>maar osteopathie is bij zoveel meer mensen bekend als b.v. de regenesis methode < Ik ken zelfs niemand die de regenesis methode kent, dus ook niet van osteopathie, volgens jouw woorden, m.a.w.: Het is geen van twee erg bekend.
> Ik begrijp dat je verder niet wilt vertellen wat de regenesis methode voor jou heeft betekend <
quote: Ik spreek over dit onderwerp voor mij zelf, anderen zullen wellicht anders reageren, dat is niet aan mij.
Maar goed: Ik wil WEL vertellen ,maar dat heeft niet echt nut en later zijn er altijd mensen die, als ze het geprobeerd hebben en geen geen resultaat hebben ervaren zo als ik, die dan daarna mij verwijten gaan maken van: Maar jij zei...enz....
Voor de duidelijkheid: Ik heb pas twee behandelingen gehad, en voor mij is dit 'Het' na alles wat geprobeerd is. Mijn vermoeidheid neemt af, ik krijg meer zin om wat te gaan doen, mijn hart is rustiger, van 135 rpm tot, nu, 115/120 rpm, Lijkt weinig maar het is een wereld van verschil. ( ik hoop dat de ritmestoornis zelfs zal verdwijnen na verloop van tijd) Mijn lichamelijke en geestelijke 'vermoeidheid' neemt af, ik ben 'wakkerder' dan er voor, ik bemerk weer richting 'de oude Maarten' te gaan.
Regenesis of Touch of matrix is voor ieder anders, van te voren kan niemand zeggen wat je zelf zal voelen/beleven of ervaren. Dus meer kan ik ook niet zeggen, ieder voor zich om te ervaren wat voor resultaat het heeft: Ik ben, voorzichtig, enthousiast ik deel slechts mijn ervaring als antwoord op een vraag.
Verder heb ik alles van het WWW tot uit den treure gelezen om daarna mijn keuze van welke behandeling te maken. Dus eigenlijk heb je verder aan mij niets. Hak knopen, blijf niet vragen en zoeken, probeer naar keuze: Wat dan ook.
Is het dat dan uiteindelijk ook niet: jammer, maar ben je wel rijker aan ervaring en meer ben je meer instaat de voor jouw juiste therapie/behandelmethode/arts te nemen.