Coronavirus

Medusa ???
Ik kwam ook niet bij om de aflevering van Jensen gister, wat is hij grappig af en toe. Het is doodernstig maar hij is ondertussen echt leuk om naar te kijken

Ok Mike dan snap ik t.

Nee, maar misschien is dat wel goed om slapenden de ogen te openen. Ze hechten daar wel waarde aan.
En het is toch geen schande als iemand gestudeerd heeft. Ik weet dat ikzelf in de gezondheidsbranche gebrainwashed ben geweest. Deze branche is echt wel de ergste. Ze krijgen op die manier iedereen eronder, met voeding, met farmacie etc. Dus deze branche is zeer zeker gekaapt door de elite.
Maar van Wolferen is toch hoogleraar economie, als ik me niet vergis. Dit is niet verkeerd. Hij begrijpt dus hoe het balletje rolt. Hij is van de oude stempel en heeft wel nog journalistiek uitgevoerd. Tegenwoordig blaat men alleen maar de ander na.
Kijk, we kunnen natuurlijk aan alles twijfelen, dat is ook goed, maar ik heb zijn verhaal gehoord. Trouwens al wel vaker. Ik geef toe dat hij saai is, maar dat boeit me niet. Het gaat erom wat hij zegt en durft te zeggen. Zeker als wetenschapper, hij durft tegen de stroom in te varen.
Ook Baudet gaat erop prat dat hij gestudeerd heeft. Niets mis mee. Ook Hiddema. Niets mis mee.

Je betwijfelt waarschijnlijk de wetenschappelijke filter. Maar kijk naar het gewone volk, die hebben een filter van de media.
Als een filter oplost door de eigen hersenen te gebruiken kan zowel een wetenschapper als een niet wetenschapper het licht zien en zich ontdoen van de filter.

Dorothé

Ik zal het nog 1 keer proberen duidelijk te maken:

Schreef ik niet dat als hij bepaalde mensen aanspreekt, more power to him?

Mijn punt is dat zijn hoogleraarschap wordt genhanteerd als argument dat hij respect verdient. Dat is nu precies wat er mis is met de wereld en waar we liefst gisteren nog van af moeten.

Trust me, I'm a doctor. Trust me, I'm a scientist. Trust me, I'm an expert. Trust me, I'm a professor. Experts bouwden de Titanic, amateurs bouedem de Ark!

Mike

Het gaat erom wat hij zegt en durft te zeggen. Zeker als wetenschapper, hij durft tegen de stroom in te varen.

Helemaal mee eens Dorothé. Zelfs mijn oude moeder die flink gehersenspoeld is door de msm stond open voor zijn visie. En was geschokt...

Nederlanders zijn nog steeds te gevoelig voor stoffige, saaie grijze muizen die een bepaald standpunt verkondigen. In dit geval pakt het goed uit, dus geen probleem. Mijn probleem zit meer in de afhankelijkheid van 'geleerden' hier in dit land.

Mike

Enne, mee eens. Het gaat er niet om of je dokter, piloot etc. bent. Dus je kunt het ook op hem van toepassing zien. Het gaat er niet om dat hij wetenschapper is, het gaat om de boodschap.

Maar dat schreef je al, :-)

Dorothé

En nog altijd wordt de 'racisme'kaart getrokken. Dit heeft inmiddels een hele lange baard, dit is zoooooooooooo 2015!

Mike

Als iemand het heeft over verplicht vaccineren, laat hem dit filmpje dan maar zien. Bill Gates in de bocht.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=CdYXFCcH-Ac

Gisteren hoorde ik op de radio dat mensen die het moeilijk krijgen met de huurverhoging door Corona, daarover in contact moeten met de woningbouw. Denkt onze overheid serieus dat mensen het alleen moeilijk hebben in deze Corona tijd?
Ik zou zeggen, waarom niet contact opnemen voor degenen die het al moeilijk hadden voor de Corona?

Kleine update uit België:
Het protest werd zonder verdere uitleg verboden en iedereen werd geïntimideerd met aanhouding.
Er stonden 3 cordon-wagens in een steegje klaar met uitgerust politiemensen, , beetje overdreven ..
De heilige 1,5 m -regel werd door de politie vlotjes met voeten getreden waar ik ze dan ook fijntjes op gewezen heb.
Niettemin was er toch wel wat pers aanwezig en heb ik, zij het kort, een uitleg kunnen geven over het hoe en waarom, dus die actie is geslaagd.
De opkomst kon (veel) beter moet ik toegeven maar ik had het op voorhand wel wat ingecalculeerd. Mensen die op weg waren werden geïntimideerd en wandelen gestuurd (naar de andere kant).
De politie heeft zich vrij rustig gehouden, geen taferelen zoals in den haag, maar ze waren bijzonder zenuwachtig.
De actie was ook aangekondigd als geweldloos, dus ze moesten zich wat gedeisd houden.
Collega's van mij werden bestuurlijk aangehouden, ikzelf niet omdat ik voor hun neus de pers te woord stond .. Beelden volgen nog, als ik ze heb.

Positief is dat sommige pers wel degelijk geïnteresseerd waren in wat we te vertellen hadden en dat ze zelf ook niet zo blij waren met al die éénzijdige berichtgeving ..
Zo zie je maar !

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan