Coronavirus

Gelukkig zijn er mainstream media die de belachelijke censuur van de social media, en dan vooral van YouTube, wel bespreekbaar maken.

Iedere mening over COVID19 die niet overeenkomt met de "waarheid van de WHO" wordt schaamteloos gewist van YouTube maar ook van andere social media.

Wij plaatsten de video onderaan dit artikel op YouTube en ook die werd binnen één dag weggehaald. Het kanaal van David Icke, met bijna een miljoen volgers, is door YouTube verwijderd.

YouTube, Twitter en Facebook beslissen wat waar is en wat niet waar is. Open onderzoek is verboden.

Het meest zorgwekkende is de massa naïeve mensen die met een hele grote bek rechtstreeks naar de slachtbank lopen.

Je wordt voor complotdenker uitgemaakt en ze wijzen je aan als oproerkraaier. Al deze mensen zullen het gaan berouwen. Ze hebben niet in de gaten aan welke kant van de geschiedenis ze komen te staan. Ze hebben niet door wat er hier werkelijk gaande is terwijl alles vrij letterlijk staat beschreven en uit te zoeken is.

Honderdduizenden, zo niet miljoenen mensen, proberen ze te waarschuwen voor wat er werkelijk gaande is. Het is voor ieder mens met een klein beetje gezond verstand zo makkelijk om het grote plaatje te zien. De kennis ligt voor het oprapen.

Wij refereren allemaal naar die kennis en proberen mensen aan het denken te zetten maar men weigert het te accepteren en als waarheid te overwegen. Men weigert voor zichzelf te denken en de informatie kritisch te bekijken om zo een eigen mening te vormen.

Lees verder en zie video.

https://commonsensetv.nl/burgers-lopen-met-een-grote-bek-richting-de-slachtbank/

Afgelopen weekend heb ik goddank eens mee mogen maken dat er toch mensen zijn die wel wakker zijn. Dit was eerst al op de boerderij. Zaterdagavond was ik door een toevalligheid even op visite bij een buurman die daar wat vrienden had zitten. Allemaal wakker!! Was super gezellig! Afgelopen zondag een man die wat spullen kwam leveren bij mij.
Ook gezellig gekletst met iemand die dus wakker was. Dat zijn in totaal 6 mensen in 1 weekend. Ik heb ze ook op Qanon gewezen en sommige waren daarmee bekend.

Ik ben benieuwd als straks de kappers weer aan het werk mogen en de horeca of dan de anderhalve meter maatregel minder serieus genomen gaat worden. Ook in supermarkten.
Inmiddels kom ik zelf niet meer in een ah of jumbo. Hier om de hoek zit een spar die niet heel groot is. Zeer relaxed om daar boodschapjes te halen. Karretje niet nodig.

Bij mij in de buurt ook een Spar. Heel relaxt idd. Laatst stond ik in de rij voor de kassa (uiteraard op 1,5 m afstand) en voor mij was een heel zenuwachtige vrouw die de hele tijd op haar voeten stond te wippen. Zo'n Spar is best klein, dus 1,5 m afstand houden is dan wel een uitdaging en lukt niet altijd. Zo ervoer deze vrouw dus ook dat klanten die binnen kwamen langs de rij voor de kassa voor haar gevoel te dicht langs haar liepen en daar werd ze heel zenuwachtig van, zo erg zelfs dat ze uiteindelijk besloot om buiten de rij te wachten op haar beurt - aan de overkant van de kassa! Ze had overigens geen mondkapje om. Ongelooflijk hoe de angst regeert. En voor wat? Griep met een betere PR!

Mike

Gedeeld van Lietje Perizonius facebook

Toegewijde arts - ik noem zijn naam expres niet, want hij wordt gecensureerd - roept alle artsen en verplegers op hun mond open te doen, tegen hun patiënten, tegen de media, over wat ze wel aantreffen !! En ook wat niet.

TE WEINIG CORONA-DODEN...
- Er gingen en gaan niet genoeg mensen dood om het uitroepen van een pandemie te verantwoorden, dus overal werden en worden artsen en verplegend personeel opgeroepen en verplicht de doodsoorzaak van overleden patiënten te veranderen in 'corona-doden'. (Ook al waren ze van de trap gevallen...LP)

HOE KRIJG JE MÉÉR MENSEN BESMET??
- nou, onder andere MET DE VEELAL VERPLICHT GESTELDE MAATREGELEN !

kijk maar mee:
VERPLICHT THUISZITTEN...
- dit levert geen veiligheid maar stress, waardoor je immuunsysteem verzwakt,. (bovendien kom je niet in de zon na een lange vrij zonloze winter en heb waarschijnlijk, in Nederland, al gebrek aan vit.D, LP)
MONDKAPJES gecombineerd met RAAK VOORAL JE GEZICHT NIET AAN
- als je al iets van ademnood, zuurstoftekort, hebt, of je bent al drager van het virus, dan maak je het je lichaam alleen maar moeilijker; als je moet niezen, of hoesten, adem je alles wat je lichaam er daarmee uitgooit meteen weer in. Alleen als je zelf ziek bent, heeft het zin, maar ECHT ALLEEN MAAR DOOR DE ANDER.
- het 'raak je gezicht niet aan' wordt lastiger als je een mondkapje draagt, want daardoor ga je zweten in je gezicht, de neiging om zweetdruppels af te vegen wordt groter
- mondkapjes zijn nodig voor tandarts, chirurg, verpleger: niet ter bescherming van zichzelf! Maar om de patiënt niet te besmetten!!! Zodat ze niet in een open wond ademen of hoesten, of in een anderszins verzwakte gezondheid.
- Niet doen dus, het maakt je alleen maar zieker (tenzij je zelf ziek bent, maar blijf dan liever thuis)

ANDERHALVE METER...
- Militairen die een aanval uitvoeren moeten 15 voet afstand - 15 x 30 = 450 cm - houden. Waarom? Dan staan ze niet in een en dezelfde schotslijn (line of fire). Ook goed als er landmijnen liggen. MAAR DAT IS NIET ALLES: de minimum afstand die nodig is om je VANAF EEN SATELLIET IN DE GATEN TE HOUDEN, individueel te kunnen volgen, is vijf voet: anderhalve meter. Kom je dichter bij elkaar dan kunnen ze je niet meer een voor een uit elkaar houden. Individual tracking, individueel volgen is nodig om in de gaten te kunnen houden wie er wel en wie er niet gevaccineerd is. Dit, voor als iedereen gedwangvaccineerd moet gaan worden en we middels die vaccinatie gechipt zijn. Het is voor de BIG BROTHER MONITORING. Het is een grove INBREUK OP JE PRIVACY. (kijk even bij 7:20 hoe ver dat al gevorderd is). Het is nodig om de hele wereldbevolking onder controle te krijgen. (Je kúnt dan ook, hebt je als machthebber van die macht verzekerd, mensen sorteren op ongehoorzaam gedrag, zoals: wie zich niet laat vaccineren, mag niet met het OV reizen, niet vliegen, geen auto huren, geen onderwijs volgen, niet in een restaurant komen, etc. LP)

Over vaccins....
- in 1991 was één op de 10.000 kinderen autistisch, nu is het één op de 32 !! (8:00) Het CDC vertelt het zelf: "Eén procent van de wereldpopulatie heeft nu een vorm van autisme." Eén procent van 7,7 miljard is 77 miljoen mensen..., zóveel mensen hebben nu een vorm van autisme. VEROORZAAKT DOOR VACCINATIE.

- PCR testen laten zien: veel mensen testen vals-positief voor corona-besmetting
- "Er is - volgens de standaard regels gemeten - nog NIEMAND DOOD gegaan DOOR ALLÉÉN HET CORONA-VIRUS" (10:20) "HET ZIJN VOORAL DE MENSEN DIE EERDER DE GRIEPPRIK NAMEN, DE NU DOODGAAN MET CORONA, let wel 'met' niet 'aan' corona. (11:00)

Vraag: hoeveel van de 'corona-doden' zijn de laatste tien jaar gevaccineerd?
- als je in die tien jaar een griepprik hebt gehaald, test je POSITIEF voor covid-19. (Elders werd gemeld dat mensen die de griepprik van een bepaald jaar hadden genomen, 36% meer kans hadden om corona op te doen, LP)
Er zijn (minstens LP) twee geneesmiddelen die voor minstens 98% van de zieken genezend is gebleken. Trump heeft het erover. Maar Fauci = WHO beweert: 'Nee hoor, die zijn verboden, ze zijn niet getest". De middelen worden beide al zo'n 70 jaar gebruikt... ?!? Terwijl hij intussen bezig is een vaccin te pushen dat totaal nieuw is en helemaal nooit eerder gebruikt, laat staan getest is?!?
Deze Fauci is degene in wiens team de arts Judy Mikovits werkte aan een virus totdat ze door had dat het de bedóeling was het virus gevaarlijker te maken dan het al was en er mensen mee te besmetten.
Ze werd klokkenluider, werd opgepakt en heeft daar vijf jaar voor in de gevangenis gezeten.... Dankzij Fauci.

klik op de link, haal eerst de spaties er uit:
https://www.youtu/ be.com/e mbed/yY mVGCn HNV0

Ja, ze zullen er altijd zijn. Buiten andere plekken hier bij de Spar ook. Gisteren kwam ik daar toevallig een buurvrouw tegen en zij stond in de rij. Iemand anders kwam te dicht bij mij in de buurt en daar zei ze wat van wat ik natuurlijk helemaal niet nodig vond.
Ook valt het me op dat veel kasseiers moeite hebben met contant geld aannemen. alsof er ineens een smet op zit. Ik zeg gewoon dat geld niet stinkt en verrot het echt om met pin te betalen. Sommige hebben daar handschoentjes aan en andere weer niet. Maar de winkel zelf is in deze tijd wel chill voor dat kleine beetje wat ik bij de supermarkt nodig heb. Sowieso zijn over het algemeen in alle winkels de paden net geen anderhalve meter breed. Kan je nagaan hoe onnozel die maatregel is. En juist omdat het niet breed genoeg is gaan ze de lengte van die paden gebruiken voor afstand. Staan ze je aan te kijken om af te tasten wie als eerste een stapje achteruit of vooruit doet. Voornamelijk vrouwen idd. Gewoon doen alsof je blind bent. Of even flink je neus ophalen alsof je verkouden bent ? Dan zie je ze direct rechtsomkeer maken.

Marijan, mij lukt het niet de link te openen als ik de spaties eruit haal.

ik moet nog effe kijken of kan terugvinden Binc, maar kijk eens op haar FB, deelt ook interessante info, bv dit:
Lietje Perizonius
11 april om 20:01
Verhaal van een Belgische arts:
ik ben een dokter en ik woon samen met mij dochter in Belgie. Mijn reeds overleden man had ons vele jaren geleden al het verhaal in stukken verteld van wat er nu allemaal aan het licht komt van die mensenhandel, de kinderen en alle horror die er mee gepaard gaat.
Hij heeft ons echter nooit het ganse verhaal verteld. ( waarschijnlijk om ons te beschermen )
Ik zelf als dokter had al heel snel en lang door,
dat het corona virus gewoon een machtsovername is, ziekenhuizen zijn hier in Belgie zijn halfleeg.
Enkele weken geleden heb ik alle puzzelstukken kunnen samen leggen. Mijn man heeft jaren diep ondercover gewerkt o.a. in Scientology en bij NATO en hij wist hierdoor ook zeer veel. Jaren geleden kreeg hij een ongeluk in Thaliand, waardoor zijn longen voor 2/3 verbrand waren door Chloorgas. Gelukkig heeft hij dit toen overleefd.
Ik heb hem als dokter goed kunnen helpen en zo heeft hij nog 13 jaar geleefd en waren wij als gezin zeer gelukkig. Hij heeft ons veel verteld, maar nooit het ganse plaatje en altijd kleine stukjes, maar van die mensenhandel wist ik al en wat er in de NATO en Scientologie afspeeld ook.
Vele namen o.a. zoals Hillary Clinton deden hem schuimbekken en de Europese unie was hij volledig tegen. In Scientologie waren ze met vier man undercover, een vriend van hem hebben ze zelfs gemarteld. Ze zijn er alle vier kunnen uitstappen, maar ze hebben ook alle vier van 1000 andere Scientologie leden doodsbedreigingen en haatbrieven gekregen.
Dankzij onze sterke liefde en onze goede zorg voor hem heeft hij na zijn ongeluk nog 13 jaar gelukkig bij ons kunnen zijn. Nu pas besef ik, dat dit ongeluk waarschijnlijk geen ongeluk was. Mijn man is bijna 4 jaar geleden overleden. Hij was ook een van jullie een echte vrijheidsvechter en lichtwerker!
Mensen worden in Belgie nu medische zorg ontzegd in de tweede lijn, omdat ze zogezegd de ziekenhuis bedden nodig hebben. Zo heb ik ondertussen reeds twee patienten die hun heelkundige ingreep met drie maanden uitgesteld zien wegens " niet dringend " we spreken hier over gelocaliseerde borstkanker, die nog te genezen valt als er snel gereageerd wordt.
De overheid legt deze maatregelen op aan de ziekenhuizen Binnen drie maanden is de kans groot dat de kanker uitgezaaid is en dat de ingreep dus te laat komt.
Men sjoemelt met de statistieken, alle doden in rusthuizen zouden zogezegd allemaal corona doden zijn, maar er is tot nu toe in geen enkel rusthuis een test uitgevoerd. ( mensen kunnen ineens niet meer sterven van ouderdom , hartfalen copd, ..of van ellendige eenzaamheid, omdat ze hun dierbaren niet meer mogen zien...) Men deelt het zogezegde aantal doden door enkel de geregistreerde en geteste mensen. Men test enkel de patienten die opgenomen worden in het ziekenhuis. Angst werkt, zo heb je gemakkelijke de controle over de massa.
Reeds weken vragen mensen zoals ik aan onze leiding waar de antistoffen blijven, die je zo makkelijk kan toedienen om mensen snel te helpen, ze hadden er al lang kunnen zijn na 3 tot 4 weken al! Nu pas gaan ze antistoffen uit plasma halen na meer dan 4 weken aanmodderen. De leiding kan en mag niet anders meer, omdat onze omringende landen het ook gebruiken en anders lijdt onze dikke nek gezichtsverlies.
Please zet jullie werk verder en bevrijd deze wereld van alle horror en ellende en machtsmisbruik.
Mijn man heeft ons altijd gezegd dat Trump echt
te vertrouwen is, omdat hij een goed mens is.
Moge het licht winnen!
Werk dit af en pak Bill Gates aan en al die monsters
en creaturen ( want dit zijn geen mensen in mijn ogen ) en puur slecht en evil.
Ik hoop en wens, dat deze wereld en de mensen heel snel wakker worden, want het is echt dringend nodig!
We wensen met heel ons hart, dat jullie slagen in jullie opdracht en dat al die smerige rotzakken van de eerste tot de laatste op alle niveaus aangepakt en gestraft worden voor hun afschuwelijke daden!
Ondertussen blijven wij liefdevol naar onze medemensen en onze omgeving en blijven we zelf in onze kracht staan en proberen we meer en meer mensen die aan het wakker worden zijn, nog verder wakkerder te schudden en te ontwaken.
Ik ben blij dat ik zo op de hoogte
kan blijven van al jullie geweldige lichtwerk.
Met de warme groeten,
Dankjewel.

Ik heb haar gevonden op FB. Thanks!
Ze praat in elk geval in Qanon taal.

Ff wat anders, wat ik nu ff niet begrijp, ik las dat de koning in zijn toespraak gezegd heeft dat het nieuwe normaal niet het nieuwe normaal gaat worden. Als ie zo onbetrouwbaar is waarom zegt ie dat? Zou ie bedoelen dat het nieuwe normaal juist nog erger gaat worden dan nu gezegd? Of gaan we terug naar gewoon normaal?

geen idee Binc.
Was het de koning wel? Moest hij of zijn backup dit zeggen? Of kwam het er zelf uit?
ik zag in elk geval dat wa, m en r allemaal wijde kleding aan hadden. Onmogelijk om een enkelband te zien.
Maar ik moet zeggen dat ik de 2 min stilte heb gezien en verder heb ik het niet serieus gevolgd

Betreft wimlex en maxima, zo dan kunnen ze wel goed acteren zeg. Je merkt het helemaal niet aan ze, ze deden gewoon lekker vrolijk ook met dat videobellen met koningsdag. Je zou denken geen vuiltje aan de lucht!

Maar goed wij weten inmiddels wel beter.

@mike, Dat is zeker waar!

Ik was net in de natuurwinkel nou de angst is daar ook groot(vaak links volk en vegan/vega) maar dat terzijde. Ik pak dus een karretje en zegt een wat oudere klant tegen mij, oh ik denk niet dat die is schoongemaakt hoor? Ik terug: oooh dat geeft niet, ik ben niet zo bang hoor! Toen zag ik dat ze toch wel stiekem moest lachen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan