doen minder zeer met op staan.
 
Ben er overigens pas mee begonnen. Weekje of zo. Dus ben ook nog zoekende
 
Zonne

Ik las dat je ook adrenal hebt genomen zonder resultaat.
Merkte je daar helemaal niks van?

Ik heb ze ook genomen maar bij mij werden de pijnen erger en het resulteerde in nog meer slapeloosheid en andere ongemakken.
 
Nee van de adrenal cortex merkte ik niets. Wel moest ik die variant nemen, want van de andere variant ( dus cortex plus meer 0 kreeg ik hartkloppingen. En misschien ben ik er nog wel wat moeier juist door geworden.
Maar goed dat zou allemaal passen binnen het verhaal te lezen op de site die Pike door gaf. Forefronthealth.com. Door je bijnieren te ondersteunen zou je volgens dat verhaal je schildklier juist verder uitputten.
 
Net weer een keer temperatuur opgenomen met digitale meter onder de arm. Maar de verschillen zijn wel erg groot binnen een paar minuten, dat kan nooit. Dus hoe betrouwbaar is zo'n thermometer nou eigenlijk ? Ik kwam op 35,8- 36,5 en vervolgens 36 graden ....
 
Zonne, ik zou je temperatuur opmeten onder je tong, dat wordt vaak aangeraden. Staat ook vaak in de handleiding van de thermometer.

Dat het ondersteunen van je bijnieren je schildklier zou uitputten, heb ik nog nooit van gehoord trouwens. Lijkt me onzin.

Mark
 
Pike, volg jij dat thyroid dieet van forefronthealth ( dus sinaasappelsap, zout, boter en koffie ) ?

Nou niet noodzakelijkerwijs allemaal bij elkaar maar ik eet en drink al die dingen wel inderdaad.
Ik probeer genoeg calcium en eiwit te nemen in de vorm van rauwe melk en kaas, koolhydraten/suikers uit sinaasappelsap, zoet fruit en honing.
En s'avonds meestal vlees of vis met voldoende bottenbouillon en wat groente.
En ook hier en daar wat eieren en af en toe een stukje lever.
En daarbij ook koffie inderdaad. Ik vind koffie lekker en ik heb het lang weggelaten maar daar merk ik niks van. In ieder geval geen positieve effecten.
 
Liesje,
Hoelang laat je dat ding onder je arm zitten?
Wat Mark ook zegt, onder tong is misschien beter. Wel een minuut of tien laten zitten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan