Coronavirus

Longarts David Prins spreekt zich uit - MUST WATCH!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3283997708299603&id=767255253307207?sfnsn=mo&d=n&vh=e

Mike

Laten we nou eens realistisch kijken naar al die bijdragen van artsen en wetenschappers. Ik vind het helemaal geen geweldige video's over vaccinaties dat die soms bijdragen. Laat het allereerste onderzoek -ooit- gedaan dan maar eens zien. Want ze geven wel toe dat ze nooit altijd veilig zijn. mijn reactie -zout effe lekker op- Vitamine en mineralen. Dubbelblind in de praktijk bewezen de laatste 5000 + jaar. Nog geen enkele dode, niet eentje, nada noppes.

Je hebt gelijk, Henk, uiteraard. Maar dit soort middenposities heb je nodig, we kunnen niet allemaal zo radicaal zijn als jij en ik. Vooral hier in NL, waar ze zo graag de 'gulden middenweg' bewandelen is het bemoedigend om te zien dat dergelijke artsen en wetenschappers zich uit durven te spreken. Zie ook de recente discussie over Karel van Wolveren, mensen zoals hij (gaap!) zijn ook nodig om anderen over de streep te trekken. The Great Awakening is (helaas voor ons) een langzaam en geleidelijk proces, het is niet anders.

Mike

BUY BUY BUY

Totdat het niet meer verkrijgbaar is omdat de WHO het verbied wellicht?

Daar hoort dus te staan PROTEST, PROTEST. PROTEST

Idd die vaccins dragen niks bij. Maar wanneer medici naar buiten brengen dat vaccins de oplossing niet zijn is dat weer een klein stukje gewonnen.
Daarbij denk ik wel dat het verwarrend is dat Trump ook voor vaccins pleit. Ondanks dat deze vaccins anders zouden zijn. Weinigen die dat aan durven nemen. De huisarts die mensen behandelde met zink en hydroxychloroquine denkt er ook anders over.

Het #RIVM verbiedt alles wat #Corona geneest.

Huisarts Rob Elens: "Corona mag blijkbaar niet genezen, want iedereen moet aan de vaccins."

Wereldwijd komen er steeds meer feiten naar buiten.

Diegenen die blijven ontkennen zullen het berouwen.

&feature=youtu.be

Nederland belangrijkste kinine producent.

Nederland als belangrijkste kinineproducent
Kinine is de belangrijkste medische component van de kinineboom. Deze alkaloïde werd er voor het eerst in 1820 uit gehaald. Sindsdien wordt dit extract voornamelijk verkocht als antimalariamedicijn. In het midden van de 19e eeuw wisten Nederlandse en Engelse handelaars kininezaden te ´smokkelen´ uit Zuid-Amerika. De Nederlanders betaalden 20 dollar voor een pond kininezaad en zette daarmee een plantage op in Nederlands-Indië op het eiland Java. In 1918 was de Javaanse kinineplantage uitgegroeid tot de belangrijkste kinineproducent ter wereld. De wereldhandel in kinine was onder controle van het Amsterdamse Kina-bureau. Nederland had destijds kininefabrieken in Semarang, Maarssen en Amsterdam. De etnische bevolking van Bolivië en Peru zagen met lede ogen aan dat hun kinineboom was gestolen uit Zuid-Amerika en dat men niks terug zag van de enorme winsten die ermee werden geboekt in het Koninkrijk der Nederlanden. In de Tweede Wereldoorlog waren de geallieerden afgesneden van de Javaanse kinineproductie. Nederlands-Indië was immers bezet door de Japanners. Men begon weer kinine uit Zuid-Amerika te halen. Ook werden er kinineplantages in Afrika opgericht. Verder werd er naarstig onderzoek gedaan naar hoe men kinine tot een synthetische stof konden maken. In 1944 lukten wetenschappers het om kinine te synthetiseren en er antimalariamedicijnen van te maken. Vandaag de dag worden er in Indonesië en de voormalige Britse kolonie India nog steeds kinineplantages onderhouden maar de grootste kinineproducent is Afrika. Peru, Bolivië en Ecuador zijn slechts kleine producenten.

Bron: mens en gezondheid

Nieuw artikel van Ella Ster.

Het lijkt er meer op dat die nieuwe norm van de anderhalve meter-maatschappij een vorm van conditionering is, om gedrag in vergaande mate te controleren en mensen bovendien bang te maken voor hun medemens.

https://www.ellaster.nl/2020/05/10/12-redenen-om-de-anderhalve-meter-maatregel-en-lockdown-direct-te-staken/

Nederland belangrijkste kinine producent

M.a.w., we zitten op de pot met goud, maar Rutte laat ons lekker sappelen. Hoe lang pikken we dit npg?

Mike

Mike, jij had het over een medicijn bij autisme, geeft mensen met autisme letterlijk hun stem terug, Summarine of hoe schrijf je het. Ik heb het al gegoogled, of ik zoek of spel niet goed maar kan er niets over vinden. Ik ben hier erg benieuwd naar.

@Marijan,
ik weet dat de onderzoekster in het kritische filmpje over Fauci het hier over had. Maar ze stipte het aan en verder niet.

US Begins To Implement WHO “Contact Tracing” To Forcibly Remove People From Their Homes!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=NuToCqoRVHM&feature=emb_logo

Deze gaat viraal
https://www.linkedin.com/posts/michaelpilarczyk_een-bericht-van-longarts-en-deskundige-david-activity-6664997367890227200-942h

De website waar huisarts Rob Elens over spreekt in het Blue Tiger Studio interview op 7 mei 2020.

Rob Elens, huisarts te Meijel, paste in Nederland als eerste de mix van HydroxyChloroquine, Zink en Azitromycine toe en genas daarmee 10 patienten van Covid19. Rob is voorstander van toepassing van deze medicatie in de eerste lijn in het milde stadium van Covid19 om daarmee de druk op de tweede lijn te verlichten. Het idee om Covid19 te bestrijden d.m.v. supplementen is ontstaan nadat het Rob Elens werd verboden door de inspectie om HCQ te gebruiken. De werking van supplementen blijkt in de praktijk voldoende groot om (milde) Covid19 te voorkomen danwel uit te doven. Dat is belangrijk nieuws.

Mike, jij had het over een medicijn bij autisme, geeft mensen met autisme letterlijk hun stem terug, Summarine of hoe schrijf je het. Ik heb het al gegoogled, of ik zoek of spel niet goed maar kan er niets over vinden. Ik ben hier erg benieuwd naar.

In het Engels: sumarin. In het Nederlands: sumarine.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan