Coronavirus

&feature=youtu.be

'How Bill Gates Monopolized Global Health'
TRANSCRIPT AND MP3: www.corbettreport.com/gates

Who is Bill Gates? A software developer? A businessman? A philanthropist? A global health expert? This question, once merely academic, is becoming a very real question for those who are beginning to realize that Gates' unimaginable wealth has been used to gain control over every corner of the fields of public health, medical research and vaccine development. And now that we are presented with the very problem that Gates has been talking about for years, we will soon find that this software developer with no medical training is going to leverage that wealth into control over the fates of billions of people.

Dit gaat nog wat worden. Mondkapjes verplicht in openbaar vervoer.

Niet meer dan 10 personen op een terras en minimaal aantal bezoekers in bioscopen. Zal mij benieuwen wanneer de sauna’s open mogen! Dat is het eerste wat ik wil doen zodra ze open mogen.

https://nos.nl/artikel/2332969-vanaf-1-juni-mondkapjes-verplicht-in-openbaar-vervoer.html

De officiële cijfers mbt de chronisch zieken in Nederland van 2018.

www.volksgezondheidenzorg.info/onderwerp/chronische-ziekten-en-multimorbiditeit/cijfers-context/huidige-situatie#!node-aantal-mensen-met-chronische-aandoening-bekend-bij-de-huisarts

Dit is dus het beste zorg systeem ter wereld.
Wees dus gerust als diagnose chronisch ziek is, u bent in goede handen.

Het abnormale normaal

De bijna-totale vernietiging van onze natuurlijke leefomgeving?
Dat is vooruitgang.

De uitbreiding van een imperiale macht met 900+ militaire bassissen die de wereld bezetten, illegale oorlogen start, marteling en opsluiting zonder process normaal vindt.
Dat is 75 jaar vrijheid.

Een heksenjacht op alternatieve media, het onderdrukken van kritische stemmen en het ridiculiseren van mensen die voor zichzelf durven denken (‘compotdenkers’).
Dat is persvrijheid.

Het vervolgen van klokkeluiders, terwijl oorlogsmisdadigers vrijuit gaan.
Dat is de internationale rechtsorde.

Eens in de vier jaar stemmen zonder dat het een merkbaar verschil in regeringsbeleid geeft, zonder dat machthebbers aanstoot nemen aan wat burgers willen.
Dat is democratie.

Een bovenlaag van de bevolking die middels het financiele systeem de reeele economie, waar de activiteiten plaatsvinden die tastbare waarde creeren, cannabaliseert.
Dat is welvaart.

Het overhevelen van triljoenen door burgers opgehoest belastinggeld naar een handvol private bankiers.
Daarmee is de economie gered.

Het grootste gedeelte van je tijd in naar kunststoffen stinkende, kilverlichte, door klimaatsystemen hermetisch afgesloten kantoorruimten doorbrengen, uren in files, en het genieten proppen in twee dagen weekend.
Dat heet een hoge levensstandaard.

9.9 miljoen Nederlanders hebben een chronische aandoening. Een kwart is nog kind.
We mogen ons gelukkig prijzen met een goede gezondheidszorg.

“War is peace. Freedom is slavery. Ignorance is strength.” -George Orwell

Bron: Transitieweb

je moet je gewoon laten arresteren, dan mag je zonder schermpjes en etc. in een volle bus.

Dat schiet toch niet op? Zoals ik het begrijp mogen het aantal passagiers in het openbaar vervoer met beperking van aantal personen. Gewoon boycotten als het mogelijk is dat openbaar vervoer. En maling hebben aan hoeveel mensen er op het terras zitten. Ik hoop dat de horeca niet mee gaat in deze regel van 10 mensen op het terras en alle terrassen stampensvol zullen zitten!

Is dit eng of is dit eng? Het lijkt me dat dit eerder verplicht gaat worden dan dat er sprake is van kunnen!

Iedereen in Nederland met klachten, kunnen na 1 juni worden getest of ze het coronavirus hebben. Op dit moment worden ouderen met klachten, zorgpersoneel, jeugdtrainers, leraren en personeel van de kinderopvang getest. Vanaf 11 mei komen daar de contactberoepen - zoals kappers -, mantelzorgers, openbaar vervoer-personeel en handhavers zoals de politie bij.

En hoezo contactonderzoek?

Na het testen volgt een intensief contactonderzoek. "Dat helpt ons een opleving van het virus te voorkomen", zei De Jonge.

https://www.nu.nl/coronavirus/6049548/kabinet-iedereen-met-klachten-wordt-na-1-juni-getest.html

Op de site van de HIV-vereniging staat de onderstaande banner:

Er staat o.a. ook op de statement pagina:

Geluk in plaats van angst: De angst om het virus over te dragen verdwijnt, waardoor mensen met hiv zich vrij kunnen bewegen in hun sociaal en seksueel leven, wat isolatie voorkomt.

Dick

https://volzicht.nl/de-waanzin-zien/

Zo maar n link van een dame die iets doet met gezondheid.

Het gaat niet om wat ze doet, maar dat ook zij haar bedenkingen heeft over de lockdown EN de reacties van de mensen dat doet mij deugd om te lezen dat het in veel meer niveaus der nederlanders duidelijk aan het worden is dat er dingen niet kloppen.

Nederlanders verenigt u .. zo maar n oude vakbonds kreet, nu misschien wel meer dan ooit van belang.

De nauwkeurigheid van de coronavirus-tests die in Tanzania worden gebruikt, werd in twijfel getrokken door de president van het land nadat een geit en een papaja beide positief op de ziekte waren getest.

https://news.sky.com/story/coronavirus-tanzania-testing-kits-questioned-after-goat-and-papaya-test-positive-11982864?fbclid=IwAR2FDteEP5YEJh_DdpwbpDwcQQ2i9Uj1HvNUN6IvuNI10n0ouDLF5YuljIM

Het nieuwe normaal, ... Bennie Jolink van Normaal, ik weet van niks, ze hebben mij niet gebeld. Dus, ... gewoon doorgaan met normaal doen, niks nieuw !!

Het gaat niet om wat ze doet, maar dat ook zij haar bedenkingen heeft over de lockdown EN de reacties van de mensen dat doet mij deugd om te lezen dat het in veel meer niveaus der nederlanders duidelijk aan het worden is dat er dingen niet kloppen.

Ja dat merk ik ook op sociaal media. Een toch wel redelijk bekende Nederlander op instagram heeft een grote achterban met zo een 900.000 volgers! Hij maakte de maatregelen belachelijk, zette de wetenschapper met die hoge piepstem voor schut en hij noemde het Corona gebeuren fake.
Echt ik ben er zoo zeker van dat echt nog heel veel mensen aan het ontwakenen zijn!

Ook durven mensen buiten openlijk hun mening erover te geven, vanmiddag mopperde een jongeman in de action winkel over al die barricades in de winkel en ik deed met hem mee haha dus wij allebei hardop ja wat een onzin allemaal ze maken je helemaal gek met die regels en nergens voor nodig etc en je ziet andere mensen kijken en meeluisteren maar durven echt niks te zeggen.

Boeren kunnen het vee niet meer kwijt dus euthanasie.

https://theeconomiccollapseblog.com/archives/millions-of-of-pigs-chickens-and-cattle-are-being-euthanized-while-the-media-warns-shortages-are-coming

Professor Karel van Wolferen doet verslag van zijn onderzoek naar het verloop van zowel de gebeurtenissen als de informatieverstrekking, tijdens de ontwikkeling van de pandemie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan