Coronavirus

Uit angst, denk ik, word ik daarentegen ook met grote woede aangevallen. Ik merk dat het me weinig doet. Vertrouwen.

Nou hier nog 1 die steevast wordt aangevallen door familie notabene. Ze blijft zuigen ook ondanks ik herhaaldelijk heb gezegd: ik ga niet meer in discussie, wij verschillen duidelijk van mening! Klaar! Nee hoor paar dagen later komt ze weer terug dat ze niet gelooft in al die complotten? werkelijk sommige mensen zijn echt verloren!

Maar een positief ding is: hele winkelcentrum hier is weer open! Het is overal weer ouderwets druk, ik kon zelfs geen parkeerplek vinden vanochtend. Dan maakt mij hart toch echt wel even een sprongetje hoor!

Nou hier nog 1 die steevast wordt aangevallen door familie notabene. Ze blijft zuigen ook ondanks ik herhaaldelijk heb gezegd: ik ga niet meer in discussie, wij verschillen duidelijk van mening! Klaar! Nee hoor paar dagen later komt ze weer terug dat ze niet gelooft in al die complotten? werkelijk sommige mensen zijn echt verloren!
Maar een positief ding is: hele winkelcentrum hier is weer open! Het is overal weer ouderwets druk, ik kon zelfs geen parkeerplek vinden vanochtend. Dan maakt mij hart toch echt wel even een sprongetje hoor!
Dat heb ik ook met mijn ouders, oom, vriend... mijn vader die verplichte vaccins wel "goed vindt", mijn "vriend" die mij niet meer aan wil raken en werkelijk in de duivel is veranderd. Maar zoals een kennis al zei deze periode is de ultieme testcase en je merkt wie totaal hersenloos zijn en niet meer bij je passen.
Goed dat het winkelcentrum weer open is, dat is positief. Nu dat hele vaccinatiegebeuren nog van de baan en zo nog een aantal van die achterlijke RIVM-maatregelen.

Dansje! Alweer staan er geen mannen tussen… wat zijn mannen toch saai he ?

Omdat geen enkele man zo gestoord is om.zich hiervoor te lenen. Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er voor. Er is geen hoop voor vrouwen, ze zijn voorgoed verloren.

Mike

winkelcentrum weer open, shit weer geen journaal gekeken of krant gelezen. Te druk met tunnels zoeken en buiten in de zon lopen. Heb ik iets gemist?

THE ENTIRE PANDORA'S BOX OF CORONA PLANDEMIC and FAR MUCH MORE

Ik dacht dat deze hier nog niet geplaatst was...

Omdat geen enkele man zo gestoord is om.zich hiervoor te lenen. Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er voor. Er is geen hoop voor vrouwen, ze zijn voorgoed verloren.

Ik moet hier steeds als vrouw zijnde zo hard om gieren ??

De volgende keer dat je spreekt met artsen of verpleegkundigen die je vertellen dat het toch echt veel erger is dan voorgaande jaren, besef dan dat zij misschien nog wel meer gehersenspoeld zijn dan jij:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8247069/Healthcare-workers-clash-anti-lockdown-rebels-urge-protesters-home.html

https://www.aljazeera.com/news/2020/04/medical-workers-stand-anti-lockdown-protesters-200420145258308.html

Goh, het zijn weer voornamelijk VROUWEN. Zal vast toeval zijn...

Mike

Ja ik was gister ook in discussie via social media bleek ook een verpleegkundige. (wel een man).
Hij zei dit.

"Dank je ? En toch vind ik t bijzonder dat onze werelden niet raken. Ja het is een nieuw ziektebeeld met een soms onvoorspelbaar verloop en in tegenstelling tot griep veel vaker een -dubbelzijdige- longontsteking geeft en embolieën. Protocollen worden bijna wekelijks geëvalueerd en we leren per dag. Overigens komt nog geen 1% op de IC. En speelt de grootste ellende zich af op de afdelingen en mensen thuis die het ziekenhuis niet eens halen. Maar om op jouw punt aan te haken, er zijn geen artsen die ik ken die in grote lijnen anders denken dan ik. En ben ook wel benieuwd wat je bedoelt met anders? Het is een pandemie, dat is een objectieve meting."

Pandemie? Objectief? Minder dan 1% sterfgevallen puur door corona, zonder onderliggende klachten? Pandemie? Objectief? Werkelijk?

:roll:

Mike

Goh, het zijn weer voornamelijk VROUWEN. Zal vast toeval zijn…

Echt magisch dat "toeval" zovaak voorkomt! Toevallig hea? :D

Kevin

Ook toeval dat vrouwen die niet tegen deze pijnlijke waarheid kunnen alleen maar kunnen antwoorden met hoongelach. Past helemaal niet in het standaardrepertoire van vrouwen:

1. Woorden verdraaien. ‘Dus jij zegt dat..’ Terwijl je dat helemaal nooit hebt gezegd.

2. Zeggen dat je niet mag algemeniseren over vrouwen (terwijl zij waarschijnlijk in dezelfde zin nog mannen wel op 1 hoop mogen gooien).

3. Smalende, vernederende toon aanslaan, proberen je te kleineren.

4. Shaming. Onder de gordel spelen met snijdende opmerkingen, bedoeld om je slecht over jezelf te laten voelen.

5. Emotionele chantage. Dreigen met scheiding, kinderen afpakken, etc.

6. Censuur. Elke vorm van dialoog weigeren en het onderwerp tot verboden gebied verklaren.

Mike

Ik ben door het coronagedoe nog nooit zo eerlijk geweest over vaccinaties. Iedereen die er maar over begint vertel ik dat vaccins onzin zijn en giftig. Natuurlijk aangedragen met feiten, websites or what ever. Mensen luisteren en doen er mee wat ze willen. Tegenspraak klinkt als blablabla ?

Joost

Mijn vriend doet een opleiding en hij zit in een klas met bijna alleen maar meiden met één andere jongen. Nou zijn verhalen over al die meiden zijn gewoon smullen! Hij verteld vaak dat al die meiden vaak op school zitten te bellen met hun vriend, en ze hebben gewoon altijd ruzie met hun vriend! En hij verteld dat die meiden steeds hun vriend de schuld geven en niet genoeg aandacht bla bla... en die meiden vinden het ook heel normaal om dure cadeau's van hun vriend te krijgen... en af en toe gaan relaties in z'n klas ook uit...

Maar ja, is ook toeval toch?

Kevin

Ik wordt op het werk ook wel aangevallen betreffende mijn ideeën over b.v. Corona. Tja, wat wil je, een gezondheidsinstelling. De echtgenoot van mijn bazin (ja, ze is een echte BAZIN) begint er steeds weer over in mijn nabijheid dat het toch echt te gek is dat er werkelijk mensen zijn die geloven dat dit maar een griepje is. Van zijn patiënten (hij is bandagist en heeft veel oudere patiënten met spataderen) zijn er in korte tijd 11 overleden. Hij hoopt dat het vaccin snel komt en ja, het is in Engeland al in ontwikkeling en dan zullen we het wel snel krijgen. Mijn collega zegt dat we zo lang zullen vastzitten totdat er een vaccinatie is en dat zegt ze ook heel luid tegen de patiënten.
Wat voor een omgeving. Wilde altijd in de gezondheidszorg, maar dit is horror die mindcontroll.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.561
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan